Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor mye forventer du å gå ned i måneden?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-05-11, 11:25   #1
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Hvor mye forventer du å gå ned i måneden?

Jeg ser det er stort sprik i hva som forventes å gå ned i uka/måneden, hva er dine forventninger og klarer du målene dine?

Kan jo svare selv og
Jeg har gått ned ca 3.5 kg på en og en halv måned. Ikke helt etter forventningene kan man si, da jeg hadde håpet på en kg i uka. Nå tenker jeg som så at dersom jeg klarer en halvkg i uka så skal jeg være fornøyd.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 11:29   #2
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Hvor mye forventer du å gå ned i måneden?

hei du, d er vel opp til hver enkelt egentlig, jeg har gått ned 2, 1 kg siden jeg startet fredag, og håper på 4 kg til på en mnd da jeg har bursdag 22 juni,

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 11:39   #3
Idamortil4
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 50
Idamortil4 er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye forventer du å gå ned i måneden?

Siden jeg har lite å gå ned håper jeg på 1 kg i mnd.

Idamortil4 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, senere vanlig lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 11:43   #4
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Hvor mye forventer du å gå ned i måneden?

Dette er så forskjellig, og mange faktorer spiller inn. Er du flink å trimme vil vekta gå fortere ned. Naturlig nok. En vil gå mest ned i begynnelsen, da mye vann forsvinner. Det ultimate er 0,5-1 kg. pr uke. Om det går tregt eller om vekta står still så ikke gi opp. Om du er mann eller kvinne spiller også en stor rolle. Lurt å ha en fast dag i uka der du går på vekta.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 11:46   #5
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Hvor mye forventer du å gå ned i måneden?

er det helt normalt å gå ned 2,1 kg på 2 dager? og spiser dere faste måltider eller blir det både 3 og 4 måltider på dere, i går og fredag ble det 3 måltider bare på meg da

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 11:49   #6
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye forventer du å gå ned i måneden?

Hvis jeg klarer rundt en halv kilo i snitt i uka så er jeg fornøyd. Dvs. ca. 2 kilo i måneden eller noe sånn.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 12:06   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye forventer du å gå ned i måneden?

Jeg har som mål at jeg en gang i løpet av de neste årene skal nå 75 kg. (ca 20 igjen) Har ingen interesse av å fyke ned en hel masse i måneden, for det er ikke nedgang som er problemet mitt, det er å holde seg nede. Forventer meg at jeg går ned proposjonalt med innsatsen jeg setter inn, når forholdene rundt ligger til rette for det

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 12:27   #8
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye forventer du å gå ned i måneden?

Jeg har brukt mange år på å få disse kiloene på, så jeg kan godt bruke litt tid på å få dem av igjen. 1 - 2 kg i måneden er jeg veldig fornøyd med

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 13:05   #9
Petra71
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 35
Petra71 er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye forventer du å gå ned i måneden?

En kilo i uka hadde jeg likt da
Men fornøyd med bare å gå ned, siden tidligere gikk det sakte men sikkert bare
oppover
Hadde en bra start på ned 3 kilo på en uke, så opp igjen en kilo, men nå ser det ut til å ha løsnet litt her
Ser det er fler enn meg som blir skuffet når det ikke fortsetter like raskt, men det løsner nok for dere også

__________________


Petra71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 13:08   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye forventer du å gå ned i måneden?

Her kan du se på hva andre har opplevd!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En spisehelg i måneden sara Spørsmål og svar 18 09-07-09 10:22
Hvor mye "hjelp" forventer du av din kjære? Chia Ketolysekuren 13 07-10-07 22:12
Hva forventer du? AltforStor Ketolysekuren 20 19-08-07 22:10
Hvor mye bruker du på klær i måneden? mofe Generell diskusjon 8 14-03-05 11:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no