Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2015
Hvor: Oslo
![]() |
Lavkarbo for andre gangSom tittelen tilsier så er jeg på lavkarbo, igjen. Gikk ned 26 kg på 6 mnd og gikk opp 10 kg på 5 mnd etter det pga jeg var ganske lei dietten. Gikk desverre tilbake til gamle synder, men i starten holdt vekta seg da jeg spiste lavkarbo søndag-torsdag og hva jeg ville fredag-lørdag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: hexeberg
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2016
![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo for andre gangVelkommen så mye
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo for andre gangVelkommen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: Lavkarbo for andre gangJeg er her jeg også, tredje gang for min del. Akk assa. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Lavkarbo for andre gangSå det er visst ikke bare jeg som går på det igjen her nei ☺ Funker(t) det like bra på dere gang nummer 2,3,4 osv? Skal veie meg igjen i morgen, så får se om jeg har gått ned noe mere da |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2016
![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo for andre gang
Litt vanskelig å si da mine runder har vært så forskjellig sånn ellers i livet. Første gangen gikk det kjempebra, jeg var fokusert og spiste riktig. Men var deltidsstudent, så hadde masse tid. Andre gangen var jeg i jobb, hadde barn og litt mer travel. Jeg klarte ikke følge kostopplegget like bra. Denne tredje gangen har jeg enda flere barn, men deltidsjobb. Januar har gått veldig bra iallefall, så håper jeg skal klare å fortsette. Det som er annerledes denne gangen er innstillingen min. Jeg ønsker virkelig å legge om hele livsstilen min. Vet at det ikke holder med en ekstremdiett. For fin vektnedgang og varig idealvekt må jeg endre mine spisevaner betraktelig.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo for andre gangHeisann |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo for andre gangJeg har også vært karbehue noen måneder for lenge. Men fant heldigvis tilbake. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo for andre gang
Det som har vært utfordringen for meg er at jeg aldri har klart å være like fokusert de andre gangene som jeg var første gangen. Første gangen hadde jeg stålkontroll og noenlunde faste rutiner. Etterpå har jeg skiftet jobb, blitt pendler, reiser mye og deltar i arrangementer der jeg ikke kan påvirke selv hva jeg spiser. Men mye handler selvfølgelig om planlegging. Det jeg savner aller mest er motivasjonen fra første gangen, men jeg håper og tror at det skal gå seg til når jeg bare har vært på "avrusing" lenge nok. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-)
![]() |
![]() |
#10 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Lavkarbo for andre gangEn liten oppdatering: Har gått ned 2.3 kg siden jeg startet den tråden her, så nå går det endelig nedover igjen. Det eneste jeg kan komme på som jeg gjør annerledes nå er at jeg har begynt å gå turer og ta multivitaminer. Ligger på alt fra 15-30 karber om dagen med unntak av helgen hvor jeg kan ligge på alt fra 20-70 gram om dagen. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarbo resistens? Andre gang på lavkarbo | krina91 | Spørsmål og svar | 8 | 02-09-16 09:08 |
På ketolyse for andre gang ... | cmh | Ketolysekuren | 8 | 30-05-12 10:27 |
Ketolyse for andre gang ... | Almyrida | Ketolysekuren | 12 | 11-01-10 10:08 |
Ketose -- bra første gang, ingenting andre gang | Corporem | Lavkarbo generelt | 6 | 12-05-08 22:19 |