Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Stillstand i en mnd

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-11, 12:11   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel
Thumbs down

Stillstand i en mnd

Ser faktisk i boka mi der jeg fører opp vekt pr uke at det faktisk er en hel mnd vekta har stått stille. Har tillatt litt mer bær og slike ting, men ikke sprekt anna enn da jeg laget meg eldorado gele, sjokoladepudding og vanilje saus. Ligger på mellom 25 og 40 karbo. Har sett litt på protein inntaket og det er som det skal være. Kalori inntaket ligger på mellom 1500 og 2000. Kan ikke skjønne hva jeg kan forandre på altså.
Noen som har noen tips til meg? Nå har jeg en BMI på 24, kan det være derfor? Men jeg skal jo ned litt enda.
Kjenner nå at motivasjonen forsvinner altså....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 19:12   #2
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Stillstand i en mnd

Noen som har noen forslag til meg.... anyone? jada er litt utålmodig av natur. Okey veeldig utålmodig. Fra spøk til alvor da, jeg er faktisk veldig bekymret. Skal vel ikke klare de siste kg nå da. Grrrrrr

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 20:10   #3
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Stillstand i en mnd

Det er sommer kjære deg...kan ikke forvente at kroppen skal ville gå ned i vekt om sommeren...vent til senhøsten så skal du se det løsner.......

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 20:20   #4
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand i en mnd

Hvorfor vil ikke kroppen på sommeren?

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 20:22   #5
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Stillstand i en mnd

Hadde det slik jeg også. Så kom ferien. Jeg har spist mat jeg vanligvis ikke spiser, men vert forsiktig. Har levd lavkarbo, men ikke så lavkarbo som hjemme. Og vet du hva?? Når jeg kom hjem sto vekta på det samme som den hadde gjort siste ukene, men når jeg kom i ketose igjen så begynte vekta å gå ned. Var vel kanskje en liten pause som skulle til

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 20:23   #6
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Hvorfor vil ikke kroppen på sommeren?



Hmm det lurer jeg også påHørtes spennende ut hehe. Forklar

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 20:25   #7
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

Hadde det slik jeg også. Så kom ferien. Jeg har spist mat jeg vanligvis ikke spiser, men vert forsiktig. Har levd lavkarbo, men ikke så lavkarbo som hjemme. Og vet du hva?? Når jeg kom hjem sto vekta på det samme som den hadde gjort siste ukene, men når jeg kom i ketose igjen så begynte vekta å gå ned. Var vel kanskje en liten pause som skulle til

Ja har hørt mange som sier at de trenger en pause, men jeg kan bare ikke stagnere nå. Men kan jo ikke gjøre så mye med det. Har prøvd å spise mer men vekta går ikke opp. Jeg holder meg til det jeg har lov å spise. Bare litt bær har det vært og som sagt den ene gangen med sukkerfri gele, van.saus og pudding. Ellers spiser jeg som før. Har vært såå redd for denne bommen skulle komme. Sukk....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 20:43   #8
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Ja har hørt mange som sier at de trenger en pause, men jeg kan bare ikke stagnere nå. Men kan jo ikke gjøre så mye med det. Har prøvd å spise mer men vekta går ikke opp. Jeg holder meg til det jeg har lov å spise. Bare litt bær har det vært og som sagt den ene gangen med sukkerfri gele, van.saus og pudding. Ellers spiser jeg som før. Har vært såå redd for denne bommen skulle komme. Sukk....

Tror de fleste kommer dit før eller siden. Det sies at hvis en stresser for mye med dette, så vil vekta stagnere. Mulig det er sant, men vet at neste gang jeg blir stående på samme vekta i lengre tid, så vil jeg gi kroppen en "kickstart" ved å spise mere (ikke veldig mye) karber i noen dager, for så å gå i ketose igjen. Mange er kanskje uenig med meg, men for meg funger det tydligvis.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 20:52   #9
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

Tror de fleste kommer dit før eller siden. Det sies at hvis en stresser for mye med dette, så vil vekta stagnere. Mulig det er sant, men vet at neste gang jeg blir stående på samme vekta i lengre tid, så vil jeg gi kroppen en "kickstart" ved å spise mere (ikke veldig mye) karber i noen dager, for så å gå i ketose igjen. Mange er kanskje uenig med meg, men for meg funger det tydligvis.

Ja, det gjør det....

