Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

November-startere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-12-09, 15:42   #301
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Har bodd i både Pasvik og Kirkenes, dette blir spennende

Da kommer du til å kjenne deg igjen! Jeg skriver jo også om autentiske personr som levde og bodde der på den tiden og som har etterkommere....

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 16:15   #302
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November-startere

Moro

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 17:06   #303
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Det er en historisk romanserie fra Nord-Norge, mer bestemt Kirkenes, Pasvik etc. Det kommer 6 bøker til neste år, den første kommer 22. mars, og etter mye om og men og diskusjoner med forlaget, skal serien hete KAROLINE. Og når det nærmer seg, skal dere få vite mer....

Så utrolig spennede! Elsker historiske romanserier! Skriver litt selv også, drømmen er å få gitt ut noe!
Gratulerer masse med bokserien. Den skal jeg helt sikkert lese ja !!

__________________


Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 18:12   #304
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Stixiepix, her.

Så utrolig spennede! Elsker historiske romanserier! Skriver litt selv også, drømmen er å få gitt ut noe!
Gratulerer masse med bokserien. Den skal jeg helt sikkert lese ja !!

Så gøy at du også skriver! Ja, du skal ikke bare drømme! Du skal skrive, og sende inn manus! Tenk stort, for hvis du virkelig LIKER å skrive, så skriver du sikkert bra også. Du får holde meg (oss) underrettet!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 21:51   #305
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Det er en historisk romanserie fra Nord-Norge, mer bestemt Kirkenes, Pasvik etc. Det kommer 6 bøker til neste år, den første kommer 22. mars, og etter mye om og men og diskusjoner med forlaget, skal serien hete KAROLINE. Og når det nærmer seg, skal dere få vite mer.... Da røper jeg jo også identiteten min! Men ... jeg har ingenting annet å skjule enn valkene mine ... så vent og se! Det er fryktelig spennende, jeg brenner etter å fortelle historien som starter i 1880-årene. Hele "bakteppet" med forskejllige hendelser er autentisk, men jeg har naturlig nok "diktet opp" familiene jeg skriver om. Eller har jeg? Plutselig kommer det noen og presser seg på og SKAL inn i serien... og jeg stusser, og lurer på "hva gjør du her?" - men så viser det seg at helt avgjørende og viktig. Kanskje noen som har levd der oppe før? Hva vet jeg... Jeg bare skriver.

Næ, så morro!!!!!! Blir det del av Norske Serier eller???

Da vet jeg hvilken serie jeg skal kaste meg over neste gang

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 21:52   #306
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: November-startere

Å ja, og gratulerer så mye med utgivelse

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 09:41   #307
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: November-startere

November

23.11.09- 115 kg
30.11.09- 110.3 kg

Desember


07.12.09- 109.1 kg
15.12.09- 108.6 kg
21.12.09- 107.8 kg

Ned 0.8 denne uken

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 10:48   #308
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

NOVEMBER
09.11.09- 86.3 kg
16.11.09- 85.1 kg
23-11.09- 82.6 kg
30-11-09- 82.2 kg


DESEMBER
07.12-09- 81.3 kg
14.12-09. 81.1 kg
21.12-09. 80.5.kg

Siste veiedag i dette året, kommer til å skeie ut i julen så spent på om jeg går opp i vekt. Men starter igjen på nyåret med streng diett. Skal nå målet mitt til sommeren

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN,,

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 10:27   #309
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei og hå, allesammen!
Her er det full lykke i huset. Ser ut til at det endelig har løsna her. O,5 kg ned igjen. Sto stille i over 2 uker... var ikke like happy da nei... Dette styrker bare min intensjon om å leve ketogent i jula. Kan jo ikke rote det til nå som det endelig går nedover igjen! Har kun julaften som "spisedag". Da skal jeg unne meg potet og riskrem,og kanskje et rundstykke tilogmed.

Dette er God Jul, dere!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 12:19   #310
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

TAKK UNIVERSET, TAKK KROPPEN MIN, TAKK TIL DERE HER INNE SOM HAR HOLDT MOTET MITT OPPE! Jeg gikk på vekta i dag.... -som dere ser av andre innlegg har jeg strevd fælt. Begynte i slutten av oktober på Atkins, byttet til ketolyse, og gikk opp og ned. Startvekta var 94,8. Så var det minus 200 gram, minus 100 gram og pluss 200 gram.... osv.Treigt, treigt,treigt. Forrige uke var det vel minus 4 kilo, eller var det for to uker siden? Så begynte jeg å bli litt mer glad i meg selv igjen, jeg bestemte meg for det! Å være glad i den kroppen jeg har, sto på, takket være dere. I dag veide jeg 87,7 - JA! 87,7! Jeg turte ikke å prøve en gang til! Men det må jo være sant? Og hvis det er sant det vekta viste, så har jeg gått ned 7,1 kilo! Jeg tror hemmeligheten MIN, er å drikke mer vann, jeg har ikke vært så flink til det. Spist litt mer grønnsaker, og bestemt meg for at jeg skal være glad i meg selv, UANSETT!
Herregud, 7,1 kilo! Det er et eventyr for meg. Så nå er det go-go-go! Julegavene er i hus, julematen likeså (kan spise masse av det!) - jeg ajour med skrivingen, har allerede ferdig tre bøker som skal ut i 2011, pluss de seks som kommer fra mars og utover. Jeg takker også KAROLINE, hovedpersonen i bøkene mine for at hun holder tankene mine unna utskeielser, for når jeg skriver, så glemmer jeg fullstendig tiden og sult! Og jeg takker enda en gang DERE ALLE her inne som oppmuntrer og støtter! Klem, klem, klem til dere alle!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 12:42   #311
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei
Smile

