Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Augustskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-11, 16:14   #76
MsSparrow
Juniormedlem
 
MsSparrow sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 29
MsSparrow er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Stor til deg Vaskeklut! Triste å miste noen uansett hvor gammel de er.
Sistegang: Håper du kommer over kneika og at det går bra med dine foreldre.

Jeg har svettet sånn den siste uka, så det er tydelig at kroppen prøver å kvitte seg med noe ja. Jeg var på vekta i dag, og den viste -3,3kg ned siden forrige mandag. Yey! Godt å få en god start.



__________________
MsSparrows vei mot et lettere liv.
Første mål: 20 kg innen 01.12.11
Min journal.

MsSparrow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 17:28   #77
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Takk for gode ord og klemme alle! Det varmer

Jeg (tror jeg) har fått nok styrke og motivasjon til å klemme til med skikkelig lavkarbo igjen nå. Jeg orker ikke begynne å telle før jeg begynner på skolen om en uke eller to, men kjører meg inn på sånn-ca-kurs nå

Nå blir det kjøttkaker, blomkålmos og smørpannestekt sellerirot til middag

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 17:38   #78
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Ikke verst å ha oldefar så lenge vaskeklut! Jeg syntes jeg hadde oldemor lengte, hun døde da jeg var fjorten.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 17:46   #79
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ikke verst å ha oldefar så lenge vaskeklut! Jeg syntes jeg hadde oldemor lengte, hun døde da jeg var fjorten.

Nei, jeg har vært heldig! Han ble 89 år gammel. Jeg har *banke i bordet* fortsatt oldemor i live, som var kona til oldefaren min Hun blir 84 i år. Jeg er glad for hver eneste dag jeg har mine respektive eldre, for jeg vet at det ikke er alle forunt.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 18:13   #80
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Nå er snart min andre dag omme... Og har vondt i hodet! Får det hver gang jeg legger om til lavkarbo, eller fra lavkarbo til høykarbo
Holder på å lage chiligryte jeg fant her inne. Den skal visst stå å trekke i tre timer. Var på butikken istad for å finne spisskummen som skulle være i, men det fant jeg ikke. Får bare prøve å lage uten. Forresten så 'stinker' det hvitløk i hele huset... Tenker gubben blir glad når han kommer hjem

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 18:43   #81
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Urk. Har en møkkadag i dag. Var så vidt jeg kom meg på jobb, alle leddene i kroppen verker, spesielt ene skuldra mi. Lurer på om jeg ikke burde ta å komme meg til legen med den snart, den knaker og knekker i ett sett.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 19:12   #82
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Kitsu: skjedd noe spesielt?

Jeg har nå squashlasagne i ovnen, og fringe på tven. Tror det kan betegnes som en ganske så god tirsdag
Har vært på clas ohlson i dag og kjøpt meg noe som kalles for dot-lys. Sambo klarer ikke å sove med lyset på, og jeg liker å ligge å lese, så nå er det problemet løst, siden dotlysene er litt mer begrenset og ikke lyser opp hele rommet.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 19:21   #83
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Oj, må sjekke dot-lys! Trenger noe som ikke lyser for mye, men gjør at vi lett ser lilegutt på natta.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 20:09   #84
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Kitsu: skjedd noe spesielt?

Neida, jeg bare sliter litt med vondter innimellom. Vet ikke helt hva det skyldes, burde vel egentlig fått det sjekket ut. Ene skulderen min knekker høylydt når jeg beveger den, selv til vanlig, og i dag har alt bare vært ekstra ubehagelig.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 20:51   #85
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Her har lillebror hatt tilvenning dag nr 2 i barnehagen. Gått strålende og han koser seg. Mor er lettet og kan begynne å tenke seg å komme tilbake på jobb. Har ikke jobbet på nesten 18 mnd.

Deilig å komme tilbake i riktig kosthold, vært en kjip sommer egentlig.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 21:38   #86
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Oj, må sjekke dot-lys! Trenger noe som ikke lyser for mye, men gjør at vi lett ser lilegutt på natta.

