Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Jippi! Jeg klarte det!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-11-05, 23:23   #1
Marihøna79
Juniormedlem
 
Marihøna79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 10
Marihøna79 er på en erverdig vei
Thumbs up

Jippi! Jeg klarte det!

Jeg klarte den (for meg) ultimate *kan du virkelig klare dette her?* testen!

Har nettop lagd den mest luftige og deilige sjokoladekake-deig, uten å slikke på en eneste sleiv!!! Ikke en liten test på fingeren engang!

Gubben kommer hjem fra 14 dagers reise i morgen, så jeg ville glede han med noe hjembakt til kaffen. Han er av den høye, slanke typen, som tåler å spise alt mulig uten å bli tjukk...
Og jeg som eeeeeelsker kakedeig! Men jeg klarte det!
Det ga meg skikkelig stå-på-vilje

Måtte bare skryte litt, hehe...

__________________




Marihøna79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Begynte med Atkins, men går nå over til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 22:44   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Jippi! Jeg klarte det!

så flink du er :heie:

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 22:47   #3
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Jippi! Jeg klarte det!

ja rå flink !!!!

men kan dette bli den ofisielle skryte tråden nå ? siden det ikke ble stor respons på den andre jeg prøve meg på

synes vi trenger det her inne , motivasjon for oss selv og kunne skrive det inn her og motivasjon for andre og lese ....

hvis det er greit for deg marihøna79 så kommer jeg snart tilbake for og skryte litt

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no