Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-07-13, 13:37   #4976
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Så, pga. størrelsen eller mindre skjønnhet, så skulle ikke jeg og hun andre jenta få samme behandling som hun som var slank, høy og vakker? Den stikker...Den stikker djupt.

Send en mail til daglig leder på salongen og forklar hva som hendte og spør om dette er vanlig kundebehandling hos dem. Rykter sprer seg fort...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 13:55   #4977
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Weeee - nå er det stinn brakke her inne!!!!
Skravle - skravle!

Pruttis: Jeg nekter å tro frisørhistorien din. Du er vakker. End of story.
Og - så bra at dere er modige nok til å utforske egen erfaringer, - tenker jeg om deg og Mr... (hva pokker kaller vi ham nå??) Dette handler jo ikke om å måtte "ta på kokeplata flere ganger for å skjønne at man brenner seg". Dere kjenner hverandre bedre nå - og kjenner dere selv i relasjonen med hverandre - Hopp i det Pruttipia! La han ta vare på deg litt, - mens du tar vare på deg selv også.

Og apropo: Skumle kollapsen da!! Wææ!! Fant de noe da - eller var det "bare stress" som du sier? Sjekket de alt av vitaminer og mineraler og ...ja, alt sånt? Skjønne lille du - vær forsiktig med deg selv, ok?

K-e-t-o-s-e, sa du...? Hva er det? Huff - jeg vet ikke hvordan den har det. Mulig den har tatt ferie. Jeg synes jeg gjør som jeg skal, - men innrømmer at det blir litt av ting jeg kanskje ikke har godt av innimellom - og kanskje litt for ofte nå som det er ferietid (selv om jeg jobber). Altså: litt vin på terrassen, litt pose-saus av og til, og noen dager uten mat i det hele tatt. Og det er jo ikke bra. For verken helsen eller forbrenningen. Helt sikker på at jeg hadde gått ned mye mere om jeg hadde spist mye mere... Rett og slett bare sløvt av meg. Jeg vet det.

Cocosa ja... bruker ca en ss pr kaffekopp - og siden jeg "lever" på kaffe så blir det for 7-8-9+ ss pr dag. Derfor jeg skvatt litt når jeg leste en tråd med anbefalinger om 2 ts. Hm - hva er det liksom - ikke nok til å bli blank på leppa en gang?!

Jeg var forresten latterlig kvalm forrige uke - nesten "spy-sugen". Husj. Men det er bedre nå. Skal teste ketostix'n i dag jeg - for er det farge på den så blir jeg latterlig glad av det. Nesten som å finne en hundrings på gaten liksom! (Bare så det ikke er tvil - jeg er oftere i ketose enn jeg finner hundrelapper) Heldigvis - på et vis.

Bente1 - nå må jeg nesten gå ned på rema og leite. Fatter ikke helt hva du mener. Er den pakket helt inn i papp - eller ligger den på en pappskive - (av gull)? Noen sjans for at du har en sånn i nærheten og legger ut bilde? Vet du hvem som produserer den?

Fikk skikkelig lyst på fisk jeg nå - yumyum. Momsefisk.
Hm - tror jeg løper i butikken en tur. Straks tilbake!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 13:57   #4978
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

En atkins bar i ny og ne tillater jeg meg, men sjokolader og andre erstatninger prøver jeg holde til et minimum pga. livsstilsendring og ikke bare kostendring, men om jeg har lyst på eller vi drar på kino, så er nøkkelen "stevia".


Sånn stevia sjokkis? eller - ?

Gud nå føler jeg meg passe teit. Ikke forstår jeg fisken til Bente1 og ikke kino-stevian' din heller...

Er blond - trenger t-skje...

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:02   #4979
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Det glemte jeg å nevne, ja. Alle prøver og tester var fine, bortsett fra en blodprøve som heter lupus antikoagulans. Var hos fastlege forleden og blir nå utredet for sykdommen lupus, mens vi avventer re-test om tolv uker for å ta rede på den andre alternativet; forhøyet tendens til blodlevring, altså blodpropp. Det var lite gøy, gitt..!

Det er jo godt å ha myke lepper, så såpass med cocosa må man ha
Spiste fem-seks godterisjokolader i går hos mamma, så er vel neppe i god-ketose i dag, men ned 400 gram fra i går, så mulig jeg har vært litt gjerrig på karbsene de siste dagene slik at kroppen har et "halleluja, vi er ikke i sultemodus likevel, YEY"-øyeblikk Nøkkelen er vann, vann og atter vann for at jeg skal ned i vekt.

