Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Septemberskravletråden for 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-09-10, 06:36   #1
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Septemberskravletråden for 30+

Hei folkens - velkomment til September
August forsvant som dugg for solen, skal si det gikk kjapt for seg i alle fall for min del.
Nå gleder i alle fall jeg meg over høsten vi går inn i - hva med dere?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 06:47   #2
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

O'herlige september, dette er vel min favoritt måned - fortsatt henger litt varme igjen, men nå kommer alle de fantastiske høstfargene som jeg digger

Jeg har dessuten de siste dagene merket at motivasjon og humør har steget betydelig, så jeg tror september blir min måned.
Og det hjelper jo at jeg har bursdag og dermed har en kake i vente - lavkarbo rullekake tenker jeg det blir, sjokoladeversjonen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 11:00   #3
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravetråden for 30+

*slenge seg innom her også*

Høsten er favorittårstiden ja, virkelig. Alle fargene, lukta, turene en tar i skog og mark.. Sukk, helt herlig. Og både jeg og sambo har bursdag iløpet av mnd, så det er jo litt ekstra kjekt.

Grotingeling: Bra at humør og motivasjon er på vei opp! Håper det fortsetter den veien.

Ha en fin 1 september folkens.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 14:19   #4
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Jeg skulle gjerne hatt litt mer august jeg

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 15:45   #5
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

for min del kan vi godt hoppe over september og gå rett på oktober

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 15:46   #6
Orkidee1
Medlem
 
Orkidee1 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 64
Orkidee1 er på en erverdig vei
Post

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Da håper jeg det er greit at jeg hiver meg med

__________________


Orkidee1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 18:30   #7
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Jess, september er da her! Er klar jeg! September er jo stortsett en veldig fin mnd. Høstlukta er fersk og fin, det begynner å bli mange farger ute osv...
Min 1. september har vært fin! Etter 3 dager i ny jobb så begynner jeg å føle meg stødig i "foredragene" mine. Jeg har ikke drukket fullt så mye kaffi som i går, og spiste en herlig (dog ikke helt karbofri) middag.

Kjøpte meg nakkekoteletter, bacon, champignon og fløtesaus (4 kb pr dl)... så kokte jeg opp saus med vann, tilsatte fløte og enebær. Skjærte kotelettene i strimler og stekte med bacon... Oppi sausen med det, stekte så champignon og simsalabim. Attpåtil så hadde jeg litt tyttebærsyltetøy i sausen... som IKKE er karbofritt. Men, kan vel ikke være sååå intenst galt. Godt var det i alle fall, og det kunne ha vært verre

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 19:56   #8
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

for min del kan vi godt hoppe over september og gå rett på oktober

Hei - det var jo en ide, men bare hvis det innebærer at det hoppet medfører et automatisk vekttap på 5kg

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 20:02   #9
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

hehe, kjæresten min kommer på et to ukers besøk 2.oktober, så jeg har en grunn og akkurat da "driter" jeg i om jeg snegler meg videre nedover eller ikke

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:24   #10
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Ny måned, nye muligheter..

Jeg har bestemt meg for å ta en siste innspurt på pulver, og jeg gruer meg litt, men gleder meg til å bli kvitt resten av overvekten. Jeg trives supert med lavkarbokostholdet mitt, men med det nivået jeg ligger på så står vekten helt i ro. Jeg er like lite lysten på å telle karber som å telle kalorier, da er jeg redd for at alle spisespøkelsene mine kommer ut av skapet. Så da tar jeg denne løsningen som jeg vet at fungerer for meg. Selv om jeg tror at det blir tøft. Men det er jo ganske deilig at jeg "vet" at i løpet av oktober så er jeg normalvektig.

Håper at jeg kan få lov til å klage litt her når det er vanskelig selv om jeg følger et litt annet opplegg enn normalen.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:24   #11
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Med kjæreste på besøk så blir det gjerne nedgang uansett pga trim?

Nå skal jeg og min kjæreste se resten av twilight nr 3(begynte på den i går). Kan hende det er fordi at jeg har sett en parodi på filmen, eller kanskje det er fordi at så mange disser den, men jeg klarer IKKE å ta den seriøst.

