Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Knebøy med yogaball

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-11, 01:04   #1
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Knebøy med yogaball

Knebøy, utfall og markløft er øvelser som av naturlige årsaker begynner å bli litt tunge for meg i all min framtunghet.

Så jeg har begynt å gjøre knebøy med yogaball. Altså ball i ryggen mot vegg. Når jeg gjør knebøy på denne måten kommer jeg myyyye lengre ned enn med vektstang på meg. Er det noen av dere mer oppegående treningsguruer som vet om kneøby på denne måten vil ha noen effekt? Jeg bruker ikke ëkstra vekter under denne da jeg merker at å gå så dypt er slitsomt nok for beina i seg selv.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 08:11   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Knebøy med yogaball

Så lenge knærne er bak tærne og det er slitsomt, så er det vel bra? Ass to the grass, som døm sier

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 10:10   #3
taraquin
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 291
taraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snill

Sv: Knebøy med yogaball

Ja, til en viss grad, men hva med å prøve step-up? Eller knebøy til en benk med håndvekter?

taraquin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 16:30   #4
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Knebøy med yogaball

Opprinnelig lagt inn av taraquin, her.

Ja, til en viss grad, men hva med å prøve step-up? Eller knebøy til en benk med håndvekter?

Har stepups i programmet

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 17:48   #5
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Knebøy med yogaball

Hmm, det høres akkurat ut som en pilates-øvelse fra boken jeg nylig kjøpte.

Den er med i kapitlet om øvelser spesielt velegnet for gravide.

Kanskje jeg kan hoste opp noen bilder fra "Pilates for Dummies" etterpå...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vil en avart av RYP uten knebøy og markløft fungere? screwball Trening 21 26-11-09 16:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no