Sv: November-startere

Gratulerer Pleiadene !!! Det var virkelig kjekt å høre !! Du er så flink å holde negative tanker på avstand. Med å være glad i seg selv og stå på uansett, så kommer resultatene ! Det er du ett godt eksempel på. Og det er til stor motivasjon til oss andre. Nå fikk jeg en ny giv her, for jeg har selv vært i en stillstand en stund nå, og har faktisk gitt litt opp. Spiste tre skiver igår, en julemann, drakk kakao, spiste til og med marsipan!
Nei nå fikk jeg lyst å fortsette gjennom jula og langt ut i 2010 !!
Takk Pleiadene, det var akkurat det jeg trengte å høre idag !
Ha en strålende jul og keep up the good work !

__________________


Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 15:56   #312
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November-startere

Åh, så moro!! Vann er godt, da

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 17:31   #313
m.f
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Rygge
Alder: 48
Innlegg: 65
m.f er på en erverdig vei

Sv: November-startere

stixiepix,šmå ikke gi opp! Vi er mange som skal ned og vi skal klare det!!

__________________
m.f


m.f er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Akkurat nå: Easylife Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 17:44   #314
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Stixiepix, her.

Gratulerer Pleiadene !!! Det var virkelig kjekt å høre !! Du er så flink å holde negative tanker på avstand. Med å være glad i seg selv og stå på uansett, så kommer resultatene ! Det er du ett godt eksempel på. Og det er til stor motivasjon til oss andre. Nå fikk jeg en ny giv her, for jeg har selv vært i en stillstand en stund nå, og har faktisk gitt litt opp. Spiste tre skiver igår, en julemann, drakk kakao, spiste til og med marsipan!
Nei nå fikk jeg lyst å fortsette gjennom jula og langt ut i 2010 !!
Takk Pleiadene, det var akkurat det jeg trengte å høre idag !
Ha en strålende jul og keep up the good work !

Hei på deg, du skal absolutt ikke gi opp! Se deg i speilet og fortell deg selv at du er glad i deg, DEG, altså, den du er - med eller uten kilo du ikke vil ha. Det kommer, kommer! Når det endelig kom til meg, så kommer det til alle! Jeg har hatt en strååålende dag i dag p.g.a. vekta, pluss et par andre hyggelige ting som har hendt. Og de har sikkert hendt fordi jeg var så glad i utgangspunktet! Og vi er her for å oppmuntre hverandre, ikke sant? Jeg hadde ikke klart meg så bra uten dere!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:00   #315
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Takk til dere <3
har fått den vanlige melankolien som kommer til meg i førjulstida kvart år. Da er det lett å ty til søte saker.
Men merker at det er en helt annen motivasjon som kommer av å ha slike positive impulser som dere gir meg! De er ikke alltid så mange ord som skal til. Takk :-)
Håper dere alle får en strålende jul.

__________________


Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:17   #316
m.f
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Rygge
Alder: 48
Innlegg: 65
m.f er på en erverdig vei

Sv: November-startere

god jul til alle

__________________
m.f


m.f er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Akkurat nå: Easylife Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 08:10   #317
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: November-startere

November

23.11.09- 115 kg
30.11.09- 110.3 kg

Desember


07.12.09- 109.1 kg
15.12.09- 108.6 kg
21.12.09- 107.8 kg
28.12.09- 107.4 kg

Dere aner ikke hvor letta jeg var når jeg så det tallet der! hehe... Skeiet litt ut med konfekt og greier i jula jeg! lystre:

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 10:57   #318
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Hei Fumle, og vel overstått, og GRATULERER med vekta til tross for litt konfekt!
Jeg skeiet kun ut med en god skje kålrotstappe til pinnekjøttet. Nei, jeg skeiet også ut med 3 epler, (bitte-bitte-små - hehe) og er der i dag hvor jeg ikke tør å veie meg. Skal på vekta på onsdag. Tror ikke jeg har gått opp i hvert fall! Jeg har håpet om at jeg i hvert fall står på det jeg gjorde før jul. Om jeg har gått ned noen gram, så er det ekstrabonus!!!! Gru-gleder meg til onsdag morgen og gjensyn med vekta .... Er optimistisk og glad, fordi vi har hatt en så utrolig hyggelig familiejul! Er sikker på at gleden er med på å holde vekta på plass. Men jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til hverdagen igjen, med de faste måltidene jeg har kontroll over .....

