Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg tar bildeutfordringen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-07, 01:24   #1
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Jeg tar bildeutfordringen

Jada, som jeg skrev i tråden til Cilemora, så har jeg ingen førbilder som er tatt uten klær ol. For jeg bråbegynte og på den tiden var kameraet kræsja... Har da rotet frem noe, håper dere ser en forbedring

Men har disse bildene fra mars i år, to mnd før start:







Og her er noen bilder som er tatt i dag. Ser litt snodig ut, for mannen sitter i sofaen og tar de oppover på en måte... Forstyrret i tvtitting må vite
















Ser ganske stor forskjell i ansiktet når jeg smiler på bilde 2 og 6, sant?

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!

Sist redigert av MorStine : 05-10-07 kl 01:39.
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 01:29   #2
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Skjønner ikke hvorfor det bare blir røde kryss... Og jeg som har brukt såååååå lang tid på å vente på trege FK!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 01:40   #3
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Nå er det i orden

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 02:19   #4
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Jammen er det forskjell på bildene!
Søt var du før, og søt er du nå - men jeg ser godt at det er mindre av deg.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 07:15   #5
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Du ser fantastisk ut! Og resultatene av Ketolysekuren er veldig synlig! Gratulerer med flott resultat!!

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 07:17   #6
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

helt utrolig.. hadde jeg hatt sånn mage og rygg som deg hadde jeg sagt meg ferdig!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 07:32   #7
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Wow, helt utrolig Du er jo kjempesøt på alle bildene da, men for en forskjellGratulerer igjen, du har vært superflink

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 08:41   #8
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Tusen takk alle sammen...
Det morsomme med denne kuren er at den ikke tar musklene, så den magen jeg hadde for maaaaange år siden begynner så smått å vise seg under der igjen. Har ikke gjort en eneste situps på leeeenge, i allefall 6 mnd siden siste, så når det kommer i gang igjen vil jeg tro magen har mulighet til å bli stram og ganske fin igjen!

Heia Ketolyse!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 08:43   #9
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

helt utrolig.. hadde jeg hatt sånn mage og rygg som deg hadde jeg sagt meg ferdig!

Så koselig Tuppen! Tuuuusen takk Snaaaart ferdig...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 09:01   #10
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Så flink du har vært !! Ser du har gjort en skikkelig jobb!! 22 kg. er mye og det synes!! Gøy med bilder!!

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 09:02   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Sååå flott, MorStine...

Fy flate for en flott kropp! Og for en forskjell...

Gratulerer så kjempemasse!!! Du har all grunn til å være stolt!!!

Gleder meg til min mage ser slik ut... (den er inni der en plass, )

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 09:02   #12
elle
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 167
elle er ny på veien

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Gratulerer !!ser kjempe-godt forskjell.du har vært flink ja
dette er til stooor inspirasjon
ha en fin helg!!

elle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 09:08   #13
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Sååå flott, MorStine...

Fy flate for en flott kropp! Og for en forskjell...

Gratulerer så kjempemasse!!! Du har all grunn til å være stolt!!!

Gleder meg til min mage ser slik ut... (den er inni der en plass, )

Tusen takk, snuppa... Mange, inkludert min mangeårslavkarbo-svigerinne, sier at det var ett lurt tidspunkt å ta av seg så mye nå, før jeg blir noe særlig eldre, fordi kroppen og huden fortsatt er endel mer spenstig. Blir visstnok mye værre etterhvert som man drar seg oppover i 30-årene. Er det noe i dette? Har ikke peiling jeg altså. Men er fornøyd med at magen ikke henger i det heletatt da. Åh, så mye selvskryt Ligner ikke meg!

Tusen takk til dere alle sammen!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 09:16   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Tusen takk, snuppa... Mange, inkludert min mangeårslavkarbo-svigerinne, sier at det var ett lurt tidspunkt å ta av seg så mye nå, før jeg blir noe særlig eldre, fordi kroppen og huden fortsatt er endel mer spenstig. Blir visstnok mye værre etterhvert som man drar seg oppover i 30-årene. Er det noe i dette? Har ikke peiling jeg altså. Men er fornøyd med at magen ikke henger i det heletatt da. Åh, så mye selvskryt Ligner ikke meg!

Tusen takk til dere alle sammen!

Skryt i vei!! Det har du pinadø god grunn til!!!

