Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Strekkmerker og vektreduksjon

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-10, 01:19   #1
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Strekkmerker og vektreduksjon

noen som har strekkemerker på magen å har godt litt ned i vekt som vil dele non erfaringer?!

jeg har en del strekkmerker på ene siden av magen etter graviditeten. å nå som jeg begynner og gå litt ned virker det som de blir løsere og mere synlige merker at når jeg krymper får jeg enda mere hud å det henger mye mere på den siden der merkene er værst..

noen andre med noen tanker om dette her? jeg har ikke gått ned så veldig mye enda så vet lissom ikke om dette er noe som bare blir værre..?!

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 01:26   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Du er bare tjueto år og har dermed de beste forutsetninger, jeg vil tro at dersom du gir det litt tid så vil huden trekke seg sammen, ikke nødvendigvis i samme tempo som vektnedgangen, men over tid. Strekkmerker og cellulitter blir gjerne tydeligere så lenge huden er litt slapp enn om den er stram, naturlig nok .
I mellomtiden kan du prøve å være flink til å holde blodsirkulasjonen i huden gang ved hjelp av massasje med en god bodylotion og kaldvann fra dusjen . Det gjorde jeg da jeg gikk ned ca nitten kg for tre år siden, og den løshuden jeg fikk trekte seg sammen igjen på mindre enn et år.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:59   #3
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

I mellomtiden kan du prøve å være flink til å holde blodsirkulasjonen i huden gang ved hjelp av massasje med en god bodylotion og kaldvann fra dusjen . Det gjorde jeg da jeg gikk ned ca nitten kg for tre år siden, og den løshuden jeg fikk trekte seg sammen igjen på mindre enn et år.

Hva gjør du med kaldvannet? Dusjer i det etter du har dusjet i varmvann, eller?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 10:51   #4
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Du er bare tjueto år og har dermed de beste forutsetninger, jeg vil tro at dersom du gir det litt tid så vil huden trekke seg sammen, ikke nødvendigvis i samme tempo som vektnedgangen, men over tid. Strekkmerker og cellulitter blir gjerne tydeligere så lenge huden er litt slapp enn om den er stram, naturlig nok .
I mellomtiden kan du prøve å være flink til å holde blodsirkulasjonen i huden gang ved hjelp av massasje med en god bodylotion og kaldvann fra dusjen . Det gjorde jeg da jeg gikk ned ca nitten kg for tre år siden, og den løshuden jeg fikk trekte seg sammen igjen på mindre enn et år.

Takk for svar.. ja er klart enn må gi det litt tid.. men la merke til det spesielt i går at de blir lissom Værre..! men kjære vene. er jo bare sånn det er.. kaldt vann..?! ja der blei jeg nyskjerrig å..

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:02   #5
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hva gjør du med kaldvannet? Dusjer i det etter du har dusjet i varmvann, eller?

Ja, ta noen minutter med kaldere/kaldt vann på problemområdene etter at du har dusjet. Det gjør at porene trekker seg sammen og du får "gåsehud" etc, hjelper for blodgjennomstrømningen vil jeg tro.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:25   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Hva gjør du med kaldvannet? Dusjer i det etter du har dusjet i varmvann, eller?

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Ja, ta noen minutter med kaldere/kaldt vann på problemområdene etter at du har dusjet. Det gjør at porene trekker seg sammen og du får "gåsehud" etc, hjelper for blodgjennomstrømningen vil jeg tro.

Jepp! Sett dusjstrålen mot problemområdene, så kaldt som du hæler. Licota er nok inne på noe. Jeg VET jo ikke om det var det som funka, men har hørt det flere steder, og søstra mi som både er en god del eldre enn meg (ni år) og gikk ned langt mer sverget til dette, og hun har heller ikke noe løshud å snakke om.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:59   #7
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Brrr. Får vondt inni beina bare av å tenke på det. Men jeg har en "erotisk" masasjeolje som jeg bruker som babyolje etter dusj. Den skal øke blodtiførselen til huden. Tror dere den funker? Prøvde litt kaldt vann nå. Men det er jo KALDT. Hehe. Noen som kanskje har tips til en annen olje man kan bruke (ikke mineralolje)? Den jeg har er nesten tom..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 12:01   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Brrr. Får vondt inni beina bare av å tenke på det. Men jeg har en "erotisk" masasjeolje som jeg bruker som babyolje etter dusj. Den skal øke blodtiførselen til huden. Tror dere den funker? Prøvde litt kaldt vann nå. Men det er jo KALDT. Hehe. Noen som kanskje har tips til en annen olje man kan bruke (ikke mineralolje)? Den jeg har er nesten tom..

Jeg prøvde å google om det nå, og det ser ut som vanlig behandling mot dårlig blodomløp er å veksle mellom kaldt og varmt vann. Kanskje derfor jeg også fikk anbefalt å dusje med kaldt vann til slutt (ja, litt ubehagelig i starten, men man venner seg . Dessuten så skyller jeg nesten alltid håret i kaldt vann når jeg skyller ut balsamen, opplever at det blir mindre fett da) og så smører og masserer man magen rett etter dusj.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 14:43   #9
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Rose Hip oli (nype olje) funker dødsbra på strekkmerker. Jeg har enda ikke funnet det på butikk her til lands, men jeg kjøpte med meg et par flasker når jeg kom fra ferie. Man kan sikkert få kjøpt det på nett og

Det finnes også en type olje man skal ha i mat ol, vært obs på at det er den til utvortes bruk som gjelder

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:03   #10
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Her har de nypeolje til salgs i Norge.Mulig enkelte helsekostbutikker kan ha eller bestille for en.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 21:45   #11
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Rose Hip oli (nype olje) funker dødsbra på strekkmerker. Jeg har enda ikke funnet det på butikk her til lands, men jeg kjøpte med meg et par flasker når jeg kom fra ferie. Man kan sikkert få kjøpt det på nett og

Det finnes også en type olje man skal ha i mat ol, vært obs på at det er den til utvortes bruk som gjelder

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Her har de nypeolje til salgs i Norge.Mulig enkelte helsekostbutikker kan ha eller bestille for en.