Var i mange forskjellige størrelser. Billig var det også. Jeg fikk to med 5 lys inni for 49 kroner. Syns det var veldig billig! Går an å feste på veggen osv. Så nå gleder jeg meg til å lese i kveld med noe annet enn mobillys til å hjelpe meg :P Når både jeg og sambo er fornøyd, da er det jo bare velstand i huset

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 21:40   #87
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Neida, jeg bare sliter litt med vondter innimellom. Vet ikke helt hva det skyldes, burde vel egentlig fått det sjekket ut. Ene skulderen min knekker høylydt når jeg beveger den, selv til vanlig, og i dag har alt bare vært ekstra ubehagelig.

Jeg sliter ikke med vondter. Men i sommer har jeg virkelig vært rar i magen. Matlysten er nok en gang borte, for ørtende gang denne sommeren. Jeg føler avsmak for bortimot all mat. Har lurt på om det kan være magesår, men har ikke hatt noe blod i avføring, har dog hatt en del halsbrann. Tenker også at det kanskje (sikkert) er pga det er så lummert.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 01:04   #88
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Og, DER er nupsida tilbake fra ferie-modus, og klar til å være flink med kostholdet!!!

I sommer har ting bare gått skeis, vinglet mellom 73 og 76 kg hele tiden, pga utskeielser nesten hver helg. Men nå er jeg tilbake, på 71 kg og klar for å være flink og motstå alt av fristelser!!

Nå skal det nevnes at jeg velger å ikke leve etter ketolyse regler en stund nå, men det er for at jeg skal unngå det å skeie ut. Så da blir det en del flere karber, men det må jeg nesten leve med. Er vanskelig å leve strikt etter 15 til dagen, når jeg løper mellom jobber, og aldri har tid til å lage meg ordentlig mat.

Nå er det forresten bare en uke til jeg har vært lavkarber i ett helt år! Weee

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 01:06   #89
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Jeg er forresten og en av dem som alltid har hatt en tattovering som min siste mål-premie

Den skal symbolisere den jeg var før slankinga, den jeg er nå, og veien fra den ene til den andre. Og ikke minst at jeg ALDRI ALDRI ALDRI skal tilbake!!!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 08:36   #90
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

er litt frustrert idag, men skal vel ikke være det- vekta kryper jo nedover, men jeg vil den skal løpe nedover..
første uka på lavkarbo gikk jeg fra 108,6 til 105,5 kg altså ned 3,1 kg
andre uka gikk jeg opp fra 105,5 til 105,6 mensenkom, så veide meg igjen tre dager etter da veide jeg 104,6
idag var det ny onsdag å offesielt 3. veiedag - 104,4 kg.

på 3 uker har jeg da gått ned 4,4 kg det er jo mye, men synes det går så seint, i forhold til første uka..
jeg har liksom litt hast, må ned i under 102,5 innen høsten.. å det er om under 1 mnd.

første uka lå stiksene på de to mørkeste fargene, hele uka
men etter det har den ligget mellom de to fargene i midten, å igår var den mellom den lyseste å den neste..
hvorfor er den så lys nå? jeg spiser jo under 15 gr, tror iallefall det. klarer ikke det der med å regne ut.
men får jo utslag vær dag, bare svakere en første uka..

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 10:24   #91
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

er litt frustrert idag, men skal vel ikke være det- vekta kryper jo nedover, men jeg vil den skal løpe nedover..
første uka på lavkarbo gikk jeg fra 108,6 til 105,5 kg altså ned 3,1 kg
andre uka gikk jeg opp fra 105,5 til 105,6 mensenkom, så veide meg igjen tre dager etter da veide jeg 104,6
idag var det ny onsdag å offesielt 3. veiedag - 104,4 kg.

på 3 uker har jeg da gått ned 4,4 kg det er jo mye, men synes det går så seint, i forhold til første uka..
jeg har liksom litt hast, må ned i under 102,5 innen høsten.. å det er om under 1 mnd.

første uka lå stiksene på de to mørkeste fargene, hele uka
men etter det har den ligget mellom de to fargene i midten, å igår var den mellom den lyseste å den neste..
hvorfor er den så lys nå? jeg spiser jo under 15 gr, tror iallefall det. klarer ikke det der med å regne ut.
men får jo utslag vær dag, bare svakere en første uka..