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 01:32   #319
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Hei Fumle, og vel overstått, og GRATULERER med vekta til tross for litt konfekt!
Jeg skeiet kun ut med en god skje kålrotstappe til pinnekjøttet. Nei, jeg skeiet også ut med 3 epler, (bitte-bitte-små - hehe) og er der i dag hvor jeg ikke tør å veie meg. Skal på vekta på onsdag. Tror ikke jeg har gått opp i hvert fall! Jeg har håpet om at jeg i hvert fall står på det jeg gjorde før jul. Om jeg har gått ned noen gram, så er det ekstrabonus!!!! Gru-gleder meg til onsdag morgen og gjensyn med vekta .... Er optimistisk og glad, fordi vi har hatt en så utrolig hyggelig familiejul! Er sikker på at gleden er med på å holde vekta på plass. Men jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til hverdagen igjen, med de faste måltidene jeg har kontroll over .....


Åh så flink du har vært! Jeg skeiet ut med ALT på julaften , jeg som ikke skulle gå heeelt av skaftet..hehe..
Jeg gikk opp 2 kilo jeg, fra lillejulaften til 1.juledag, og har ligget der i strøket i flere dager. Har ikke veid meg idag, så blir spennende å se i morra.

1.juledag var det tilbake på ketolyse! ikke noe slinger i valsen, nei! Har spist masse "lovlig" godteri og snop. Multekrem, ketolysekaker og kjeks, atkins bar osv. Grønnsakene ligger pent i skuffa si i kjøleskapet..hehe.. Stixen hadde endelig litt farge i kveld, så jeg er ved godt mot. Gleder meg også VELDIG til hverdagen igjen. Slutt på dette spisepresset som er i jula.

Men først; familieselskaper, og enda mer spising!
Fortsatt god jul til dere alle, og godt nytt ketolyse-år!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:26   #320
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Huff hvor jeg gruer meg til å gå på vekta på mandag. Jeg har skeiet ut i hele julen og den har for meg vart i 14 dager. Har spiste masse sjokolade og det som værre er. Håper ikke jeg har ødelagt hele greie og gått opp igjen flere kilo. Men er i gang igen nå..så det blir ingen utskeielser på flere mnd nå

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 08:13   #321
Arwen32
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 10
Arwen32 er på en erverdig vei
Smile

Sv: November-startere

Hei og Godt Nytt År alle sammen
Vekten min viser -10,5 kg tjhooo er sååå fornøyd...
Må ut av ketose på fredag....pga operasjon tirsdag 12 januar.
Håper jeg kommer raskt i ketose igjen etterpå.......har 10kg
til som må vekk før jeg er i mål.
Ha en super dag alle sammen

Arwen32 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 08:21   #322
Arwen32
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 10
Arwen32 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Chess79, her.

Huff hvor jeg gruer meg til å gå på vekta på mandag. Jeg har skeiet ut i hele julen og den har for meg vart i 14 dager. Har spiste masse sjokolade og det som værre er. Håper ikke jeg har ødelagt hele greie og gått opp igjen flere kilo. Men er i gang igen nå..så det blir ingen utskeielser på flere mnd nå

Tror det er mange som "skeier" ut i jula ,og det må man ha lov til
Du er i gang igjen ,og det er jo supert

Arwen32 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 09:13   #323
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: November-startere

November

23.11.09- 115 kg
30.11.09- 110.3 kg

Desember


07.12.09- 109.1 kg
15.12.09- 108.6 kg
21.12.09- 107.8 kg
28.12.09- 107.4 kg

Januar

04.01.10- 108.1 kg

Æsj... Teite nyttårsfeiring! Skeiet så latterlig mye ut før vi gikk inn i det nye året, men satser på at nå som jeg begynner i jobb igjen etter ferien så forsvinner det fort

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 13:48   #324
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

NOVEMBER
09.11.09- 86.3 kg
16.11.09- 85.1 kg
23-11.09- 82.6 kg
30-11-09- 82.2 kg

DESEMBER

07.12-09- 81.3 kg
14.12-09- 81.1 kg
21.12-09- 80.5 kg
JANUAR
04.01.10- 80.00 Kg

Hurra ...Jeg har ikke gått opp noe i julen, det var en lettelse

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 12:53   #325
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Tør ikke veie meg enda. Tror jeg tar noen uker med "blind" kur, før jeg kanskje tør stige opp på den fryktinngytende vekta igjen. Jula for meg har vært totalt katastrofal. Fikk spisekick totalt ! Men nå er det tilbake på kuren.
Gler meg også! Magen har ikke vært på sitt beste i julen. Føler meg oppblåst, med dårlig hud, slapp , småkvalm og rett og slett elendig av hele greia. Så den kosten er ikke noe å trakte etter folkens.
Godt nyttår alle sammen. Nå jobber vi på mot sommeren ilag

__________________


Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Start November 08 Nynne♥ Eurodiett 55 28-01-09 23:15
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no