Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag? Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
19-10-04, 15:05 | #1 |
Livsdesigner
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
|
"Oversette" oppskrifter til lavkarboJeg har hundrevis av kokebøker og veldig mange permer med utklipp av GODE oppskrifter fra mange år tilbake. Jeg skal, når jeg får tid, "oversette" disse oppskriftene til lavkarbo-mat. (Ikke alle oppskriftene, da!) Det er jo masse jobb, men verden er full av god mat, og jeg er sikker på at alt kan omgjøres til lavkarbo. Det er kombinasjonen av smaker og ingredienser som "gjør" retten. Brødet, risen eller pastaen lager jo ingen smak.
19-10-04, 15:12 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
|
Ja verre er det ikke. Tusen tak for endel tips forresten. Jeg "oversetter" alltid oppskrifter, sitter tilogmed og leser i Grete Roede kokebøkene mine og oversetter til til å bli mer lavkarbovennlige.
20-10-04, 11:51 | #3 |
Gjest
|
Det er en del av gamet det, synes jeg, å finne gode erstatninger for diggbare karbobomber. Gleder meg til du kommer med masse godbiter til oss! |
20-10-04, 13:08 | #4 |
Sterk og fri!
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
|
Det er bra vi er mange kolleger i oppskriftsbransjen . Jeg jobber også masse med oppskrifter. Lager meg min egen nye kokebok. Oversetter gamle favoritter og samler nye. Det blir endel nytt nå som jeg forsøker å gjøre alt fra bunnen av - spise ren og hjemmelaget mat. Utrulig mye spennede å lære. Ikke minst fra dere! Takk!
20-10-04, 16:57 | #5 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
|
You go girl! |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Melk | Kristian | Generell ernæringsdebatt | 39 | 06-06-05 04:52 |
Bli med i 21-klubben! | nalana | Trening | 66 | 10-03-05 15:30 |