Fisk.... jeg må ta opp laks! Mandag lagde vi hjemmelaget wok med stekte ørretbiter på. He-re-gud-! Elsker at han er flink (og kreativ) på kjøkkenet, og at han er så flink å tenke kreativt i lavkarbo-retningen.

Tror vi danser rundt den helv.... kokeplata - blir litt varm innimellom ja. Men vi kommer oss gjennom det meste, altså! Det har vi jo bevist.
Ketosen er nok der, skal du se. ...hundrings på gata.... lo litt

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:05   #4980
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Sånn stevia sjokkis? eller - ?

Gud nå føler jeg meg passe teit. Ikke forstår jeg fisken til Bente1 og ikke kino-stevian' din heller...

Er blond - trenger t-skje...

Ja, flere og flere av de tidligere lavkarbovennlige sjokkisene var jo fulle av maltitol, men når stevia ble godkjent som tilsetningsstoff januar 2013, så gikk produsentene mer og mer over til stevia istedet for maltitol. Mindre risiko for diare. Og den smaker også bedre

Du trenger ingen teskje, du trenger en spiseskje cocosa

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:09   #4981
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.


Jobben er kjedelig. Jeg mener, jeg gjør alt jeg skal gjøre fordelt på 7,5 time på 3 timer, og hva skal jeg liksom ta meg til de resterende timene? Jeg kjeder meg og føler meg understimulert, så jeg er faktisk mer sliten de dagene det er lite å gjøre enn de dagene det er full rulle. Skal jeg ta opp fag på internett? Lukter litt på NKS nettstudier og sosiologi... Men det er jo en stiv pris... Skal jeg kjede meg et år og vente til neste år og søke bachelor på universitetet her? Har jo ikke studiekompetanse heller. Forvirret

Håper dere har en fantastisk dag - det har jeg! Skal feire -10 kg med å farge håret og finne en ny bukse STOR KLEM!


Du skal ikke bare slappe av litt da?
Vet ikke hvordan jobben din er, - men - kan du lese, eller vimse litt rundt, snakke med folk, gå en tur i trappa, blogge litt, tja - noe sånt? Altså - slappe av der du er? Synes i allfall ikke du skal stresse noe mere - for det er du så dårlig på.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:12   #4982
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Ja, flere og flere av de tidligere lavkarbovennlige sjokkisene var jo fulle av maltitol, men når stevia ble godkjent som tilsetningsstoff januar 2013, så gikk produsentene mer og mer over til stevia istedet for maltitol. Mindre risiko for diare. Og den smaker også bedre

Du trenger ingen teskje, du trenger en spiseskje cocosa

.... .....
mener du de sjokkisene fra....hva var det... Kavalier (eller noe i den duren)?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:12   #4983
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Du skal ikke bare slappe av litt da?
Vet ikke hvordan jobben din er, - men - kan du lese, eller vimse litt rundt, snakke med folk, gå en tur i trappa, blogge litt, tja - noe sånt? Altså - slappe av der du er? Synes i allfall ikke du skal stresse noe mere - for det er du så dårlig på.

Er jo dritkjedelig å bare sitte der... Er ikke så mye annet enn fb og nettsurfing som tiden kan brukes på. Tar jeg med meg håndarbeid kommer sykepleierne til å reagere på det...
Vil bruke hodet til noe...Stimuli!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:13   #4984
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

.... .....
mener du de sjokkisene fra....hva var det... Kavalier (eller noe i den duren)?

Ja, gud... kunne minne om å ha et jetpack på ryggen, sånn som gjør at man skytes opp i lufta... "Hold fast i klosettet "

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:15   #4985
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

*lyst å ha med meg Bente1 og Pruttis bort i butikken å kjøpe fisk og sjokkis*


Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:23   #4986
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:44   #4987
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Bente1: Jeg var i butikken nå. Skjønner ikke hva du mener, finner ikke noe som passer til beskrivelsen - endte opp med en pakke ferdigt oppskjært taffelost. Mumse-mumse.

Prutti: innom helsekosten også. ASjokoladene som er søtet med Stevia der ere fra Cavalier - og det har innehold på 19.2 gr sukkerarter. Og det kan jeg da ikke spise, ??