Takker Skal høre med helsekosten min. Er det en sånn sterk olje som man må blande ut i en nøytral olje eller kan man bruke den sånn den er?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:24   #12
Lunaluna
Medlem
 
Lunaluna sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 56
Lunaluna er på en erverdig vei
Wink

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Hvetekimolje skal være veldig bra mot strekkmerker. Inneholder masse e-vitamin.
Den kan blandes ut i bodylotion eller brukes som den er. Mener å ha lest noe om at den kan blandes med A-creme for bedre effekt.
Søsteren min brukte hvetekimolje for noen år siden, strekkmerkene ble så å si borte.
Den jeg har er fra Julia Lawless, hvis ikke jeg tar helt feil. Selges på helsekost.

__________________


Lunaluna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 23:39   #13
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Rose hip oil smøres på som den er. I middelhavsladene brukes den mot rynker, stygge arr, strekkmerker osv... Der anbefaler faktisk legene den på det sterkeste!! Jeg har hatt god effekt av den

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 00:38   #14
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg prøvde å google om det nå, og det ser ut som vanlig behandling mot dårlig blodomløp er å veksle mellom kaldt og varmt vann. Kanskje derfor jeg også fikk anbefalt å dusje med kaldt vann til slutt (ja, litt ubehagelig i starten, men man venner seg . Dessuten så skyller jeg nesten alltid håret i kaldt vann når jeg skyller ut balsamen, opplever at det blir mindre fett da) og så smører og masserer man magen rett etter dusj.

jeg skylder åsså ut balsamen med kaldt vann så dette skla jeg nok klare litt artig du sa det foresten for har ikke hørt om andre som gjør det ;p

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 00:39   #15
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

rose hip oil!! Notert! da skal jeg i allfall kjøpe det

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 00:41   #16
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Bruker hvetekimolje, fantastiske saker. Har kun smurt på magen og der er merkene borte vekke, eller værtfall salig bleket. Nesten så jeg kan finne på å strutte rundt med hengemagen min i bikini. Har ikke brukt den på hoftene så jeg skal teste der om virkningen er den samme. Ellers merker jeg at strekkmerkene over puppene er borte litt. Jeg TROR det skyldes bedre blodsirkulasjon pga intens trening, men jeg vet ikke. Jeg bare gjetter

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 06:56   #17
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av whynn, her.

jeg skylder åsså ut balsamen med kaldt vann så dette skla jeg nok klare litt artig du sa det foresten for har ikke hørt om andre som gjør det ;p

Tror ikkje det er mange som gjer det. E begynte med det etter e merka kor mjukt og fint håret vart etter å ha vaska det mykje i fjellvatn ein summar.

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 07:21   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Jeg har skylt håret i kaldt vann i årevis. Det er et tips som verserte alt på videregående .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:27   #19
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Bruker hvetekimolje, fantastiske saker. Har kun smurt på magen og der er merkene borte vekke, eller værtfall salig bleket. Nesten så jeg kan finne på å strutte rundt med hengemagen min i bikini. Har ikke brukt den på hoftene så jeg skal teste der om virkningen er den samme. Ellers merker jeg at strekkmerkene over puppene er borte litt. Jeg TROR det skyldes bedre blodsirkulasjon pga intens trening, men jeg vet ikke. Jeg bare gjetter

hvor lange har du brukt det?! har ett søskenbarn som bor i san tropez om dagen så har satt hu på saken om og finne den rose hip oil.. men denne du bruker det det no man får i norge eller?

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:55   #20
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

mener bestemt at rose hip er det samme som nype.. vi strevde for å få tak i det engelske ordet for nype en gang nemlig

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:09   #21
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Rose hip oil
http://www.froya-natur.no/productdet...hp?product=137

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:43   #22
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av whynn, her.

hvor lange har du brukt det?! har ett søskenbarn som bor i san tropez om dagen så har satt hu på saken om og finne den rose hip oil.. men denne du bruker det det no man får i norge eller?

Siden mai omtrent. Hvetekimolje får man på apoteket.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:01   #23
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Siden mai omtrent. Hvetekimolje får man på apoteket.

så gøy skal jeg jaggu prøve Takk Takk

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:07   #24
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

mener bestemt at rose hip er det samme som nype.. vi strevde for å få tak i det engelske ordet for nype en gang nemlig

Såg en Rose hip tea i dag. Det så ut som det var nype..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 06:57   #25
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Strekkmerker og vektreduksjon

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Såg en Rose hip tea i dag. Det så ut som det var nype..

Noen kaller det vill-rose også. Litt forskjell på dem eller? Ikke sikker.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Strekkmerker Elinee Spørsmål og svar 38 23-03-10 11:20
Strekkmerker Egg hver dag Mer enn 30 kg overvekt 6 28-07-09 13:31
Strekkmerker Egg hver dag Generell diskusjon 1 28-07-09 13:22
Strekkmerker og kakaosmør Sturemmt Spørsmål og svar 11 31-05-06 23:22
Strekkmerker og hengemage... Siljepilje Generell diskusjon 2 09-01-06 11:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no