![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
LeggkramperHar leggkramper hver eneste natt, tar magnesium tilskudd. Hvordan mat er det som inneholder magnesium som vi på ketolyse ikke spiser??? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LeggkramperTar du nok magnesium? Kanskje prøve en pille mer og se om det hjelper? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
![]() ![]() ![]() |
Sv: LeggkramperHar det oppstått etter du begynnte med lavkarbo er det nok mangel på magnesium. Jeg bruker 600 mg i døgnet. Det er ikke alltid en tbl er nok. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen!
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: LeggkramperHar kjøpt tablettene på ketolyse.no tar de hver dag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
![]() |
Sv: LeggkramperTar du kaliumtabletter også fra ketolyse da kanskje? Jeg fikk også kramper i hele kroppen da jeg begynte på kuren for noen år tilbake, tok magnesium uten effekt. Men når jeg fikk i meg kalium så forsvant krampene.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Skottland
Alder: 33
![]() |
Sv: LeggkramperEt tips mot når leggkrampene slår i er å dytte hælen fra seg så godt som mulig, slik at man strekker på hele benet. Det er vanskelig siden musklene bare vil strekke seg sammen, men når de først klarer det slipper krampen helt opp. Mye bedre enn å slite seg gjennom minutter med leggkrampe. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo.
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Sv: LeggkramperJa leggkrampe er noe "dritt" ubehagelig er det også. Min egen erfaring med å bli kvitt dette er å ta omega3/selolje/udoschoise i en eller annen form + magnesium og kalsium daglig, gjerne på kvelden. Men husk at mange kan få ubehag i magen når de tar magnesium, så prøv deg frem og øk heller litt gradvis. Magnesium kan også hjelpe mot hodepine og er mildt blodtrykksdempende. Så dobbel effekt her altså.
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LeggkramperDu er ikke gravid da? Måten jeg har funnet ut at jeg var gravid på, var gjennom leggkramper |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Leggkramper i kulda | Millie88 | Spørsmål og svar | 3 | 23-11-10 17:39 |
Leggkramper! | Gladimat | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 49 | 10-08-07 16:21 |
Leggkramper | Dolly | Ketolysekuren | 10 | 14-03-07 20:41 |
Har jag leggkramper??? | Fridolina | Ketolysekuren | 10 | 08-10-06 16:37 |
Leggkramper!?!? | konepone | Ketolysekuren | 5 | 14-04-05 21:56 |