Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Så viktig er ketolysetablettene ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-07, 10:49   #1
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Så viktig er ketolysetablettene ...

Jeg har vært SÅ sløv de siste mnd, har ikke giddet å kjøpe nye tabletter, tenkt at det ikke er SÅ viktig. Men nå har jeg vært hos legen, jeg er trøtt, tiltaksløs, øresus, hårtap, fryser og har sånn sliten følelse i kroppen. Tenkte egentlig kanskje at jeg har lavt stoffskifte el. Men alt bunner mest sannsynlig i at jeg mangler det meste av vitaminer. Så nå skal jeg virkelig booste på med ketolysepiller altså. Mest sannsynlig må jeg ta jern og B12 ved siden av...

Så folkens, det er ikke lov å la være å ta disse tablettene*streng*

I kveld går turen til Jessheim for å kjøpe inn alle tre glassene!

Legen mente forresten at jeg så ekstremt bra ut, men at jeg nå måtte begynne å spise normal igjen, fylle på med karbohydrater, det er det viktigste for kroppen... Vi diskuterte litt og hun var enig i at Fedon er veldig bra... Skjønner ikke helt hva hun mener, først skulle jeg spise MASSE karber, så skulle Fedon være bra. Hm... Vi ble til slutt enige om at det er viktig å få i seg riktige karbohydrater som gir langsom blodsukkerstigning...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 11:42   #2
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Så viktig er ketolysetablettene...

Da er det bare å handle inn, jeg er snart tom og har tenkt noen dager; jaja det haster vel ikke sånn med å bestille - gjør vel ikke noe om jeg går litt uten. Så takk for at du informerer - nå skal jeg bestille

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 12:56   #3
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Så viktig er ketolysetablettene...

Tror det er ganske mange som tenker slik, ja, at man ikke trenger vitamintilskudd. Saken er tvert motsatt, har jeg fått beskjed fra en bekjent som er Fedon-konsulent; de aller fleste mennesker idag behøver å ta noe form for kosttilskudd, uansett hva slags kosthold man har.
Vanlig mat dekker visstnok ikke alt lenger.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 13:10   #4
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Så viktig er ketolysetablettene...

Nei, og det kommer nok av måten matvarer fremstilles på. All denne hurtigmodningen av feks grønnsaker gjør jo at vitaminnivået i dem svekkes betydelig. Og når maten oppbevares så lenge blir sånne ting dårligere. Så derfor er vi mye mer avhengige av å få det inn med piller og tilskudd i våre dager enn i besteforeldrene våres.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 13:22   #5
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Så viktig er ketolysetablettene...

Nemlig!
Oj, der var vi enige igjen.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 14:08   #6
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Så viktig er ketolysetablettene...

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Nemlig!
Oj, der var vi enige igjen.

*ler* Nesten skremmende

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 14:15   #7
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Så viktig er ketolysetablettene...

Vil bare kommentere at jernlageret mitt ble helt fint da jeg tok B12-sprøyter. Det fortsatte å stige etter at jeg sluttet med jerntablettene. Så det virker som om B12 er mye mer effektivt enn jerntabletter for å stabilisere dette.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 14:17   #8
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 53
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Så viktig er ketolysetablettene...

Skal du spise fedon kost nå?
veldig nysjerrig på det, jeg her stått stille lenge nå og vurderer å gå over til noe i den retningen

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 15:32   #9
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Så viktig er ketolysetablettene...

Opprinnelig lagt inn av sjokoman, her.

Skal du spise fedon kost nå?
veldig nysjerrig på det, jeg her stått stille lenge nå og vurderer å gå over til noe i den retningen

Nå mangler jeg bare en kilo, så er jeg i mål. Jeg skal fra mandag 22 begynne og vri over litt etter litt mor Fedon, ja

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 15:50   #10
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Så viktig er ketolysetablettene...

