Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#76 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Verdens beste lavkarbobrød?
Tusen takk for oppskriften, Impulsiw! Bakte det i dag, og det var helt nydelig. Jeg pleier alltid å mislykkes med baking,men dette ble perrfekt på en uperfekt dag. Så det ble et hurrarop som jeg trengte! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#77 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig
![]() |
![]() |
#78 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Verdens beste lavkarbobrød?Et lite spørsmål (noe sent, siden brødet allerede står i ovnen) men det er riktig at det skal være 200 grader på varmluft? Brødet her begynte å bli brunt oppå etter en ti minutters tid, så jeg ble litt usikker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF og lavkarbo i varierende grad
![]() |
![]() |
#79 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Verdens beste lavkarbobrød?Ja, Heksa, det er riktig. Og det blir fort brunt, men mitt blir aldri brent! Nå venter jeg i lengsel på ingrediensene som jeg har bestilt! Har plumpa uti med begge beina og spist grovbrød med geitost (fyogfyogfy) - men vi var på hytta og hadde det jentene mine kaller "gul frokost" fordi vi har gult frokostservice, og så er det gul ost, "gule" egg kokt eller som eggerøre, gul appelsinmarmelade (som jentene elsker oppå brunosten)- og siden jeg ikke hadde ordentlig mat til meg selv, så kastet jeg alle hemninger over bord og deltok i den gule frokosten. Men når jeg får "melet mitt" så skal det bakes og fryses så jeg har en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Verdens beste lavkarbobrød?Jeg har forsøkt meg på dette- men lager bare et. Skal det fremdeles stå i en time, eller reduseres steketiden? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#81 |
Medlem
![]() ![]() |
Jeg lar mitt stå en time. Det blir perfekt. Gled deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 56
Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig
![]() |
![]() |
#83 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Verdens beste lavkarbobrød?Dette skal jeg prøve i morgen eller en av dagene.abbonerer |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#84 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Verdens beste lavkarbobrød?Ser at dette er en gammel tråd altså, men skriver likevel. Dette så utrolig godt ut! Lages i ettermiddag! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Emneord |
brød, lavkarbobrød |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Verdens beste soppsaus! | Iset | Middag | 6 | 20-02-08 23:00 |
Siljes verdens beste frokost omelett!! | Siljevanilje | Frokost og kveldsmat | 0 | 12-02-07 12:54 |
OsteKake + verdens beste gele | Mylamyyy | Lavkarbo generelt | 8 | 29-07-06 21:24 |
Verdens beste lunsj! | Iset | Lunsj | 5 | 27-10-05 19:47 |