Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hud!!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-03-10, 21:15   #1
viet60
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 63
Innlegg: 60
viet60 er på en erverdig vei

Hud!!

Nå som jeg har gått ned såpass mange kg,blir det mye hud.
Magen henger, og på lårene er det store valker!!
Jeg renger med å måtte ta bukplastikk,men hvordan er det med resten av kroppen, vil det meste trekke seg sammen, eller vil det fortsette å blafre i vinden?

__________________


viet60 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SKALDEMAN/KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 21:52   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hud!!

Det blafrer endel hos meg, og jeg kunne nok fått dekket lår og ende og underarmer (grevinneheng), samt brystløft, men jeg orker bare ikke. Narkose er et sant mareritt og jeg fikk skrekken etter bukplastikken. Jeg er kjempefornøyd altså, jeg måtte bare sy så mye i musklene at jeg hadde en lang og vond rekonvalesenstid. Men jeg vurderer å ta brystene, har ganske mye komplekser, siden de for det meste består av krepp-papiraktig hud i folder. :yøkk:

Så svaret mitt blir vel at det spørs hvor mye hud det er snakk om, om du røyker, alder osv. Jeg er nettopp fylt 30 og røyker ikke, tar masse vitaminer osv, og det kunne helt klart vært mye verre (har sett eksempler på andre), men ja, du slipper nok ikke helt unna. Men det er en forsåvidt liten pris å betale for å slippe all den hersens overvekten, synes jeg. Nå kan jeg skjule alt under klærne, jeg ser ganske tynn ut i klær, spesielt lår og sånt, men jeg blafrer så det holder når jeg går i undertøy eller badetøy. Men jeg har lært meg å drite i det.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 21:53   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hud!!

Forresten, gratulerer med knallflott resultat!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 22:17   #4
viet60
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 63
Innlegg: 60
viet60 er på en erverdig vei

Sv: Hud!!

Ja, narkose gjør meg svett også! Sist gang jeg hadde det, var det første jeg fikk hør da jeg våknet: "Vi holdt på å miste deg gitt". De ga meg en narkose jeg ikke tålte, og de måtte fly sykehuset rundt for å finne motgift,eller hva det var.
Med det samme jeg har dere her, holdt jeg på å si.......Jeg har blitt brun på legger og føtter,skjolder! Legen sa det var pga overvekten, og dertil åreknuter, noen andre som har hatt samme prob?

__________________


viet60 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SKALDEMAN/KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 22:23   #5
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hud!!

Jeg aner ikke - men, vil bare gratulere deg Viet60 med nedgang!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 01:36   #6
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hud!!

Hei
Tanta mi jobber med en maskin kalt Elixia. Den var opprinnelig laget for å behandle forskjellige typer sykdomer. Og så oppdaget de at den hadde positive bieffekter som at den strammet opp hud og knuste fettceller (den brukes til punkyslanking). Behandlingen er litt dyr og man må til flere behandlinger for å få optimalt resultat, men jeg har sett at den funker. Mitt problem er at fettknusingsgreiene er kjempevonde når man e tjukk. For bindevev med mye fettceller er visstnok veldig mye vondere enn bindevev med lite. Jeg har ikke prøvd hudoppstramminga, men har sett at en annen tante har fått fin mage uten overflødig hud etter fødselen. Jeg høres litt ut som jeg jobber for de, men det gjør jeg ikke..
Det er et alternativ dersom man vil gjøre noe uten en faktisk operasjon. Ganske dyrt da. Tror kanskje man ikke får det dekt heller..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no