Har dere en fin 1.september folkens?
Nå skal vi bare se ferdig denne glitrete "vampyr"filmen og sove. Natta

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:43   #12
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Ny måned, nye muligheter..

Jeg har bestemt meg for å ta en siste innspurt på pulver, og jeg gruer meg litt, men gleder meg til å bli kvitt resten av overvekten. Jeg trives supert med lavkarbokostholdet mitt, men med det nivået jeg ligger på så står vekten helt i ro. Jeg er like lite lysten på å telle karber som å telle kalorier, da er jeg redd for at alle spisespøkelsene mine kommer ut av skapet. Så da tar jeg denne løsningen som jeg vet at fungerer for meg. Selv om jeg tror at det blir tøft. Men det er jo ganske deilig at jeg "vet" at i løpet av oktober så er jeg normalvektig.

Håper at jeg kan få lov til å klage litt her når det er vanskelig selv om jeg følger et litt annet opplegg enn normalen.

Jeg skal også over på pulver igjen (Eurodietten), og litt av samme grunn som du.
Jeg går ikke ned på den maten jeg spiser nå, og jeg har gjennomført full telling av alt både vekt, karber, proteiner, fett og kalorier uten noe resultat.
ED har funket før, og jeg satser på at det funker nå også - dessuten er jeg kjempemotivert

Og klaging er fullstendig lov, vi trenger nok alle å blåse ut litt gørr innimellom

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:55   #13
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Med kjæreste på besøk så blir det gjerne nedgang uansett pga trim?


ikke umulig! sist jeg var hos han sto jeg stille, gikk i det minste ikke opp

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 22:06   #14
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

September er jeg også glad i. Begge ungene har bursdag og vi har bryllupsdag. Syns høsten er bedre enn vår og sommer. Tempoet går ned og det er ikke så mange /mye forventninger om ting en må gjøre eller rekke.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 23:01   #15
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Syns både vår og sommer er fantastisk jeg jeg liker til og med vinteren, men som oftest bare i begynnelsen
Alle årstidene har sin sjarm.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:55   #16
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Høsten kom litt fort for min smak, spesielt ettersom sommaren lot vente på seg både vel og lenge. Vi har berre hatt 2 månader utan ulltøy... og med 3 grader da eg stod opp i morres, så forstår eg at eg må skunde meg å få orden ute før frosten kjem og tar knekken på både vassrør og planter! Men det er i alle fall sol og opphaldsvær i dag, og da er hausten fin, for lufta er så klar

Eg har også forferdeleg mykje å jobbe med inne i huset, men håpar å få det verste ut av vegen så eg kan frigjere tid til å gå og trene igjen. Det trengs!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 15:42   #17
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Har dere hatt en fin dag??

Her skinner sola idag, og jeg har vært med mini på babysynging for første gang. Det var stas for en liten kropp. Men vi skal prøve oss på den eldste gruppa neste torsdag, tror han syns det var litt kjedelig med å holde seg i ro. Bortsett fra ei på 8 mnd, var det kun 2-4 mnds babyer på gruppa vi prøvde idag.. og vel, aktivitetsnivået er noe helt annet på de. Mini blir overaktiv når han bare blir husvarm.

Ellers så skal jeg ta med ene bikkja vår på bronsemerkekurs ikveld.. gruer meg, siden vi rett og slett ikke har trent organisert/målrettet på nesten 2 år. Såh, det var litt av dagen her.

Ha en flott ettermiddag folkens.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 18:05   #18
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

driver å eksperimenterer på kjøkkenet. sist jeg gjorde det gikk det dårlig, men tror det skal gå greit denne gang. bare modder litt på oppskriften på en kyllinggryte jeg prøvde tidligere denne uka

forrige gang bare kylling, paprika og saus og ost. denne gang tilsatt broccoli og hakket fersk rød chilli, samt mindr baconost i sausen, men litt mer fløte, og tandoori krydder på kyllingbitene. svaret fåes om ca 20 min

