Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
08-03-11, 10:24 | #1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
|
PCOS og normalvektigHei hei! |
Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! |
08-03-11, 13:19 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2009
|
Sv: PCOS og normalvektig
HEI ,jeg har ikke PCOS men hadde problemer med syklusen etter p-sprøyte.Etter lengre tid på lavkarbo så har mensen stabilisert seg og har fått vanlig28 dagers syklus igjen.Har også prøvd over 2 år å bli gravid men har ikke skjedd ennda.Men flere her inne har blitt gravide etter de startet med lavkarbo.Hormonene stabiliserer seg etter hvert på lavkarbo. |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo |
08-03-11, 13:45 | #3 |
Seniormedlem
|
Så bra at syklus stabiliserte seg! |
Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! |
28-03-11, 13:13 | #4 |
Nytt Medlem
Hvor: Kongsvinger
Alder: 47
|
Klart det er noe å gjøre med den tilstanden. Oppsøk en biopat som kan sette sammen et riktig kosthold til deg. Jeg er sikker på at det vil ordne seg etter en tid da. Har flere veninner som har fått påvist PCO som har blitt gravide etter behandling av bipopat |
Min kostholdsfilosofi: Fra ernæringsfysiolog |
29-03-11, 14:52 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
|
Klart du kan bli bedre av lavkarbo. Jeg er usikker på hvor striks man må være for å få raskest mulig resultat, men lavkarbo fungerer jo sånn at den hormonfeilen (Er pcos en hormonfeil da?) som pcos er, vil stabilisere seg selv og man vil bli mer fertil. |
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that |
29-03-11, 15:30 | #6 |
Seniormedlem
|
Sv: PCOS og normalvektigPCOS er vel betegnet som en hormonell ubalanse, så forhåpentligvis kan lavkarbo være med på å rette opp balansen igjen. |
Emneord |
barnløshet, normalvektig, pcos |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
LCHF for en normalvektig? | Lindlos | Spørsmål og svar | 32 | 13-01-12 10:55 |
ENDELIG normalvektig! | loone | Livets lyse side | 17 | 06-07-10 07:57 |
100 g frå å vera NORMALVEKTIG! | Konkelimonke | Lavkarbo generelt | 6 | 28-06-10 13:05 |
Gravid og normalvektig! | Pluto i magen min:) | Spørsmål og svar | 3 | 25-02-08 14:58 |