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Hmm det lurer jeg også påHørtes spennende ut hehe. Forklar


Grunnen til at kroppen er uvillig til å legge av seg om sommeren/tidlig høst er at det jo er da en skal legge på seg vinteropplaget av fett...en prøver seg altså på noe som er i utakt med det som er naturlig for mennesket her i nord....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 20:57   #10
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Stillstand i en mnd

En annen ting med sommeren er at i hvert fall jeg samler noe abnormt med vann når det er så varmt (og lummert) som det er og har vært dene sommeren. Hver morgen våkner jeg med stive fingre og hovne øyne og sokkekanten gnager seg inn i ankelen. Vet det er flere som har det på den måten i varmen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 21:38   #11
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

En annen ting med sommeren er at i hvert fall jeg samler noe abnormt med vann når det er så varmt (og lummert) som det er og har vært dene sommeren. Hver morgen våkner jeg med stive fingre og hovne øyne og sokkekanten gnager seg inn i ankelen. Vet det er flere som har det på den måten i varmen.

Det der kan jeg også skrive under på

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 22:10   #12
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand i en mnd

Jaha? Gjelder dette alle? *Håper og ser frem til vinteren*

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 23:44   #13
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Stillstand i en mnd

Ja er veldig plaget med vann. Så kanskje det er årsaken.... i tillegg til at kroppen lagrer til vinteren?
Tenke tenke. Kanskje jeg skal øke litt karbo for så å gå ned igjen å se om det funka her

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 10:13   #14
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Stillstand i en mnd

Jeg har stort sett stått stille fra mars/april til slutten av juni. Det var noen få "sprekker", men jeg var i ketose uten å gå ned. Nå har det heldigvis løsna igjen.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 10:31   #15
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Stillstand i en mnd

Platåer er med på å stabilisere vekta også Jo lenger du er på et platå, jo større er sjansene for at du ikke legger på deg igjen etter endt nedgang. Med tanke på at 90% går opp i vekt igjen etter endt nedgang, må jo dette være motiverende

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 13:01   #17
Snorkfrøken....
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 31
Snorkfrøken.... er på en erverdig vei

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Platåer er med på å stabilisere vekta også Jo lenger du er på et platå, jo større er sjansene for at du ikke legger på deg igjen etter endt nedgang. Med tanke på at 90% går opp i vekt igjen etter endt nedgang, må jo dette være motiverende

Den har jeg aldri hørt før, takk for informasjonen. Jeg skal ha dette i minne når vekta stagnerer neste gang

Snorkfrøken.... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 21:44   #18
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Stillstand i en mnd

Jeg hadde mitt første platå på 78, deretter fikk jeg et nytt platå på 75 og mitt neste regner jeg med kommer på 72...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 14:07   #19
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Stillstand i en mnd

Kroppen din er et hormonelt orkester, og dirrigenten dirrigerer etter hva han hører

Hvis du ikke går ned i vekt på en måned eller to med kaloriunderskudd så er det fordi hjernen din tror alt er feiende flott slik det er nå. Du må rett og slett vaske ørene på dirrigenten først - noe som av og til tar litt tid...

Hvis leptin ikke slipper gjennom blod/hjerne-barrieren så styres forbrenningen din etter feil signaler. Og hvis hjernen vil, kan den lett sette igang leveren med å lage 150g glukose om dagen: og vedlikeholder dermed sin egen insulin og leptin-resistens.

Jeg vil anbefale at du legger om spiserytmen din i tillegg til at du spiser ketogent. Minst 50g protein til frokost senest 30 min etter du står opp, forøvrig ketogent. 4-5 timer mellom frokost, lunsj og middag. Absolutt ingenting med kalorier inntas mellom måltider (ingen kaffe m fløteskvett etc) slik at du ikke forstyrrer leveren når den kverner på næringen din

Biologisk fornuftig fordi dette fører til lange perioder hvor kroppen din jobber uforstyrret med å bruke lagret energi, samtidig som det er tilpasset døgnrytmen (som jo også er en hormonell prosess)

Mer info her http://jackkruse.com/my-leptin-prescription/ (mye om leptin)

macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 14:58   #20
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Ja har hørt mange som sier at de trenger en pause, men jeg kan bare ikke stagnere nå. Men kan jo ikke gjøre så mye med det. Har prøvd å spise mer men vekta går ikke opp. Jeg holder meg til det jeg har lov å spise. Bare litt bær har det vært og som sagt den ene gangen med sukkerfri gele, van.saus og pudding. Ellers spiser jeg som før. Har vært såå redd for denne bommen skulle komme. Sukk....

du har forsøkt å spise mer men vekta går ikke opp? I starten sier du at du vil ned. Hva er det du mener? At du har forsøkt å spise mindre?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 09:32   #21
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

du har forsøkt å spise mer men vekta går ikke opp? I starten sier du at du vil ned. Hva er det du mener? At du har forsøkt å spise mindre?

For tidligere så spiste jeg kanskje litt lite. Da begynte jeg å spise mer å vekta gikk nedover. Derfor har jeg nå prøvd å spise litt mer men vekta står stille, går ikke opp men heller ikke ned! Skjønner?
Men joda problemet mitt er at jeg vil ned ned ned ned. Hehe Men har ikke lyst til å rope så høyt enda men det ser kanskje ut til at det løsner litt nå av en eller annen grunn. Jeg skal holde dere oppdatert. Men syns det er for tidlig å si noe enda. Hehe. Vekta har lurt meg før den så....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 09:36   #22
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av macadamia79, her.

