Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ang ketolyse bakemiks

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-07, 19:42   #1
Hegspegs
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3
Hegspegs er på en erverdig vei

Ang ketolyse bakemiks

Når jeg leser på ketolyse.no så står det en oppskrift der på knekkebrød.
Men da må jeg ha bakemiks. Får jeg bare kjøpt det der, eller finnes det i noen butikker ? Eller er det noe annet jeg kan ha i istedet? Det ser så godt ut å lage det knekkebrødet så vil gjerne prøve det...
Kan jeg spise det når jeg er i induksjoen? Eller bør jeg vente med det

Hegspegs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:46   #2
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Ang ketolyse bakemiks

hei du får kjøpt det i noen butikker i arendal men ellers må du vel bestille ja...du kan helt sikkert bruke alt av bakemixer,atkins,soyamel.protein osv osv...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:53   #3
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Ang ketolyse bakemiks

Opprinnelig lagt inn av Hegspegs, her.

Når jeg leser på ketolyse.no så står det en oppskrift der på knekkebrød.
Men da må jeg ha bakemiks. Får jeg bare kjøpt det der, eller finnes det i noen butikker ? Eller er det noe annet jeg kan ha i istedet? Det ser så godt ut å lage det knekkebrødet så vil gjerne prøve det...
Kan jeg spise det når jeg er i induksjoen? Eller bør jeg vente med det

Induksjon er første (litt strenge) fasen på Atkins, og der skal du ikke spise brød eller knekkebrød. (Men, det er lov med en fiberrik pr. dag). Og siden du skal følge ketolyse, så er det ok å lage brød/ knekkebrød etter oppskriftene i boken.

Du trenger ikke gå gjennom induksjonsfasen når du skal gå på ketolyse, men induksjonen gir en god start på lavkarbo for å venne kroppen av med kunstig søtstoff, raske karber osv.

Om du bytter ut bakemiksen med noe annet, så vil selvfølgelig karbeinnholdet endre seg noe.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 10:26   #4
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ang ketolyse bakemiks

Opprinnelig lagt inn av Hegspegs, her.

Når jeg leser på ketolyse.no så står det en oppskrift der på knekkebrød.
Men da må jeg ha bakemiks. Får jeg bare kjøpt det der, eller finnes det i noen butikker ? Eller er det noe annet jeg kan ha i istedet? Det ser så godt ut å lage det knekkebrødet så vil gjerne prøve det...
Kan jeg spise det når jeg er i induksjoen? Eller bør jeg vente med det

Velkommen Hegspegens!
Du har valgt en kjempeflott kur, men har du lest boken?
Det er veldig viktig for å lykkes med kuren.
Som Lemen alt har skrevet, er induksjonen en av fasene i Atkins. Du bør sette deg godt inn i den teorien du velger og følge den.
Skal du følge Ketolysekuren kan det også være lurt å gå inn igjen på www.ketolyse.no Der vil du se at du finner en nettbutikk som selger alle ketolysevarene , et forum med bl.a. mange gode oppskrifter, en liste over forhandlere rundt om i landet og mye mer.
Lykke til.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren Melania Ketolysekuren 13 19-05-07 11:17
sprm ang lindbergstart Siljevanilje Dr Lindbergs 5 21-01-07 11:30
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 11:30
Hvor mye kjøtt går med på en 7-ukerskur? (Ketolyse) Feline Spørsmål og svar 2 04-02-06 23:50
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no