Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 41
![]() ![]() |
![]() Progesta-kremHei, er nå på 5 måned etter p-pilleslutt etter mensen og er mildest talt stressa. Er det noen som har erfaring med Progesta-krem? Jeg har forstått at progesteron er noe kroppen produserer i forbindelse med eggløsning, og ettersom jeg tydeligvis ikke har EL lurer jeg på om det kan hjelpe å tilføre progesteron til kroppen?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 41
![]() ![]() |
Sv: Progesta-kremHuff formulerte meg litt dumt i begynnelsen av tråden. Jeg prøvde å forklare at det er 5. måneder siden jeg sluttet på p-pillen og har enda ikke fått tilbake mensen.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Progesta-kremDet tar normal litt tid før mensen kommer i gang etter pilleslutt... det sies at man ikke skal forvente å bli gravid før etter 9-18 mnd |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Sv: Progesta-kremJeg går på provera. Merker ingen bivirkninger av den.. Eneste at mensen kommer når den skal, noe den absolutt ikke gjør uten...
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Sv: Progesta-krem
Dette er et gammelt innlegg, men her må jeg korrigere meg selv i tilfelle noen leser dette. Jeg fikk definitivt bivirkninger! La på meg 30 kg på et halv år, og var superdeprimert! I retrospekt forstår jeg ikke at jeg kom meg gjennom det.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Frosne bær med cottage cheese og krem | Skorpia | Kake/dessert og snacks | 7 | 05-01-13 19:28 |
Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem) | Iset | Generell diskusjon | 25 | 09-08-09 14:17 |
Spm om cottage cheese og krem | Benzo | Lavkarbo generelt | 25 | 28-10-05 00:01 |
krem til kakene | dingpot | Bakst | 2 | 25-11-04 11:31 |
Frosne bær med cottage cheese og krem | Skorpia | Kake/dessert og snacks | 2 | 09-02-04 20:24 |