Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 43
![]() |
Freekeh (ristet, grønn hvete) - 0 karbohydrater??Noen som har vært borte i freekah? (Ristet, grønn hvete). Hadde en pakke stående i skapet, i følge innholdsfortegnelsen er det 0 g karbohydrat pr 100g!?! Riktignok står det 2,5 gram sukker, men det er jo ikke all verdens! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Freekeh (ristet, grønn hvete) - 0 karbohydrater??Nei, ikke stol på det som står på pakka. Korn har ingenting på ketogent kosthold å gjøre. Er du i tvil om matvarer, så sjekk matvaretabellen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Freekeh (ristet, grønn hvete) - 0 karbohydrater??Hvis det er 2,5g sukkerarter må det være minst 2,5g karbohydrater siden alle sukkerarter er karbohydrater. De er jo de verste karbohydrater i et lavkarbokosthold.
Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fra lavkarbo til uten hvete og sukker | Jaudaa | Spørsmål og svar | 7 | 25-09-12 20:51 |
Derfor blir du fet av hvete! | Carisma | Fysisk og mental helse | 11 | 19-03-12 19:34 |
Fransk ristet brød (arme riddere) | Iset | Kake/dessert og snacks | 2 | 25-05-10 15:51 |
Reker i tamarindsaus med ristet hvitløk og chili | Marianne | Middag | 1 | 26-04-05 18:05 |
Reker i tamarindsaus med ristet hvitløk og chili | Marianne | Lunsj | 1 | 26-04-05 18:05 |