Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Lei av å være overvektigAh, jeg er så lei!!!! Har så altfor mange kilo på en liten kropp... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lei av å være overvektig!!!Kan du liste opp hva du spiser (og drikker) på en dag? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lei av å være overvektig!Et par ting som kan gjøre underverker for fettforbrenningen. En halvtime til tre kvarters rask gange før frokost. Gjerne flere ganger i døgnet, helst når det er lenge siden siste måltid og rett før et nytt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: OE
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lei av å være overvektig!En annen ting jeg kom til å tenke på: Med tanke på at du er frustrert og føler at ingenting virker, vil jeg råde deg til å følge en spesifikk diett og ikke et egenkomponert opplegg. Kjøp eksempelvis: "Dr Atkins New Diet Revolution" eller Ketolyseboken og forsøk å følge denne slavisk, mange andre opplegg som også kan funke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Sv: Lei av å være overvektig!Ja, jeg er helt enig. Bestem deg for et enkelt opplegg, som f.eks Ketolyse eller Atkins eventuelt Fedon -det som har noe å si er hvordan du selv liker å spise. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 51
Sv: Lei av å være overvektig!Ikke gi opp!
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lei av å være overvektig!
Kjære Susanne,
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Alder: 56
Sv: Lei av å være overvektig!veldig godt svar over her. Finn deg en filosofi, kanskje kan du ha nytte av å bli fulgt tett av lege. Ha fast veiedag. Ha bare det i skapet som du kan spise. Hold deg unna salt og kunstig søstoff i store mengder, så kvitter du deg med søtsuget. Lag GOD mat og gled deg til neste måltid. :klemme:
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Lei av å være overvektig!Tusen takk for masse gode tips og super oppmuntring |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#10 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Ketose stabiliserer blodsukkeret og du opplever ikke svingninger slik som før. Mange her inne som går på ketolyse/atkins, altså som er i ketose, og har dia 2. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg var veldig redd for at det skulle bli mye styr å holde meg til en filosofi, men har erfart at det er faktisk enklere. Jeg har funnet meg noen få basis oppskrifter og matvarer som metter godt og det viktigeste, jeg liker det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lei av å være overvektig!Det kan være litt stress å følge en filosofi slavisk, men du venner deg nok ganske fort til det. Jeg vil tro overvekt kan være vel så stressende... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lei av å være overvektig!Jeg tenkte på kommentaren din om din dia2 og frykten for ketose og tror kanskje du kan ha glede av denne boken som ganske nylig kom ut i sverige, forfatteren er selv kvitt alle sine symptomer på diabetes ved hjelp av lchf (low carb high fat) som er den typen man man spiser på atkins induksjon og ketolysekuren.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ikke overvektig - men ... | bodilla | Ketolysekuren | 3 | 03-12-08 20:29 |
Arg.... er det rart man blir overvektig | Fnutte | Lavkarbo generelt | 4 | 21-10-07 21:18 |
Overvektig...jupp. Thats me. | Scorp | Ketolysekuren | 30 | 05-11-06 18:45 |
Atkins var jo overvektig da han døde... | Iset | Atkins kosthold | 5 | 12-03-05 03:35 |