Skal dere innom hovedstaden snart så synes jeg vi skal treffes for å gå på butikken!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:46   #4988
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hahaha - hva var det? Jeg går i butikken, mens du og Bente drikker dere snydens og ser dumt på hverandre??

Hoho!!


- dere får nok pent bli med!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:51   #4989
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Forresten - jeg vurderer å skifte batteri på tastaturet... Forstår jo nesten ikke hva jeg skriver selv...

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 14:56   #4990
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Bente1: Jeg var i butikken nå. Skjønner ikke hva du mener, finner ikke noe som passer til beskrivelsen - endte opp med en pakke ferdigt oppskjært taffelost. Mumse-mumse.

Prutti: innom helsekosten også. ASjokoladene som er søtet med Stevia der ere fra Cavalier - og det har innehold på 19.2 gr sukkerarter. Og det kan jeg da ikke spise, ??


Skal dere innom hovedstaden snart så synes jeg vi skal treffes for å gå på butikken!

Hmm, nå har jeg ikke studert deklerasjonen på de sjokkisene, bare registrert at de var søtet med stevia. For å være ærlig spiser jeg heller pittelitt mørk sjokolade fra Freia til kaffen i helgene enn å risikere tretti timer på dass.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 15:02   #4991
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Gapflirer - og tenker at da har du jo noe å slå i hjel tiden på jobben med!!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 15:10   #4992
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Gapflirer - og tenker at da har du jo noe å slå i hjel tiden på jobben med!!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 16:40   #4993
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dobbelpost? :P


btw. smakt disse? er helt forelska!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 17:19   #4994
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Oi som dere skriver. Bare kjapt om fisken: Pappakningen utenpå er hvit og blå. Produsenten er Godehav. Den heter Varmrøkt Krydret Laks, norsk med wasabi og sesam. Er for klønete til å finne ut av det med å laste opp bilder her inne.... -Men håper beskrivelsen hjelper.

Skal skrive mer til dere begge litt senere, litt travel akkurat nå, men når jeg kommer hjem og har fått i meg litt mat senker skuldrene seg - men klem til dere i mellomtiden

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 19:30   #4995
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Du- nå vet jeg hva du mener!!!!

Så den for første gang når jeg var innom butikken etter jobb i dag. På Rema. Skal teste den altså, elsker sånn fisk!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 19:33   #4996
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Dobbelpost? :P


btw. smakt disse? er helt forelska!

Hm...postet fra mobilen...

Nei, ikke smakt de...er det mye karber? *skeptisk*
Hvis de er himla gode er det kanskje lurest at jeg ikke tester...

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-13, 20:23   #4997
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Da har roen senket seg her, har fått handlet meg ny bukse på vei hjem fra jobb. Yndlingsbuksa var så tynnslitt at jeg nesten ikke torde bruke den lenger, så måtte kjøpe ny identisk, og da ble det tre bluser på kjøpet....spontankjøp, helt unødvendig og tullete, men men, slik ble det i dag.... Så nå er jeg kommet hjem, har fått spist middag og krøllet meg sammen i sofakroken, så her har jeg tenkt å bli værende resten av kvelden.

Nysgjerrig: så bra du fant den fisken, da! Den er kjempegod synes jeg, jeg oppdaget den tilfeldig en dag og har kjøpt den flere ganger siden. Noen ganger er tiden bare knapp, og jeg har prøvd å finne noen løsninger for slike dager, god og sunn mat som man kan slenge sammen kjapt. Må nesten ha noen slike løsninger på lur tror jeg, for hvis ikke blir det for lett å gjøre feil valg slike dager
Hahaha.... ketosen som å finne en hundrings på gata... Den er nok der, Nysgjerrig, når du vet du har spist riktig. Greit å være obs på at en kan være i ketose uten å ha utslag på stiks, stiksene måler bare overskuddsketoner i urin, ikke hva som skjer i kroppen din, man trenger ikke alltid skille ut ketoner i urin når man er i ketose

Pruttis. Var så glad for å lese at du og mr. Perfekt har det så bra og har kommet så langt. Det med kommunikasjon er noe av det vanskeligste en gjør, så jeg tror det krever jobbing både med seg selv og forholdet for absolutt alle og enhver, så ikke pek finger på deg selv, du!
Så leste jeg lenger ned i posten din om hvor syk du ble og fikk lyst til å komme opp og gi deg en god klem og holde rundt deg. Får håpe du har rett i at det bare skyldes stress, men "mamma-bente" er bekymret, og sier som nysgjerrig nok: Håper du får skikkelig oppfølging av legene, slik at de kan konkludere med at det faktisk ikke er noe mer alvorlig enn stress.
Synes så absolutt du skal tenke på å ta fag dersom du kjeder deg på jobben. Du har mange år igjen å jobbe, vennen, så du trenger noe som stimulerer deg på alle måter

