Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva gjør du når du er invitert bort på middag?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-08, 12:27   #1
Pelen
Juniormedlem
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Miami
Alder: 55
Innlegg: 37
Pelen er ny på veien

Hva gjør du når du er invitert bort på middag?

Denne gangen føler jeg ikke at jeg kan spørre hva som blir servert. Tar dere med mat?

Pelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 12:55   #2
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør du når du er invitert bort på middag?

Jeg har alltid bare forsynt meg av det jeg kan spise, og det har ordnet seg. Litt kjipt om det serveres pizza eller en pastarett, kanskje? Tror jeg hadde snikt meg til å finne det lell jeg

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 13:07   #3
Pelen
Juniormedlem
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Miami
Alder: 55
Innlegg: 37
Pelen er ny på veien

Sv: Hva gjør du når du er invitert bort på middag?

Ja, det er jo "sammensatte retter" som er problemet, er alt for seg går det jo bra. Jeg tror at jeg tar med meg en pose Makamianøtter i vesken.

Pelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 11:13   #4
neitakktilsukker
Juniormedlem
 
neitakktilsukker sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: tønsberg
Innlegg: 37
neitakktilsukker er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør du når du er invitert bort på middag?

om du ikke vil spørre hadde jeg spist litt hjemme så jeg ikke var utsulta også spist det jeg kunne. jeg er åpen om dietten min og sier det som det er ... jeg spiser ikke karbohydrater og spiser bare det jeg kan uansett.... ofte er det salat vedsiden av det meste.

skjønner dilemmaet om man ikke kjenner de man skal til så godt... men hadde du gått på grete rode , hatt sølviakie eller allergi av noe slag er det liksom lettere å si i fra.... det er liksom ikke så mange som har hørt om ketolyse .
jeg legger vekt på vektnedgang... men og at jeg ikke lenger har vondt i magen, ikke vondt i hodet og at formen er så mye bedre.... da blir det liksom mindre sært..

og de fleste blir veldig positive til det... selv om det første folk spør om er : savner du ikke brød??? nordmenn er rare!!!!

neitakktilsukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: slank med ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 12:42   #5
Pelen
Juniormedlem
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Miami
Alder: 55
Innlegg: 37
Pelen er ny på veien

Sv: Hva gjør du når du er invitert bort på middag?

Det gikk bra, det var kyllingsalat og det var bare å plukke vekk pastaen. Det var mye kylling i salaten. Jeg spiste ikke hvitløksbrød og kake, selvsagt. :kry:

Jeg er ikke det minste generert, men vi var 20 stykker og jeg kjenner vertinnen + 1 til og visste at det var flere som hadde diverse matallergier så jeg ville ikke forstyrre matplanene enda mer. Jeg hadde med meg en pose makamadianøtter som jeg ikke spiste.

Pelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 17:00   #6
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva gjør du når du er invitert bort på middag?

Hvis jeg ikke kjenner menyen spiser jeg meg mett hjemme før jeg går, så forsyner jeg meg litt av det som jeg ønsker å spise.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 03:12   #7
ecli
Medlem
 
ecli sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 101
ecli er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør du når du er invitert bort på middag?

Jeg var bedt bort til lunsj sammen med min mor til min gudmor. Jeg var litt bekymra på forhånd, hadde ikke så lyst til å lage "krøll" ved ikke å spise det som ble servert. Men hadde planen klar: Skulle be om å få lage en liten omelett dersom det ble skikkelig krise i matveien.

Men når jeg kom måtte jeg bare flire. For det ble servert masse gode oster, eggerøre, kjøttpålegg, div grønt. Og så hadde hun stekt rundstykker til meg og modern, og så kom hun ut med ketolyse-brød til seg selv hehehe, jeg spiste seff det brødet i stedet Snakk om sammentreff!

__________________


ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bort i jula Ratata Lavkarbo generelt 7 28-11-07 17:52
Bort med brødskiva og bli frisk? lilletrine Nyheter / media 2 16-04-07 11:54
Invitert til 50årsdag - Hva med cognac....? jorang Ketolysekuren 5 21-02-07 16:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no