Det er nok en sammenheng mellom alder og spensten i huden ja... Og det er vel ved 30 åra at det begynner å gå "gærne" veien.... Jeg skal ikke klage lell, jeg er tross alt blitt mye mindre, men det henger mer enn jeg ønsker ja....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 09:22   #15
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Tusen takk, snuppa... Mange, inkludert min mangeårslavkarbo-svigerinne, sier at det var ett lurt tidspunkt å ta av seg så mye nå, før jeg blir noe særlig eldre, fordi kroppen og huden fortsatt er endel mer spenstig. Blir visstnok mye værre etterhvert som man drar seg oppover i 30-årene. Er det noe i dette? Har ikke peiling jeg altså. Men er fornøyd med at magen ikke henger i det heletatt da. Åh, så mye selvskryt Ligner ikke meg!

Tusen takk til dere alle sammen!

Tror helt klart at alder har noe å si. Jeg føler det på meg selv, snart 37 år + at jeg har en baby på 7 mnd da, så merker det går litt seinere pga det

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 09:26   #16
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Visst skal du skryte litt av deg selv!... er jo flotte resultater, og det kommer jo ikke gratis, selv om du har hatt forholdsvis "enlkel" nedgang (hvis men kan si det), så skal det en STOR porsjon viljestyrke til også
Syns du er KJEMPE flink jeg MorStine. Og som det er sagt før her... du var pen før og du er pen nå


Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 09:41   #17
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Visst skal du skryte litt av deg selv!... er jo flotte resultater, og det kommer jo ikke gratis, selv om du har hatt forholdsvis "enlkel" nedgang (hvis men kan si det), så skal det en STOR porsjon viljestyrke til også
Syns du er KJEMPE flink jeg MorStine. Og som det er sagt før her... du var pen før og du er pen nå

:rørt: Tusen takk, Distrea...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 09:43   #18
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

wow! Så flink du er MorStine!

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 10:01   #19
Aquarius
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 80
Aquarius er på en erverdig vei
Talking

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

GRATULERER så mye mye.. Du har vært superduper flink.. Jeg er så glad for at jeg gikk inn hit idag, for jeg manglet litt motivasjon men DET fikk jeg nå!!! TUSEN TAKK Her er det bare å holde ut!! Har du trent mye i tillegg?? gåing osv???

Når jeg har vært like flink som deg skal jeg også skryte MASSE!!! VELFORTJENT!!!

__________________
Aquarius





Aquarius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 10:07   #20
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Opprinnelig lagt inn av Aquarius, her.

GRATULERER så mye mye.. Du har vært superduper flink.. Jeg er så glad for at jeg gikk inn hit idag, for jeg manglet litt motivasjon men DET fikk jeg nå!!! TUSEN TAKK Her er det bare å holde ut!! Har du trent mye i tillegg?? gåing osv???

Når jeg har vært like flink som deg skal jeg også skryte MASSE!!! VELFORTJENT!!!

Så koselig at jeg kan være til inspirasjon...

Jeg har gått tur med vogna hver dag, men den siste mnd tror jeg jeg har gått en tur bare... Hatt så mye å gjøre, eldstemann har blitt operert ol, så vi har måttet være inne. Må bli flinkere igjen. Turvenninnen min har blitt gravid og er dårlig, så jeg har litt sirup under turskoa kan man si... ellers har jeg ikke trent noenting...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 10:11   #21
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Så utrolig flink du har vært!! Ser ganske stor forskjell på de bildene

og helt enig med Tussa! Du var og er kjempesøt!!!

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 10:14   #22
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Ser stoooor forskjell! Du har blitt kjempefin! Nå er jeg ennå mer sikker på at du har nådd målet.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 10:18   #23
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Duameg, så flott du er!! Og det synes veldig godt i ansiktet, nydelig er du!

Og heldig er du som har alderen på din side, med tanke på elastikken

Bra jobba, Morstine

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 10:24   #24
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

Kjempeflott!

Signerer alle de andre, du er ei nydelig jente - og det er utrolig fin forskjell...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 10:57   #25
cilemora
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 42
Innlegg: 373
cilemora er ny på veien

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...

oj, der var det STOR forskjell ja
så utrulig fin du e da, fin før åsså da
no har eg satt mitt mål, eg ska ha sånn
mage og midje som du nydelig
du har virkelig lov å skryte!!!!

__________________
midje: start ca 85cm, mål 70cm eller mindre - nå: 74cm (- 11cm)
mage: start 101cm, mål 80cm eller mindre - nå: 85cm (- 16cm)
hofte: start ca 102cm, mål ca 90cm - nå: 88,5cm (- 13,5cm)
vekttap til nå: - 6,5kg og BMI på 24
cilemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fedon/lavkarbo/sunn fornuft... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no