Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mars-startere!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-03-10, 09:30   #26
Trin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 40
Trin er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Er litt forvirret her - sitter og leser boken og kikker på menyforslagene.
Synes menyene og oppskriftene der ser betydelig magrere ut enn en del av det man finner her. Noen flere?

Trin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 10:31   #27
cmh
Medlem
 
cmh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
Innlegg: 150
cmh er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

En typisk dagsrasjon:
Frokost: En munn tran, ett eggeglass olje, En tomat, en agurk, 1/2 boks tunfisk i majonaise


Beundrer deg som klarer å svelge ren olje. Men du mener altså at det fungerer? Skjønner jo at det smører tarmene og systemet, men får deg ned i vekt i tillegg?! Kanskje verdt ett forsøk...

__________________

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 10:37   #28
cmh
Medlem
 
cmh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
Innlegg: 150
cmh er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Fax, her.

Hei!

Jeg begynte for 4 uker siden, i begynnelsen gikk jeg ned kjempefort, men så stoppet det helt opp 2 uker siden. Var så desperat noen dager siden at jeg kjøpte inn Nutrilett og tenkte å drikke bare shakes i en uke..... jeg klarte det 1 dag så fikk jeg sånn hodepine og var SÅ SULTEN at jeg ikke orket mer. Så nå er jeg tilbake på lavkarbo igjen. Eneste bra med 'nutrilettutskeielsen' er at det fikk fart på dobesøkene igjen, for jeg har strevd en del med forstoppelse de siste ukene på lavkarbo.

Tror muligens jeg drikker for mye PepsiMax, vet ikke helt om det har noe å si. 1 liter dagen omtrent. For min del gjør det jo dietten mye enklere, selv om det beste hadde vært å drikke vann.

Uansett, her er jeg! Får jeg værme i gjengen eller?

Velkommen! Så koselig. Er ikke meg som har startet tråden, og starta vell egentlig selv i februar. Men har så dårlig fremgang at jeg føler meg mer hjemme sammen med denne gjengen her
Prøv å kutte ut brusen en uke å se om det blir bedre. Hodepine er vell nokså normalt uansett, det hadde jeg også, og jeg starta veldig strengt. Tillater meg ikke brus eller sånne ting man ikke trenger. Vil heller finne ut av det når kiloene begynner å forsvinne.
Har også nå kutta ut melkeprod. i tillegg, så kosten min er nokså ensformig for øyeblikket, men er ved godt mot

Lykke til og fortell oss hvordan det går

__________________

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 12:17   #29
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av cmh, her.

Beundrer deg som klarer å svelge ren olje. Men du mener altså at det fungerer? Skjønner jo at det smører tarmene og systemet, men får deg ned i vekt i tillegg?! Kanskje verdt ett forsøk...

Forsøkte ketolyse for et år siden, og det fungerte ikke.
Jeg trente alt for mye styrke, og spiste for mye protein, noe som ga meg superhøyt blodsukker.
(Tung trening bryter ned muskler, og en sulten kropp omdanner proteinet til glucose)
Siden jeg allikevel ikke får trene hardt på endel uker, passer ketolysekuren meg udmerket. Blodsukkeret er jevnt og lavt (Mellom 4,1 og 5,7) og 3,5 rett etter trening. (Har Dia 2)

For tiden går jeg ca 40-50 minutter hver dag, i sånn passe tempo. Kjører litt på i oppoverbakker, men ikke mye..... knærne nekter.

Det løsna for meg med en gang jeg fikk i meg fett nok til HVERT måltid, samt kutta ned på proteininntaket. I tillegg er jeg forsiktig med kveldsmaten. Osteterninger på kvelden, fordi man er sugen, gir meg høyere morgenblodsukker=ketolysekuren bremser.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 12:20   #30
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Mars-startere!

Ketolyseboka:
Denne burde vært redigert en hel del. Innholde er bra, men boka er krøkkete oppbygd. Man trenger bla. mere veiledning på fettinntak, rask forklaring på proteinsyntesen og hvorfor vekta stopper når man spiser for mye protein. Jeg er heller ikke glad i brøderstatningene. Ikke smaker dem godt, og karboinnholdet er i grenseland. Vi bør slå et slag for avokado og brokkoli. Superketomat.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 12:56   #31
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Fax, her.

Hei!

Jeg begynte for 4 uker siden, i begynnelsen gikk jeg ned kjempefort, men så stoppet det helt opp 2 uker siden. Var så desperat noen dager siden at jeg kjøpte inn Nutrilett og tenkte å drikke bare shakes i en uke..... jeg klarte det 1 dag så fikk jeg sånn hodepine og var SÅ SULTEN at jeg ikke orket mer. Så nå er jeg tilbake på lavkarbo igjen. Eneste bra med 'nutrilettutskeielsen' er at det fikk fart på dobesøkene igjen, for jeg har strevd en del med forstoppelse de siste ukene på lavkarbo.

