Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kommer ikke i Ketolyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-08-07, 12:10   #1
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Kommer ikke i Ketolyse

Etter 10 dager på 15-20 g karbo pr.dag har jeg fremdeles ikke fått utslag på Ketostik ???? Vet at ikke alle får utslag , men ............Vekten de første dagene gikk ned (-3kg), så stod vekten stille, før den nå rusler sakte oppover igjen ? Noen tips ? Fører opp ALT jeg spiser, så ikke noe lureri her.
Venter fremdeles på Ketolyse boken.Muligens jeg finner noe informativt om dette der. I mellomtide håper jeg på tips fra "veteranene" he.

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 12:45   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Du må nesten opplyse hva du spiser før vi greier å se hva du evt gjør galt. Gi oss en gjennomsnittlig dagsmeny så er det helt sikkert mange som vil mene noe om den

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 12:56   #3
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Tror du må holde deg til maks 15 gram karber...

Har kurset til Torkil på nett - og han sier der i hvert fall, at det er 15 karber for kvinner og 20 for menn. Og at det ikke er "lov" å jukse.

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 13:00   #4
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Sjekk dessuten den tråden som er klistret lenger opp ang. vektstagnasjon.
Der står det nevnt en mengde ting som kan sette en stopper for moroa.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 13:28   #5
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Kan noen se på disse 2 dags rappportene :
Mandag :
Frokost:30 gr mandler=3 karbo+1 tomat=3 karbo+50g blomkål=2 karbo+1 ts remulade=0,5 karbo+125 gr roastbeef = 0 karbo.
Lunsj: 100 g kylling=0 karbo+20 g majones=0,5 karbo+50 g agurk=1 karbo.
Middag : 1 tomat=3 karbo+30 g blomkål=1 karbo+100 gr kylling = 0 karbo0 2 ss seterrømme=o,5 karbo.
Tilsammen ca14,5 g karbo .
Tirsdag:
Frokost : 60 g agurk=1 karbo+1 tomat=3 karbo+1 ss baconost=0,5 karbo+10 gr kylling=0 karbo+30 stk, mandler=5 karbo.
Lunsj: 5 g gresløk=0,15 g karbo+4 ss fløte=2 karbo+1 ts smør=0,10 karbo+4 egg=2 karbo.
Middag : 100 g kyliing =0 karbo+30 g blomkål=1 karbo+ 1 tomat =3 karbo
Tilsammen ca 18 g karbo
Hva kan evnt. endres ????? Er taknemlig for tilbakemeldinger.

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 13:31   #6
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Det var lite grønnsaker... Agurk er jo mest vann.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 13:45   #7
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Og lite fett!

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 13:49   #8
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Synes maten høres for mager ut jeg

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 13:59   #9
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Trodde at så lenge jeg hadde fløte i eggerøra, + spiser majones+seterrømme at dette holdt .
For lite fett. Hva anbefaler dere meg å spise ? Hva er det mer fett i ?
(Har purret på boken, men er utsolgt fra forlaget -så det kan ta en stund. I mens må dere ha tålmodighet med meg ((som selv er mefet utålmodig)).

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 14:10   #10
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Kjøp cocosa på helsekosten. Kan spises rett fra glasset, puttes i mat eller drikke.

Hell olje over salat (husk kaldpresset).

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 15:13   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Altfor lite grønnsaker !
Som det sies, agurk er stort sett vann - og 30 gram blomkål er jo bare en liten bukett.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 16:55   #12
LilleMill
Medlem
 
LilleMill sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 40
Innlegg: 255
LilleMill er på en erverdig vei

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Tror jeg hadde kuttet ut både nøtter og tomater, og heller spist mer blomkål og brokkoli. Og mer fett til maten.

LilleMill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 17:11   #13
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Hei
For lite fett og for mye protein!!!!, Prøv høy fettinnhold, mindre protein og litt mer grønnsaker og blandet salat.
Vennlig Hilsen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 17:56   #14
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Fett ! Fett ! Har vært i butiken og kjøpt Cocosa. Har nettopp inntatt 1 ts (god smak-men ekkel konsistens). Prøver med 1 ts først. Kan denne blandes i noe ?
Skjøner at jeg trenger mer fett. Har levd "fettfattig" i fler år og blitt mer og mer overvektig.Derfor er dette litt vanskelig. Vet liksom ikke hvor den fete maten er .Men hvor skal jeg ta fett fra ? Er det bacon ? Olivenolje ? Seterrømme ? Majones ? HVA MER ?????? Hva spiser dere av fett ?

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 18:52   #15
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Mandler stoppet veldig opp for meg, det ville jeg prøvd å kutte ut, og spis masse grønt

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:38   #16
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Jeg ville droppet mandlene og tomatene først av alt...
Prøv å spis egg og bacon, og fett kjøtt, meierismør, broccoli og blomkål.
Unngå kunstig søtning, nøtter og ferske oster...

  Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:53   #17
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
For lite fett og for mye protein!!!!, Prøv høy fettinnhold, mindre protein og litt mer grønnsaker og blandet salat.
Vennlig Hilsen

For mye protein? Er det det som er grunnen til at jeg ikke går ned heller da, kanskje? Eller er det bare for mye protein i forhold til fettinnholdet? Selv har jeg ligget på 80-100g proteiner pr dag og 130-160g fett (og ofte mer). Er det for mye proteiner, altså? Hvor mye er passe da?

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 20:56   #18
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
For lite fett og for mye protein!!!!, Prøv høy fettinnhold, mindre protein og litt mer grønnsaker og blandet salat.
Vennlig Hilsen


Hvis det var for mye protein i den menyen, spiser jeg protein hver dag for tre stk....