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Jeg har vært SÅ sløv de siste mnd, har ikke giddet å kjøpe nye tabletter, tenkt at det ikke er SÅ viktig. Men nå har jeg vært hos legen, jeg er trøtt, tiltaksløs, øresus, hårtap, fryser og har sånn sliten følelse i kroppen. Tenkte egentlig kanskje at jeg har lavt stoffskifte el. Men alt bunner mest sannsynlig i at jeg mangler det meste av vitaminer. Så nå skal jeg virkelig booste på med ketolysepiller altså. Mest sannsynlig må jeg ta jern og B12 ved siden av...

Så folkens, det er ikke lov å la være å ta disse tablettene*streng*

I kveld går turen til Jessheim for å kjøpe inn alle tre glassene!

Legen mente forresten at jeg så ekstremt bra ut, men at jeg nå måtte begynne å spise normal igjen, fylle på med karbohydrater, det er det viktigste for kroppen... Vi diskuterte litt og hun var enig i at Fedon er veldig bra... Skjønner ikke helt hva hun mener, først skulle jeg spise MASSE karber, så skulle Fedon være bra. Hm... Vi ble til slutt enige om at det er viktig å få i seg riktige karbohydrater som gir langsom blodsukkerstigning...

ja du har nok helt rett... jeg er tom.. så jeg får ta og bestille flere.. takk for at du sparket meg bak

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 16:44   #11
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Legen mente forresten at jeg så ekstremt bra ut, men at jeg nå måtte begynne å spise normal igjen, fylle på med karbohydrater, det er det viktigste for kroppen... Vi diskuterte litt og hun var enig i at Fedon er veldig bra... Skjønner ikke helt hva hun mener, først skulle jeg spise MASSE karber, så skulle Fedon være bra. Hm... Vi ble til slutt enige om at det er viktig å få i seg riktige karbohydrater som gir langsom blodsukkerstigning...

Det er dessverre mange leger som ikke har så mye greie på mat, jeg har møtt et par av dem selv.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 17:18   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er dessverre mange leger som ikke har så mye greie på mat, jeg har møtt et par av dem selv.

JEG ER HELDIG!!!

Jeg jobber sammen med en lege, og han kom her om dagen og fortalte at han også hadde begynt på samme maten jeg hadde preika om leeenge

Så NÅ har jeg en backup istedet for en motstander og DET betyr meeeeget for meg

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 19:24   #13
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Hei Morstine

Bare lurte på hvor på Jessheim du får kjøpt de tablettene? Bor ikke så langt unna Jessheim selv og har ikke vært så veldig god på å ta vitamintilskudd nei

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 20:05   #14
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Opprinnelig lagt inn av Fnutte, her.

Hei Morstine

Bare lurte på hvor på Jessheim du får kjøpt de tablettene? Bor ikke så langt unna Jessheim selv og har ikke vært så veldig god på å ta vitamintilskudd nei

Heter ikke Morstine men svarer allikevel... De har det på Meny på senteret.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:12   #15
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Tusen takk, Robyn!

Da tar jeg en tur dit

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:44   #16
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Jeg er allergisk mot tablettene jeg, så har ikke tatt de på en stund. Men får kanskje gå ut og kjøpe kosttilskudd i morgen. Børr sikkert ta de b vitaminnen i skapet og.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:34   #17
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Var det deg som fikk så innmari vondt i magen av tablettene? Husker det var noen som gjorde det. Håper du isåfall finner noe tilnærmet som passer for deg. Kosttilskudd er viktig, ja.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 09:04   #18
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Da har jeg kjøpt inn og skal begynne igjen i dag. Sparte tom penger på å kjøpe dem i butikken fremfor på nettet.
Jeg betalte 331,- for alle tre glassene, skulle jeg bestilt det på nettet ville jeg betalt 377,-+ 89,- i frakt. Så jeg sparte 135 kr... Førnøyd med det

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 09:08   #19
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Var det deg som fikk så innmari vondt i magen av tablettene? Husker det var noen som gjorde det. Håper du isåfall finner noe tilnærmet som passer for deg. Kosttilskudd er viktig, ja.

