Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Uff, sliter med å få i meg nok fett!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-08, 12:35   #1
linnipinni
Juniormedlem
 
linnipinni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 34
Innlegg: 47
linnipinni har en fantastisk aura rundt seglinnipinni har en fantastisk aura rundt seg

Uff, sliter med å få i meg nok fett!

Hva hjelper da? Har ikke særlig med matlyst om dagen .. Gidder nesten ikke spise, selv om jeg går rundt og er sulten store deler av dagen .. Kanskje litt matlei? Aner ikke - ikke ofte jeg er sånn her.. Men hva kan jeg gjøre for å få i meg mer fett?

linnipinni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 12:47   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Uff.. Sliter med å få i meg nok fett!

hmm, når det blir sånn, så er det nok viktig å prøve litt nye ting, kanskje? Er mye rart man kan lage. Eksperimenter og gjør maten til noe spennende!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 12:47   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Uff.. Sliter med å få i meg nok fett!

Hei
Laks med en av de fete sausene fra boken, salat med rømmedressing.
ribbe med tilbehør. Fete oster som snacks ( ridder 60 mm).
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 13:21   #4
Petronella
Medlem
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 150
Petronella har en fantastisk aura rundt segPetronella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Uff.. Sliter med å få i meg nok fett!

Jeg var på helsekosten å kjøpte Cocosa forrige dagen, for jeg var redd jeg ikke fikk i meg nok fett. Tar meg en munnfull ( nesten ) på morran. Smaker helt greit Vet ikke hva Torkil sier om det, men det er jo bare et fett-tilskudd så det skulle vel være greit?
Men uansett viktig at du får ideg litt god, fet mat også

__________________
Petronella

Petronella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 13:25   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Uff.. Sliter med å få i meg nok fett!

det viktigste er vel nesten å få i seg mat i det hele tatt..
i første omgang

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:30   #6
lillestine
Medlem
 
lillestine sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: by i ly...
Alder: 49
Innlegg: 459
lillestine er en juvellillestine er en juvellillestine er en juvel

Sv: Uff, sliter med å få i meg nok fett!

Spiser masse omega 3 og 6, smør på brød, rømmedressing, fetaost i salaten sammen med egg og oljer, steke i blanding av smør og olje, har rømme, fløte, creme fraiche i gryter og supper/sauser etc etc. Spiser ellers ganske mager mat, liker helst kyllingfilet og salater etc, så må jo ta inn fettet på annet vis. Lykke til!

__________________
Ønsker besøk i dagboka mi: Stines slanke linje
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16503

lillestine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:34   #7
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Uff, sliter med å få i meg nok fett!

Lag smoothies!! Lett og gjemme fett i den (olje) samtidig er det lettere å "spise" siden det er flytende. Bare søk på smoothies i oppskriftene så finner du mange.

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 19:09   #8
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Uff, sliter med å få i meg nok fett!

lage suppe på kokosmelk. Jeg bruker en med 5g karbo pr 100g. Den har 17-18g fett pr 100g. Nydelig suppe blir det av den. Kan spe på med litt fløte om du vil endre smaken litt og få mer fett.
Varm kokosmelka, tilsett oppskjært kylling/svin (storfe blir ikke så godt). Grønsaker som spinat, selleri, brokolli, blomkål, løk, purre, etc er godt i.
Salt, kanskje paprikakrydder, chili, thaismak, etc. Man blir lett og mett i magen av det og er en apetittvekker.

Fett i egg, smør, fløte kan bli litt "tyngre" i magen.

Smoothies var god ide. Noe syrlig sammen med fettet hjelper.

Avocado er 20% fett og 0,5% karbo... Avocado og rømmedressing ?

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sliter med å få i meg nok karbo idag, noen tips? Tittentei Ketolysekuren 4 25-08-07 20:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no