Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
21-04-09, 13:19 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2008
|
Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens ... Andre som opplever det?Skjønner ikke helt dette... |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
21-04-09, 13:39 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2008
|
Sv: Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens...Andre som opplever det?Jeg hadde en mellomblødning forrige gang jeg gikk på ketolyse. Det viste seg å være en polypp. Gyn tok den bort og har ikke vært plaget av blødninger etterpå. Aner ikke om det har en sammenheng med kuren eller hva det har. Men kostholder virker utvilsomt inn på hormonbalansen i kroppen. Jeg fikk ihvertfall mer regelmessig og mindre vond mens, for ikke å snakke om at jeg slapp de to dagene i starten med nedstemthet og irritabilitet. |
21-04-09, 13:44 | #3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
|
Sv: Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens...Andre som opplever det?Hei. Jeg har ikke blødninger, men siden jeg startet kuren har jeg hatt konstante "mens" smerter, ganske kraftige sådan. Ved et par anledninger har jeg måttet ty til paracet. Kanskje du skulle skrevet noen ord til Torkil, som er lege? Hadde vært intr å høre hans mening. |
Min kostholdsfilosofi: Frustrert ketolyse jeger :) Start på ketolyse 13.04.09: Ønsker gå ned 10 kg. |
21-04-09, 13:47 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
|
Sv: Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens...Andre som opplever det?Hvis du ikke akkurat har begynt på noen ny prevensjon og det gjentar seg mere enn en gang, så ville i allefall jeg gått til gynekolog, bare for å sjekke opp. |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 |
21-04-09, 15:34 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
|
Sv: Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens...Andre som opplever det?Det er ganske vanlig med menstruasjonsforstyrrelser på lavkarbo, spesielt i ketose. Dette er fordi hormonbalansen begynner å rette på seg. Vi har hatt tråder om dette før, og tror Torkil også har skrevet i en. Bare søk!
21-04-09, 16:12 | #6 |
Medlem
|
Sv: Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens...Andre som opplever det?Tusen takk for svar! |
21-04-09, 18:15 | #7 |
Supermoderator
Medlem siden: Jul 2005
|
Sv: Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens...Andre som opplever det?har kjempedårligtid akkurat nå, men les her!
21-04-09, 23:49 | #8 |
Supermoderator
Medlem siden: Jul 2005
|
Sv: Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens...Andre som opplever det?
(like dårlig tid)
23-04-09, 22:19 | #9 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Hedmark
|
Sv: Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens...Andre som opplever det?)Min erfaring har vært aat jeg har gått fra hekt uregelmessig til regelmesseig. Derfor er det vel trolig at det ogaå kan slå andre veien.(skjedde med min ¨regelmessige¨venninne som startet på ketolyse samtidig som meg
24-04-09, 10:29 | #10 |
Medlem
|
Sv: Uregelmessig mens eller blødninger utenom mens ... Andre som opplever det?Takker for svar! |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trening mens man er i ketose? | Ctr | Ketolysekuren | 11 | 18-02-08 13:09 |
Ketostix og mens? | touran | Ketolysekuren | 6 | 30-05-07 14:27 |
Hjelp- ingen mens | Frøya | Generell diskusjon | 6 | 15-12-06 18:50 |
Uregelmessig mens og start av prevensjon? | turid | PCOS og karbohydratkontroll | 12 | 23-09-04 16:06 |
Mens vi er inne på Helsekost:-) | Skorpia | Generell diskusjon | 9 | 28-04-04 14:13 |