Nå begynner jeg å bli noenlunde oppdatert på hva som skjer her inne. Gøy da med litt aktivitet

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-13, 00:06   #4998
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Bente Du er så god. Bra du unner deg noe nytt innimellom også, nødvendig eller ei Ble litt nysgjerrig på den fisken, da...
Mr Perfekt er på multebærplukke- og fisketur hos sin bror noen timer sør herfra, og gjett som jeg savner han, da! Skikkelig rågodt også. For nå vet jeg at han finner veien hjem. Hjem til rett hjem!

Skulle -aldri- ha spist så mye peanøtter som jeg gjorde tidligere i dag. Jeg burde skjemmes, meeeen Vet ikke helt hvordan matdagen i dag har vært, satser på at det ikke er så himla nøye uansett, for poenget er ikke vekta og tallet (kremt), men veien mot helsa, sant!

I kveld har jeg og Basse vært hos mamma (som knakk skuldra på ferie og kom hjem på søndag og er herrefredoghuffhuffsåinnmariinvaliiiiiiiiiid. Heldigvis har eldste søstra mi vært hos henne siden hun kom hjem søndag kveld, det hadde ikke jeg taklet. Er nok med noen timer på besøk og jeg er svett. Så sykla jeg og lillemann hjem i finværet og nå... litt mat og litt mer vann, så soooove. Sover så mye nå når Mr Perfekt (men herregud, han ligger jo ikke i ro om natta!!!) er på tur og jeg kan breie meg ut akkurat som jeg vil. Dvs...jeg sniker meg mer og mer mot hodeputa hans slik at jeg kan sovne med nesa nesten inni putevaret. pa-te-tisk! Sist han dro så fant jeg en teskjorte tilfeldigvis slengt på badet (for Gud forby at man bruker skittentøyskurven(e) som står der...) og jeg snek den med meg inn på soverommet, kledde puta hans inn i teskjorta og så holdt jeg rundt den til jeg sovna. Og jaaaada, jeg vet det er superduper teit og klissete, men han er bare så goooood. Dniff. Savn.

Fortsatt litt småkvalm innimellom, kan ikke huske å ha vært så lenge småkvalm tidligere? Og der kom hodepinen, så jeg logger av og sier god natt til dere søtinger. <3

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-07-13, 11:11   #4999
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Pokker, at jeg skal være så svak, altså!!
Forleden ble jeg så svak at jeg spiste 5 små sjokoladetwister mamma hadde med seg fra syden. Resultat: 500 gram opp og så lys ketostix at den nesten ble hvit, gitt! Og, fri for fløte.

Fløte er altså den varen som jeg er mest avhengig av, uten den kan jeg verken lage pruttilapper eller noe annet gøy/godt/nødvendig. Er jo ikke vits å drikke kaffe uten fløte.

Skal en liten tur på kjøpesenteret her med en venninne, så da skal jeg altså hamstre fløte til den store gullmedaljen!

Håper dere har en fin start på fredagen og får en rolig dag

Smask!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-07-13, 16:31   #5000
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Du vet jo at de 500g ene er vann Pruttismor, og det er borte igjen så snart du er i ketose igjen. Vi gjør alle små tabber iblandt, kunsten er å la dem være små, og ikke la en liten tabbe bli unnskyldningen for å gjøre flere store tabber, bare komme rett inn i gode vaner med det samme. Så glem det - få tak i den fløten straksens og fokuser på den gode riktige maten Håper du koser deg masse på shoppingtur med venninnen din!

Nå er det endelig helg. Jeg får en venninne på besøk snart. Hun har sendt mann og barn i forveien på ferie, så i kveld og i morgen skal vi ha skikkelig "jentetid" Gleder meg! Nå skal jeg straks begynne å lage litt mat til oss. Lavkarbovennlige tapasretter og med brød ved siden av til henne som ikke lever lavkarbo, selv tar jeg opp ett par lavkarbo skiver fra frysern. På Rimi har de et veldig godt lavkarbo brød med 6,7g kh per 100g, så det brødet er det mulig å ta ett par skiver av innimellom.

Ønsker dere en fantastisk helg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no