Tror muligens jeg drikker for mye PepsiMax, vet ikke helt om det har noe å si. 1 liter dagen omtrent. For min del gjør det jo dietten mye enklere, selv om det beste hadde vært å drikke vann.

Uansett, her er jeg! Får jeg værme i gjengen eller?

Jeg tror det er veldig opp og ned hvordan kroppen reagerer på brus. Jeg drakk mye pepsi max tidligere og kom etter hvert til et punkt hvor vekten sto fast, kuttet ut brusen og vektnedgangen fortsatte. Nå har jeg ikke drukket pepsi max på veldig mange måneder, det vil si jeg tok en slurk for noen uker siden og da fikk jeg faktisk vondt i hodet av den. Tidligere var det motsatt.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 12:58   #32
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars-startere!

slettet da jeg så dette var ketolyse og ikke Lindberg som jeg går på

__________________



Sist redigert av EmilyB : 13-03-10 kl 17:23.
EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 14:49   #33
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av EmilyB, her.

Jeg vil også være med Har gått ned endel på egen hånd tidligere, men de to siste månedene har jeg ikke vært så flink og har lagt på meg litt igjen. Vil ned 12 kilo til sommeren. Går som regel i snitt ned 1 kilo i uken når jeg følger lavkarbo helt slavisk. Jeg trener også ved siden av.

Mitt største problem er å spise regelmessig.

Da er ketolyse tingen. Spise når du er sulten. Bare huske på å få i deg nok fett, og ketolysetabeluttene

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 15:52   #34
Trulte bollemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 13
Trulte bollemor er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Da har jeg vært å kjøpt olje og drukket det første eggeglasset..
For en god sak som dette skal jeg nok klare det til hvert måltid, men det var virkelig ekkelt.

Dere nevner Nannah´s mat og spes. knekkebrød - som nybegynner lurer jeg på hvor jeg finner oppskriftene - høres ut som om det må testes også.

__________________
Trulte Bollemor



Trulte bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 16:08   #35
cmh
Medlem
 
cmh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
Innlegg: 150
cmh er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Trulte bollemor, her.

Da har jeg vært å kjøpt olje og drukket det første eggeglasset..
For en god sak som dette skal jeg nok klare det til hvert måltid, men det var virkelig ekkelt.

Dere nevner Nannah´s mat og spes. knekkebrød - som nybegynner lurer jeg på hvor jeg finner oppskriftene - høres ut som om det må testes også.

Søk gjennom oppskriftene øverst på siden

__________________

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 16:08   #36
cmh
Medlem
 
cmh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
Innlegg: 150
cmh er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Ketolyseboka:
Denne burde vært redigert en hel del. Innholde er bra, men boka er krøkkete oppbygd. Man trenger bla. mere veiledning på fettinntak, rask forklaring på proteinsyntesen og hvorfor vekta stopper når man spiser for mye protein. Jeg er heller ikke glad i brøderstatningene. Ikke smaker dem godt, og karboinnholdet er i grenseland. Vi bør slå et slag for avokado og brokkoli. Superketomat.


Enig med du

__________________

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 16:57   #37
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Hei,
En smakløs olje fås kjøpt på apoteket, bestillingsvare, den heter MCT olje. I tillegg så er det mange som bruker Cocosa olje, fås i helsekostbutikker, finnes i to varianter en til steking og en man kan spise som den er eller ha den i te/kaffe etc.

Søke på forumet, her er utvidet søk hvor du kan snevre inn til ulike deler i forumet og/eller brukernavn, http://forum.lavkarbo.no/search.php
Skal du søke på oppskrifter så begrenser du søket til oppskriftsdelen av forumet.
Skriv knekkebrød som nøkkelord Nannah i brukernavnboksen og søk i oppskriftsdelen av forumet så vil den berømmelige oppskriften dukke opp.
Oppskriftsdelen av forumet finner du her


Sist redigert av arnakristin : 15-03-10 kl 23:08.
arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 17:04   #38
cmh
Medlem
 
cmh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
Innlegg: 150
cmh er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
[font=Times New Roman][size=3][color=#000000]En smakløs olje fås kjøpt på biblioteket, bestillingsvare, den heter MCT olje.

Biblioteket??

__________________

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 17:05   #39
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Fax, her.