Må kanskje innskrenke litt.....

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 09:53   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Ciss, her.

For mye protein? Er det det som er grunnen til at jeg ikke går ned heller da, kanskje? Eller er det bare for mye protein i forhold til fettinnholdet? Selv har jeg ligget på 80-100g proteiner pr dag og 130-160g fett (og ofte mer). Er det for mye proteiner, altså? Hvor mye er passe da?

Det sies 0,8 - 1,5 gram protein pr kilo du veier. Avhengig av om/hvor mye du trener (for oss som ikke er aktive idrettsfolk eller kroppsbyggere). Og i følge ernæringsfysiologen klarer ikke kroppen nyttegjøre seg mer enn 30 gram i timen. Dvs. spiser du mer kan det gå til lagring...

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 10:35   #20
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Hm, da stemmer det nivået jeg har lagt meg på ganske bra, så da kan det ikke være det som er feil...
Takk, Nille!

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 10:55   #21
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det sies 0,8 - 1,5 gram protein pr kilo du veier. Avhengig av om/hvor mye du trener (for oss som ikke er aktive idrettsfolk eller kroppsbyggere). Og i følge ernæringsfysiologen klarer ikke kroppen nyttegjøre seg mer enn 30 gram i timen. Dvs. spiser du mer kan det gå til lagring...

Spiser 2 egg hver dag, 100 g bacon, 200 g kjøtt/fisk, litt ost og mye brokkoli, og regner det til passelig mengde i forhold til Nilles 0.8-1.5 gr pr kilo. Da spiser jeg kanskje ikke for mye likavel

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 12:35   #22
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Jippi - i går ,etter å ha inntatt 1 ts cocosa (brakk meg) + bernaisesaus og masse olivenolje på salaten, kom endelig utslaget på Ketostixen. Flott farge :-).
Ny test ble tatt i formiddag - samme negative resultat. Betyr dette at jeg ikke klarer å holde meg i Ketose, men går ut og inn ?
Hvor ofte må man spise nok fett for å holde seg i Ketose ?
Nå har jeg spist 3 ts Cocosa- 4 skiver gulost, 2 skiver skinke m/majones , blir spennende å se utfallet etterhvert.

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 13:51   #23
Villemo
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 74
Villemo er ny på veien

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av nystolen, her.

Jippi - i går ,etter å ha inntatt 1 ts cocosa (brakk meg) + bernaisesaus og masse olivenolje på salaten, kom endelig utslaget på Ketostixen. Flott farge :-).
Ny test ble tatt i formiddag - samme negative resultat. Betyr dette at jeg ikke klarer å holde meg i Ketose, men går ut og inn ?
Hvor ofte må man spise nok fett for å holde seg i Ketose ?
Nå har jeg spist 3 ts Cocosa- 4 skiver gulost, 2 skiver skinke m/majones , blir spennende å se utfallet etterhvert.

Jeg har nettopp negynt på kuren, men jeg kom i ketose allerede andre dagen. Det står i boka til Torkil at du skal teste stixene bare om kvelden. Det har noe med urinen å gjøre, og om innholdet i den... Så bare test deg én gang per dag, på kvelden, og se hva utslaget er. Min farge er rosa, men ikke veldig mørk. Likevel går jeg ned. Det er individuelle forskjeller. Men Torkil svarte deg jo over her, og han skrev at det var for lite fett og for mye protein i kosten din. Prøv å endre på det.

Masse lykke til! Og håper stixen viser rosa i kveld!

Villemo

Villemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 14:11   #24
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Stixen skal brukes om kvelden, 2-3 timer etter siste måltid.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 14:22   #25
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av nystolen, her.

Jippi - i går ,etter å ha inntatt 1 ts cocosa (brakk meg) + bernaisesaus og masse olivenolje på salaten, kom endelig utslaget på Ketostixen. Flott farge :-).
Ny test ble tatt i formiddag - samme negative resultat. Betyr dette at jeg ikke klarer å holde meg i Ketose, men går ut og inn ?
Hvor ofte må man spise nok fett for å holde seg i Ketose ?
Nå har jeg spist 3 ts Cocosa- 4 skiver gulost, 2 skiver skinke m/majones , blir spennende å se utfallet etterhvert.

Det er jo ikke et reelt utslag når du tester etter å ha inntatt store mengder fett da ! Da er det fettet i maten din som gir utslag, ikke forbrent kroppsfett. Å måle rett etter et fettrikt måltid er med andre ord sløsing med stix !

Leveren produserer ketoner fra kroppsfett, fettet du spiser og fra alkohol. Ketostix’en vet ikke hva som er kilden til ketonene. Hvis du for eksempel tester hver dag etter middag, og middagen inneholder en del fett, da vil du alltid ha mørkt utslag på stix’en. Det betyr IKKE at du brenner mer KROPPSfett.

Fargen på stix’en viser ikke grad av ketose, men mengden ketoner i urinen.
Stix’en viser kun hva som skjer i urinen. Ketose skjer i blodet og i kroppsvevet. Om du har lys rosa utslag , så er du i ketose, og det forbrennes fett. Ikke heng deg opp i stixen, de er kun en indikator, ingenting annet. Det finnes ikke mild eller sterk ketose slik mange tror ! Og fargen på stix’en viser ikke grad av ketose, men mengden ketoner i urinen.


For å komme i ketose og være der må du følge rådene du har fått til punkt og prikke. Som tidligere nevnt er det ikke alle som kommer i målbar ketose heller. Det betyr ikke at du ikke er der, - det bare vises ikke på stix,



__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Et lite hjertesukk fra meg Albertine Lavkarbo generelt 37 13-09-06 18:38
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no