Ja, det var meg ja, også var det en til her inne og, husker bare ikke hvem.
Skal ut og kjøpe kosttilskudd i dag, og b-vitamin tok jeg i går.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 11:26   #20
Josefin75
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 49
Innlegg: 10
Josefin75 er på en erverdig vei

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Opprinnelig lagt inn av Tussi jenta, her.

Ja, det var meg ja, også var det en til her inne og, husker bare ikke hvem.
Skal ut og kjøpe kosttilskudd i dag, og b-vitamin tok jeg i går.

Heisann.... jeg får veeldig vondt i magen når jeg tar di ketolysetabelettene... så jeg har ikke gjort d på noen dager.. skulle prøve i dag igjenn... og en 5 minutta etter inntak har jeg så vondt at jeg holder på å spy... det kan da ikke være sånn det skal være

__________________


Josefin75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 23:08   #21
manesh
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 39
Innlegg: 47
manesh er på en erverdig vei

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Hei, jeg er ganske ny på denne dietten. Og jeg gjør ikke noe annet enn å spise veldig lite karbohydrater. Hvilke tilskudd er viktig å ta hvis man velger å ikke ta de ketolysepillene dere snakker om? Jeg tar tran og c-vitaminer hver morgen, men dette holder kanskje ikke?

__________________



manesh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/atkins-ish Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 00:27   #22
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Opprinnelig lagt inn av manesh, her.

Hei, jeg er ganske ny på denne dietten. Og jeg gjør ikke noe annet enn å spise veldig lite karbohydrater. Hvilke tilskudd er viktig å ta hvis man velger å ikke ta de ketolysepillene dere snakker om? Jeg tar tran og c-vitaminer hver morgen, men dette holder kanskje ikke?

Hei, om du velger og ikke ta ketolysetablettene så vil jeg i allefall anbefale deg å passe på å fa i deg alt det de inneholder; magnesium, krom, kalium, selen og sink. Vi blir å mangle mye på denne kuren, så det er absolutt å anbefale å bruke tablettene som er skreddersydd til dette kostholdet.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 21:10   #23
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

*skrivepåhandleliste*

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 23:57   #24
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Ketolyse pillene er spesielt sammensatt for ketogent kosthold. Det er helt optimalt og man får i seg akkurat det man trenger, hverken mer eller mindre. Skal man kjøpe dette hver for seg i helsekost eller apotek blir det mange ganger dyrere. I tillegg er det mye vanskeligere å "administrere" inntaket da mange typer vitaminer/mineraler må tas sammen eller absolutt IKKE i sammen for å funke skikkelig. Dette slipper man å tenke på da det her er fordelt slik at de som passer sammen tas ammen og de som IKKE passer sammen tas på andre tider.

Perfekt syns jeg !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 23:39   #25
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Så viktig er ketolysetablettene ...

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Ketolyse pillene er spesielt sammensatt for ketogent kosthold. Det er helt optimalt og man får i seg akkurat det man trenger, hverken mer eller mindre. Skal man kjøpe dette hver for seg i helsekost eller apotek blir det mange ganger dyrere. I tillegg er det mye vanskeligere å "administrere" inntaket da mange typer vitaminer/mineraler må tas sammen eller absolutt IKKE i sammen for å funke skikkelig. Dette slipper man å tenke på da det her er fordelt slik at de som passer sammen tas ammen og de som IKKE passer sammen tas på andre tider.

Perfekt syns jeg !

Kunne ikke vært mer enig, og jeg skjønner ikke at folk velger å heller sette sammen alt selv *latogfattig*

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål og belønning - viktig for suksess firth Generell diskusjon 9 28-04-08 00:05
Farlig å ta folat sammen med ketolysetablettene? touran Ketolysekuren 4 22-05-07 22:11
Lusekilo ja, men viktig for meg. Tuttan Spørsmål og svar 7 05-02-07 23:02
Hvor viktig er det med ketolysetablettene?? Nirren Ketolysekuren 14 28-10-05 14:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no