Utslag er utslag. Mørk farge på stixen kan tyde på at du har drukket for lite. Du har hatt et fantastisk resultat! Lavkarbo er effektivt, men det er ikke magi. Jeg gikk ned 27 kilo på 13 mnd. Mange ganger syns jeg det gikk seint. I gjennomsnitt er det ca to kilo i mnd. Nå er jeg 27 kilo lettere og kroppen har hatt tid å henge med i svingene. For stort vekttap på kort tid gjør at huden og hodet ikke klarer å henge med. Kos deg med maten og ikke fokuser for mye på vekta!

@ vakeklut: Det er trist å miste noen uansett om det er forventet. Bruk litt tid med familie. Det hjelper godt.

Jeg har bestilt meg tur til Tyrkia. Skal på chartertur for første gang på 9 år. Og jeg gleder meg. Jeg gleder meg til å ligge under en parasoll og lese bok og ikke gjøre noe annet en å bade litt innimellom. Sannsynligvis blir jeg lei etter to dager, men da finner jeg sikkert noe annet å gjøre Har bare tre vakter igjen på jobb i august. Det er ganske deilig. Har jobbet fullt nesten hele sommeren. Skal jobbe littegrann fremover og jeg er veldig glad for det. Har vært tungt å leve kun på studielån (og lånte penger) siste semesteret.

Hadde visst mye på hjertet i dag.
Håper alle har en fin uke <3

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 10:38   #92
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Vimsen: hvor i Tyrkia skal du? Hvis du vil gjøre noe annet enn å ligge på stranda, ta en tur til pamukkale. Veldig spesielt

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 10:45   #93
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Augustskravletråden 30+

Skal til Alanya. Har lest om Pamukkale ja. Det er jo en idé Har ikke vært der. Man finner vel alltids noe å gjøre. Tenkte jeg skulle gå på Chillout Travel Cafe og se litt på lokal transport og steder av interesse i nærheten. Blir jo ofte litt lei etter to dager på ei strand

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 11:11   #94
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Så koselig da Vimsen Når reiser du?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 14:37   #95
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Vaskeklut: Så trist da. Det er veldig vondt når noen man er gald i dør, uansett alder. Så jeg sender deg også en stooor
Besteforeldrene mine er begge 89 år, men de er sprekere enn meg Men jeg ser med skrekk på den dagen de blir borte... De er som foreldre for meg og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre uten dem.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 16:27   #96
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Ser en diskusjon i en annen tråd her om endelig mål og hvordan man ønsker å bli.
Hvor tynn har dere egentlig lyst til å bli?
Tenker litt på det selv..

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 16:46   #97
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Ja, hvor tynn skal man bli??
Jeg har aldri vært tynn, så jeg vet ikke hva som er idealvekta mi. Men jeg har tippet på 60 kg, og jeg er 160 cm høy/lav
Kan hende jeg bør veie mindre eller kanskje mer... Tenker jeg får se på veien nedover hvor jeg trives. Bare det ikke går til hode på en å gå ned i vekt, at man ikke klarer å stoppe når man har nådd målet....

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 16:54   #98
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Jeg er 1,63 og i følge legen min er 60 kg bra. Men er et stykke dit, gitt

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 18:25   #99
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Jeg kommer aldri til å bli tynn. Min trivselsvekt er/var 95 kg. Ligger nå høyt 3 sifret. Jeg har former og kler ikke selv å være noe mindre enn det.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:10   #100
ciamor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 43
ciamor er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av tattoogl, her.

Ja, hvor tynn skal man bli??
Jeg har aldri vært tynn, så jeg vet ikke hva som er idealvekta mi.

Det er litt det samme her, har alltid vært mer eller mindre overvektig etter at jeg ble voksen (18-19 år). Kanskje jeg drar litt hardt i når jeg har 60kg som mitt endelige mål? Jeg er tross alt 172cm. Jeg har sagt til meg selv at jeg ser det ann etterhvert hvordan jeg føler meg...

__________________


post tenebras, lux.


ciamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no