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 18:09   #19
silvia_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: telemark
Innlegg: 45
silvia_ er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Vet noen hvor man får kjøpt Lav Karb Tortilla chips og pasta? Har funnet et par sider i Usa og i England ,men en utrolig høy porto ,tenkte muligens det var noen norske, svenkse nettbutikker, men har ikke funnet det

__________________






silvia_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 18:36   #20
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Da er jeg også kommet meg over til September
Men blir gjerne med på å hoppe over til Oktober. Sitter nå med 3 uker intens OVERTIDS jobbing, stress og lite søvn. Gleder meg til oktober!!
Det er det fantastiske været her utenfor kontoretvinduet mitt ( sitter 15m fra sjøen) og bare jeg titter ut blir jeg deprimert. Skulle ønske jeg var med på en av de båtene som seiler/kjører forbi.

"tusler tilbake til mine excelark"

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 23:37   #21
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Jeg har kjøpte 2 nye bukser, og for første gang på veeeelig lenge måtte jeg si:"Denne er for stor, har du en størrelse mindre?". Og det var i en vanlig butikk. Nesten alt tøy jeg har er kjøpt på postordre. Det er minst 7 år siden jeg har veid så "lite" som nå.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 18:33   #22
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Gratulerer sistegang Sånt føles deilig.
I dag har jeg hatt en herlig dag! Elsker jobben min! Men jeg drikker intenst mye kaffi, og kroppen er i HØYGIR! I kveld skal jeg og typen bort til en kompis og drikke litt Lite øl og kose oss
I morgen blir det maling av stua

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 18:52   #23
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Da er jeg også kommet meg over til September
Men blir gjerne med på å hoppe over til Oktober. Sitter nå med 3 uker intens OVERTIDS jobbing, stress og lite søvn. Gleder meg til oktober!!
Det er det fantastiske været her utenfor kontoretvinduet mitt ( sitter 15m fra sjøen) og bare jeg titter ut blir jeg deprimert. Skulle ønske jeg var med på en av de båtene som seiler/kjører forbi.

"tusler tilbake til mine excelark"

Anbefaler hjemmekontor løsning :-) Gjerne fra ICE som har dekning ut over kysten

__________________
Tror jeg har en litt rar måte å se ting på, men sånn går no dagene
Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 19:22   #24
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av Kolve, her.

Anbefaler hjemmekontor løsning :-) Gjerne fra ICE som har dekning ut over kysten

Ikke når du har 3 små gutter som hopper opp og ned i sofaen, Lekesloss, masing om alt fra TV-titting, Nintendo spilling, MAT etc. Mer effektivt å sitte på kontoret med STOR skjerm.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:28   #25
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Silvia, jeg kan ikke hjelpe deg med pasta... men når jeg og snuppedupp har taco, så tar jeg en plate, har på bakepapir, dekker med ost og tar det inn i ovnen. Der står den til den bobler pittelitt, men ikke la den svi seg. Så når den er nedkjølt så skjærer du den opp i det du mener er passelige biter. Når jeg dekker hele platen så skjærer jeg opp i 4, nok til meg og han gutt. Veldig godt! Jeg savner ikke tortillalefser i alle fall Bruk gjerne baconchips om du savner tortillachipsen

Er det noe lavkarbopasta å få tak i altså? Hva var prisen? Jeg har ikke hatt særlig problem med å kutte ut poteter, brød og ris egentlig. Men pasta, det har jeg alltid vært glad i. Ikke at jeg savner det så intenst nå etter ca 2 mnd på det her. Men ja, kunne vært greit innimellom


I dag får jeg og gutt besøk. Jeg har kjøpt nakkekoteletter som jeg skjærer opp i strimler, og steker på panna med rikelig smør. Så kutter jeg opp både bacon og champignon og steker det også. I mellomtiden har jeg laget til fløtesaus og tilsatt rikelig med einebær og en boks seterrømme. Når alt er stekt så blander jeg det i en stor kasserolle og lar det småkoke litt så smakene får sette seg osv NYDELIG! Er tenkt å lage kålrabistappe (ikke så mye av det til meg, men litt i alle fall) og koke brokkoli attåt. Kjempegodt

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
30+, september


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no