Tror muligens jeg drikker for mye PepsiMax, vet ikke helt om det har noe å si. 1 liter dagen omtrent. For min del gjør det jo dietten mye enklere, selv om det beste hadde vært å drikke vann.

1 liter Pepsimax er nok i meste laget vil jeg tro. Kunstig søtningsmidler kan hindre vektnedgang en såkalt partystopper. I tillegg så trigger kunstig søtningsmidler søthungeren. I og med at du synes Pepsimax gjør dietten enklere så tror jeg at den er med på å trigge søthungeren din og at du bør kutte den ut. Du vil sikkert oppleve endel abstinenser i en overgang. Søk på søtningsmidellet Aspartam her på forumet kan være en god motivasjonsfaktor for å kutte ut Pepsimax'en.
Min erfaring er at om man får i seg nok fett i løpet av dagen så har jeg overhode ikke noe søtsug i det hele tatt.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 21:09   #40
Trulte bollemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 13
Trulte bollemor er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,


Søke på forumet, her er utvidet søk hvor du kan snevre inn til ulike deler i forumet og/eller brukernavn, http://forum.lavkarbo.no/search.php
Skal du søke på oppskrifter så begrenser du søket til oppskriftsdelen av forumet.
Skriv knekkebrød som nøkkelord Nannah i brukernavnboksen og søk i oppskriftsdelen av forumet så vil den berømmelige oppskriften dukke opp.
Oppskriftsdelen av forumet finner du her

Takk for forklaringen, jeg fant den. Spennende, gleder meg!
Men kanksje du kan hjelpe meg med hva fiberhusk er?

Jeg har forøvrig lagd lørdagskos i kveld. Bringebærmose med diabetes bringerbærgele pulver m kremfløte. 3 g karbo per posjon. De to første sjeene var godt, fantastisk rett og slett. Men det ble veldig syntetisk smak og veeeldig søt. Alt for søtt - så for dere som er glad i søt kan dere jo teste det. Står om det i boken også.

God kveld

__________________
Trulte Bollemor



Trulte bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 21:47   #41
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Hei,
Når det er noe du lurer på vedrørende matvarer/ingredienser så er Matvareguiden genial, her er informasjon vedrørende Fiber Husk.
Du finner det i velassorterte matvarebutikker, som oftest i gluten fri avdelingen eller i helsekostbutikken. Dersom du er en av de som drar på harry-tur til Sverige så får du den mye billigere der.
Når man først har blitt avvent sukker, så smaker også det med kunstig søtning veldig søtt, og har en syntetisk bi-smak. Jeg lager en sjelden Panakotta og i den har jeg måttet redusere søtningsmidlet til 1/3 av det opprinnelige. Sukkerfri gele bruker jeg oftest i ostekake eller blander med krem til fromasj, da synes jeg det går greit.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 15:42   #42
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Hei folkens!
Jeg skal muligens starte på ketolyse, men fortsatt ikke helt sikker. Begynte på atkins, men har etterhvert forstått at ketolyse og atkins er noenlunde det samme, med forbehold. Lest en del her på forumet, og havnet i denne tråden her nå.

Dere som har begynt på ketolyse nå, hva har dere kjøpt av "pakker" på ketolyse.no? Er litt usikker på full pakke eller startpakke. Så tenkte kanskje dere begynnere i mars, kunne hjelpe meg med valget? takker og bukker masse :-)

ha en fin dag!

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 16:28   #43
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Hei folkens!
Jeg skal muligens starte på ketolyse, men fortsatt ikke helt sikker. Begynte på atkins, men har etterhvert forstått at ketolyse og atkins er noenlunde det samme, med forbehold. Lest en del her på forumet, og havnet i denne tråden her nå.

Dere som har begynt på ketolyse nå, hva har dere kjøpt av "pakker" på ketolyse.no? Er litt usikker på full pakke eller startpakke. Så tenkte kanskje dere begynnere i mars, kunne hjelpe meg med valget? takker og bukker masse :-)

ha en fin dag!

Du trenger alle tre tablettene som du finner på ketolyse.no.
Ketostix kan du kjøpe der eller på Apoteket.
Boka kan du låne på biblioteket. Jeg synes ikke spesielt mye om boka. Den er ikke spesielt brukervennlig, og man finner for eksempel ikke noen klare svar på hvor mye fett og protein man skal ha i seg, uttrykt i gram/dag.

