Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-04-12, 19:15   #14226
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Det gjør du sannsynligvis.

Ok, takk igjen

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 29-04-12, 21:14   #14227
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Skal eller skal jeg ikke bestille konsertbilletter til Kim Larsen og Kjukken OG TNT??

"Ten thousand lovers in oooooone!!"

Kim Larsen kan du spare, men TNT? Åff kårs!!


Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

I tilfelle du skal prøve hvitvin en annen gang, så liker jeg GatoNegro Chardonnay.
http://www.vinmonopolet.no/vareutval...010/sku-379801

Synes nesten den smaker litt melon.

Ånnei, den smaker bare fjortissfyll....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-04-12, 21:24   #14228
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Skulle lage taco-lapper, og så tenkte jeg: hm... trenger jeg egentlig denne fiberhusken? hehe...

Trenger ikke fiberhusken.
Jeg har lagd en tilsvarende oppskrift uten fiberhusk.

http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1896

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 29-04-12, 21:59   #14229
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.


Ånnei, den smaker bare fjortissfyll....

Da har du ikke drukket Trubadur. I sin tid den billigste vinen som polet hadde. 22,-/flaske. Det gjør ennu vondt bare med tanken.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 29-04-12, 22:11   #14230
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Da har du ikke drukket Trubadur. I sin tid den billigste vinen som polet hadde. 22,-/flaske. Det gjør ennu vondt bare med tanken.

Nei, men Madonna og peach canei har man vel også et ødelagt forhold til.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-04-12, 22:16   #14231
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei, men Madonna og peach canei har man vel også et ødelagt forhold til.

Peach canei, blææhsj

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 29-04-12, 22:19   #14232
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Peach canei er kjempegreier, sammenlikna med trubadur. Prøv mateus, og gang det verste i smaken med 100, så er du der.

Sangria og Kir var det neste

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 29-04-12, 22:43   #14233
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er 116 cm vidde veldig stort på en genser for en normalbygd mann ...?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-04-12, 23:56   #14234
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Håper det er noen data kyndige her?

Jeg hadde for noen uker tilbake en sånn oppdatering på laptoppen, alt gikk automatisk. Og så startet den opp igjen på ny.

Men jeg lurer på om jeg har krysset av på noe jeg ikke skulle eller mente å krysse av på. For etterpå kom det opp at jeg måtte ta sikkerhets kopi, og velge sted. Da har jeg valgt noe som heter HP TOOLS,: E.

Men så er det bare det at denne mappen er ikke stor nok til sikkerhets kopien. Så vil de ha meg til å endre eller utvide, eller slette. Jeg forstår ikke helt hva jeg skal med sikkerhetskopi flere ganger i mnd, og forstår det på min bror som er ganske flink med pc at jeg ikke behøver dette. Men jeg får ikke til å ta det bort. Har slettet sikkerhets kopien en gang, og da ble jo mappen ledig, til neste sikkerhets kopi ble gjort. Da fikk jeg varsel om lite diskplass igjen.

Så hva gjlør jeg nå? MÅ jeg ha denne sikkerhetskopieringen hele tiden, eller kan jeg få stoppet det, og hvordan skal jeg gå frem? ha windiws 7.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 30-04-12, 00:07   #14235
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.


Ånnei, den smaker bare fjortissfyll....

Er det fordi du har drukket for mye av den som fjortis? Selv forbinder jeg fjortis-viner med litt mer søte, ekle greier.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 30-04-12, 09:54   #14236
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

kan jeg dele tabletter selv om det står at de skal svelges hele? de nye diabetesmedisinene mine har sinnsvakt store tabletter.. og jeg sliter med å ta selv små med bare vann...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 30-04-12, 10:24   #14237
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

kan jeg dele tabletter selv om det står at de skal svelges hele? de nye diabetesmedisinene mine har sinnsvakt store tabletter.. og jeg sliter med å ta selv små med bare vann...

Niks! Da løser de seg opp for tidlig og du får ikke den ønskede effekten!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-04-12, 10:25   #14238
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

T_T hvem sin ide var det at 2.2x1.2cm store tabletter var en fin størrelse...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 30-04-12, 10:58   #14239
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

T_T hvem sin ide var det at 2.2x1.2cm store tabletter var en fin størrelse...

Alle piller skulle ha vært på størelse med Vallergan eller ppiller. Bittelitt større enn et knappenålshode og glatte og lette å få ned!
Men Eucras- pillene er ikke så ille, altså, de sklir lett ned!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-04-12, 10:59   #14240
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg trenger litt hjelp!

Jeg sliter veldig med å sove gjevnt gjennom hele natten for tiden, og det føles som om kroppen min ikke kommer til ro når jeg skal sove..
Beina slapper liksom ikke av og jeg blir liggende å vri på meg og strekke på beina, ligge med dem høyt etc..

