Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2005
![]() ![]() |
Lavkarbo gule bomber – suksesskjeks – den 8. julekakesorten!Om du skal bake én julekake i år, så bak disse! Jeg har nemlig laget en sukkrfri variant av Trines gule bomber, og herremin, dette er årets julekake! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 36
![]() |
Sv: Lavkarbo Gule Bomber – Suksesskjeks – den 8. julekakesorten!Kan en bruke Maizena under lavkarbo?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo Gule Bomber – Suksesskjeks – den 8. julekakesorten!
Tja... Kan og kan... I utgangspunktet bør man jo ikke bruke maisena, da det er ren stivelse(karbohydrat). Men så er det jo så lite at det ikke har så fryktelig mye å si på totalen. Når det er sagt, så lager jeg vaniljekrem uten noe som helst stivelse og det blir kjempe godt og holde seg fint. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Søtningsstoff – oversikt | imy | Lavkarbo generelt | 1 | 18-03-13 10:08 |
Cupcakes – Ingrids Beste | |Ingrrid | Bakst | 20 | 04-09-11 11:02 |
Sukrin, splenda, natreen osv – hva er best? | Nesly | Ketolysekuren | 48 | 21-04-11 23:59 |
En søt lavkarbofrokost – LCHF | |Ingrrid | Frokost og kveldsmat | 6 | 04-04-11 10:38 |
Slærkete bekken, – magnesiummangel? | nellie | Spørsmål og svar | 24 | 14-01-11 20:43 |