Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2016
![]() |
![]() Hva gjør dere med mat i en "krisetilstand"?I forbindelse med begravelse må vi reise bort noen dager. Jeg tenker at kosthold får være kosthold, jeg orker ikke å organisere masse rundt denne tragedien. Det er ingen som sier at jeg skal dytte i meg masse raske karbohydrater, men det blir ikke et ketogent kosthold. Jeg tenker at kostholdet er en bagatell i forhold til den krisen vi befinner oss i, samtidig er jeg redd for å ødelegge for mye. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med mat i en "krisetilstand"?Bare gjør så godt du kan, ikke stress med kostholdet nå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med mat i en "krisetilstand"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: Hva gjør dere med mat i en "krisetilstand"?Jeg er veldig motivert til å fortsette kostholdet, og vil gå for ketogen kost når vi er tilbake hos oss selv igjen og vi har fått hodene over vannet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Hva gjør dere med mat i en "krisetilstand"?Det har gått greit å få rett mat i seg her hjemme, om enn for lite. Men nå når vi drar avgårde hjem til familien min, så får det bli som det blir. Jeg orker ikke å lage mye styr rundt det i denne situasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres? | Helene M | Ketolysekuren | 40 | 08-11-10 22:06 |
"Fett gjør deg mer sulten" - liten artikkel | Minaa | Artikler | 5 | 09-09-09 01:09 |
Hva gjør dere for å "sprite opp" produktene? | timich | Eurodiett | 4 | 21-07-09 20:19 |
Nå må jeg spørre dere proffer" hva jeg gjør galt | nystolen | Ketolysekuren | 21 | 06-09-07 16:58 |
Hva når man gjør "alt riktig" og alikavell ikke går ned i vekt? | Lollypop! | Ketolysekuren | 26 | 28-08-07 19:29 |