Kan magnesium hjelpe da?
Har hatt det slik nå i over en ukes tid og jeg er ganske sliten.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 30-04-12, 11:01   #14241
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Jeg trenger litt hjelp!

Jeg sliter veldig med å sove gjevnt gjennom hele natten for tiden, og det føles som om kroppen min ikke kommer til ro når jeg skal sove..
Beina slapper liksom ikke av og jeg blir liggende å vri på meg og strekke på beina, ligge med dem høyt etc..

Kan magnesium hjelpe da?
Har hatt det slik nå i over en ukes tid og jeg er ganske sliten.

Kjøp deg magnesium og ta minimum 600-900mg ca 30 min før du legger deg! Bør hjelpe kjempebra på akkurat sånne rastløse bein du beskriver!
Dersom du får løs mage, går du litt ned på dosen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-04-12, 11:11   #14242
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er 116 cm vidde veldig stort på en genser for en normalbygd mann ...?

Du vet jo omtrentlig hvor stor jeg er, og jeg er 105 cm rundt det smaleste på midjen, så da er det bare å visuelt sammenligne

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 30-04-12, 11:17   #14243
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Alle piller skulle ha vært på størelse med Vallergan eller ppiller. Bittelitt større enn et knappenålshode og glatte og lette å få ned!
Men Eucras- pillene er ikke så ille, altså, de sklir lett ned!

ned gikk de. hjelper at det er filmbelagte, noe metformin ikke er. hvorpå de smaker absolutt høgg. så da blir det å vente og se om jeg tåler eucreas. om jeg ikke gjør det så var det 500 kr rett i dass..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 30-04-12, 11:25   #14244
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

ned gikk de. hjelper at det er filmbelagte, noe metformin ikke er. hvorpå de smaker absolutt høgg. så da blir det å vente og se om jeg tåler eucreas. om jeg ikke gjør det så var det 500 kr rett i dass..

Jeg reagerte overhodet ikke på dem! Ikke blodsukkeret mitt heller, for å si det sånn!
Rett i dass var det vel, ikke! Du er da 500,- nærmere frikort i det minste! Jeg var gjennom hele runden og endte opp med Victoza- sprøyter + Insulatard i tillegg til metformin! Virker bra nå, da!

__________________

Sist redigert av Kitt : 30-04-12 kl 11:58.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-04-12, 11:47   #14245
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Kjøp deg magnesium og ta minimum 600-900mg ca 30 min før du legger deg! Bør hjelpe kjempebra på akkurat sånne rastløse bein du beskriver!
Dersom du får løs mage, går du litt ned på dosen!

Man får kjøpt det på vanlig helstekost, gjør man ikke?
Og hvordan måler man riktig dose?

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 30-04-12, 11:51   #14246
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er 116 cm vidde veldig stort på en genser for en normalbygd mann ...?

Snille du, hyggelig at du strikker genser til meg, men du må lage den myyyye større

Rune

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 30-04-12, 12:05   #14247
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Man får kjøpt det på vanlig helstekost, gjør man ikke?
Og hvordan måler man riktig dose?

Jeg har pleid å kjøpe på apoteket. Gevalia sine 300mg. Tror de er de sterkeste man får kjøpt i Norge. Pleier å ta 2, men man kan innledningsvis godt ta 3.

Måler riktig dose? Hva mener du? Står på boksen hvor mye virkestoff det er i en pille. Start med høyeste dosering og gå ned på dosen om du blir veldig løs i magen. Etter 2 uker kan du gå videre nedover på dosen. Kanskje er det nok foor deg å ta 300mg når du har fått fylt opp lagrene! Du må rett og slett prøve deg frem med hva som passer din kropp! Kanskje må du også justere dosen i forhold til mens- syklus(trenger mer da) eller sykdom!
Lykke til! Håper det hjelper deg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-04-12, 12:13   #14248
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tusen takk!

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 30-04-12, 12:27   #14249
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Du vet jo omtrentlig hvor stor jeg er, og jeg er 105 cm rundt det smaleste på midjen, så da er det bare å visuelt sammenligne

Ettersom det skal være til en mann, så skal den også være litt romslig, sånn jeg vet han liker det. Jeg fikk søstera mi til å måle noen av de genserene hun mener sitter best på sin mann, som er ganske likt bygd, og de var alt fra 110-130, så jeg tror jeg slipper å rekke opp. Har liksom bare strikket gensere til meg selv i det siste, så jeg har mistet litt gangsynet, de pleier å være typ 90-95, og jeg liker at de følger noe etter, så nå må jeg tenke helt annerledes igjen. Aner ikke hvor stor en normalbygd mann er over bringa, magen etc ...

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Snille du, hyggelig at du strikker genser til meg, men du må lage den myyyye større

Rune

Oh, you wish.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-04-12, 13:13   #14250
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er på jakt etter bomullsgarn i denne fargen (mangefarget). Har noen sett noe her i Norge som likner ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no