Kroppen din er et hormonelt orkester, og dirrigenten dirrigerer etter hva han hører

Hvis du ikke går ned i vekt på en måned eller to med kaloriunderskudd så er det fordi hjernen din tror alt er feiende flott slik det er nå. Du må rett og slett vaske ørene på dirrigenten først - noe som av og til tar litt tid...

Hvis leptin ikke slipper gjennom blod/hjerne-barrieren så styres forbrenningen din etter feil signaler. Og hvis hjernen vil, kan den lett sette igang leveren med å lage 150g glukose om dagen: og vedlikeholder dermed sin egen insulin og leptin-resistens.

Jeg vil anbefale at du legger om spiserytmen din i tillegg til at du spiser ketogent. Minst 50g protein til frokost senest 30 min etter du står opp, forøvrig ketogent. 4-5 timer mellom frokost, lunsj og middag. Absolutt ingenting med kalorier inntas mellom måltider (ingen kaffe m fløteskvett etc) slik at du ikke forstyrrer leveren når den kverner på næringen din

Biologisk fornuftig fordi dette fører til lange perioder hvor kroppen din jobber uforstyrret med å bruke lagret energi, samtidig som det er tilpasset døgnrytmen (som jo også er en hormonell prosess)

Mer info her http://jackkruse.com/my-leptin-prescription/ (mye om leptin)

Vaske ørene til dirigenten haha den likte jeg. Veldig mye nyttig info her. Men lurer på om jeg har fått det til å løsne nå. Men litt for tidlig å si. Har ikke hatt et såkalt platå før så kanskje det er naturlig nå når jeg har gått ned såpass mye. Kroppen er merkelig syns jeg.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 12:40   #23
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

For tidligere så spiste jeg kanskje litt lite. Da begynte jeg å spise mer å vekta gikk nedover. Derfor har jeg nå prøvd å spise litt mer men vekta står stille, går ikke opp men heller ikke ned! Skjønner?
Men joda problemet mitt er at jeg vil ned ned ned ned. Hehe Men har ikke lyst til å rope så høyt enda men det ser kanskje ut til at det løsner litt nå av en eller annen grunn. Jeg skal holde dere oppdatert. Men syns det er for tidlig å si noe enda. Hehe. Vekta har lurt meg før den så....

Ok. så det var altså ikke slurvete skrivefeil. Men du, hvorfor spiste du for lite/for mye? Er det vanskelig å kjenne sult og metthets-signaler eller har det vært andre grunner? Spiser du streng ketolyse nå, med grønnsaker som hoved- karbo-kilde? Å nei, sorry, du er på south beach du,ja

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 15:51   #24
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Ok. så det var altså ikke slurvete skrivefeil. Men du, hvorfor spiste du for lite/for mye? Er det vanskelig å kjenne sult og metthets-signaler eller har det vært andre grunner? Spiser du streng ketolyse nå, med grønnsaker som hoved- karbo-kilde? Å nei, sorry, du er på south beach du,ja

Nix South Beach her ja. Var ganske lavt på karbo ei stund. Og syns selv at jeg spiste og spiste. Vekta stoppet opp og jeg begynte å spise mer. Da bevegde den seg nedover igjen. Av grønnsaker så spiser jeg for det meste blomkål, broccoli og squash til middag. Kun for det er så godt.
Men du.... spiser du sånn akkurat passelig hver dag da? Aldri for mye/for lite? Jeg gjør, for mye eller for lite og det har funket bra. Helt til nå.


Sist redigert av Newstart : 07-08-11 kl 15:52. Årsak: Glemsomhet:)
Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 16:01   #25
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Stillstand i en mnd

Sitat:

Platåer er med på å stabilisere vekta også Jo lenger du er på et platå, jo større er sjansene for at du ikke legger på deg igjen etter endt nedgang. Med tanke på at 90% går opp i vekt igjen etter endt nedgang, må jo dette være motiverende

Jeg har tydeligvis platå på hver eneste kg, da er det jo håp om at jeg forblir tynn når jeg er ferdig i hvertfall

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stillstand Mellon Lavkarbo generelt 30 10-03-11 12:00
Stillstand/ litt opp Heaven Spørsmål og svar 41 31-01-11 20:15
Fem uker stillstand rut311 Mer enn 30 kg overvekt 6 18-10-10 14:34
Stillstand ... savoy Eurodiett 7 04-09-10 15:28
Stillstand og oppkarbing Fjonken Spørsmål og svar 7 03-03-06 15:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no