Har fått mye mere konkret hjelp her, enn jeg har fått i boka.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 21:37   #44
Armath
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 5
Armath er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Heisann. jeg blir fortalt at jeg spiser alt for lite til å være på ketolyse, men jeg spiser jo kun når jeg er sulten å har ikke noe særlig lyst å proppe i meg mat når jeg ikke er sulten. Jeg spiser ca 3 måltider til dagen å er veldig forsiktig når det kommer til karbo innhold i maten.
Noen som kan fortelle meg hva som er rett ?
Jeg har jo gått ned 9 kilo på to uker så noe rett må jeg jo gjøre.

noen som har meny forslag og?

Armath er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 21:58   #45
cmh
Medlem
 
cmh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
Innlegg: 150
cmh er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Armath, her.

Heisann. jeg blir fortalt at jeg spiser alt for lite til å være på ketolyse, men jeg spiser jo kun når jeg er sulten å har ikke noe særlig lyst å proppe i meg mat når jeg ikke er sulten. Jeg spiser ca 3 måltider til dagen å er veldig forsiktig når det kommer til karbo innhold i maten.
Noen som kan fortelle meg hva som er rett ?
Jeg har jo gått ned 9 kilo på to uker så noe rett må jeg jo gjøre.

noen som har meny forslag og?

Er det noen som må komme med gode råd, må det være deg!
Flott resultat
Jeg spiser tidvis bare 2 måltid om dagen, men holder meg innafor karbogrensa, mellom 150-200 gram fett og ca 90 gram proteiner.
Spis når du er sulten og spis deg passe mett. Får du i deg nok fett og proteiner forstår jeg det sånn at man holder seg mett lenge og vell Samme med å drikke nok vann

__________________

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:40   #46
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Armath, her.

Heisann. jeg blir fortalt at jeg spiser alt for lite til å være på ketolyse, men jeg spiser jo kun når jeg er sulten å har ikke noe særlig lyst å proppe i meg mat når jeg ikke er sulten. Jeg spiser ca 3 måltider til dagen å er veldig forsiktig når det kommer til karbo innhold i maten.
Noen som kan fortelle meg hva som er rett ?
Jeg har jo gått ned 9 kilo på to uker så noe rett må jeg jo gjøre.

noen som har meny forslag og?

9Kilo på to uker er imponerende
Stå på.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:25   #47
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Mars-startere!

Heisann! Jeg vil også være med
Starta 2 mars. Gikk ned 5,5 kg første uka! Er jo mye vann, men vil jo helst tro det var litt fett og.. Hi, hi
Hadde litt problemer i begynnelsen, kvalm og energiløs. Men nå føler jeg meg skikkelig bra, jippi!
Sjekker ut noen oppskrifter her inne, lett for å bli mye av det samme.. Savner frukt VELDIG
Skal veie meg i morra, kjempespent

Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:26   #48
Friida
Juniormedlem
 
Friida sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 24
Friida er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Hei folkens.
Jeg slår meg sammen med dere, jeg begynnte 10 Mars og har til nå gått ned 1 kg å mistet 4 cm rundt midja.
Jeg går vel egentlig ikke ketolyse da mitt mål er å holde meg under 50 kbh dagen, også drikker jeg ett glass nypresset appelsinjuice hver morgen (de telles som en del av de 50 kbh, inneholder 25 kbh).
Men så lenge jeg fortsetter å gå ned så holder jeg meg til dette oppsettet. Planen å bytte til ketolyse når vekta ikke vil bevege seg mer.
Det er virkelig motiverende å lese om alle som har fått så bra resultater.

Lykke til alle sammen.

__________________




Friida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:27   #49
Mimosaen
Medlem
 
Mimosaen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 60
Mimosaen er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Så koselig med flere her og det har jo kommet inn den del gode tips og råd også. Kjempebra!

Jeg sliter med at jeg får i meg for mye proteiner. Tror kanskje jeg totalt spiser for mye. Ligger på 2000 + i kcal pr dag, og 100 gr. er proteiner og 160 gr fett.

Kanskje jeg skal spise mindre, og heller ta et par eggeglass med olje i stedet!

Mimosaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 11:35   #50
Hajdi
Medlem
 
Hajdi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Norge
Alder: 46
Innlegg: 91
Hajdi er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Hei og hå. Jeg startet på'an igjen 2. mars etter ett års opphold.
Denne gangen skal jeg tillate meg å være litt mer mer tolmodig -og ikke stresse så mye med vekta. Skal tenke at dette ikke bare er et slankeopplegg, men noe jeg gjør for at kroppen skal ha det bra. Og det har den nå. Magen har i alle fall blitt såååå mye bedre etter at jeg kutta karbene! Litt ned i vekt har jeg også gått.
Jeg følger ketolyse/LCHF.

__________________

Hajdi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Januar-startere. Er det mange av oss der ute? Chin Ketolysekuren 456 02-02-11 13:33
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no