Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Journal

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-07, 18:34   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Journal

Jeg vil oxo ha journal, hvordan får man det??

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 19:33   #2
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Journal

Hvis du sjekker på forumforsiden så står det et sted der hvor du kan gå inn og lese journaler - og der kan du lage din egen... under delen som heter medlemsområdet.

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 20:01   #3
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Journal

Mulig jeg er dum, men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan man skal gjøre det, fant hvor jeg skulle gå inn, men ikke hvordan man skal begynne, hvordan man skal få en minilink under signaturen sin osv....

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 20:10   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Journal

Du går inn i og lager en ny tråd. Kaller den for det du vil den skal hete, og så poster du bare nye "svar" i tråden din når du vil legge inn et innlegg.

Hvis du vil ha minilink under signatur kopierer du URL adressen (oppe på adresse linjen) med



[url =http://forum.lavkarbo.no/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=325336 ]NAVN PÅ JOURNAL/DAGBOK eller det du vil linken skal vise[/ url]

det jeg har markert med rødt foran og etter (uten mellorom, måtte sette mellomrom for at det skulle vise) - og limer hele linja inkl. url og klammer og alt inn i signaturen din på kontroll panelet.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 16:10   #5
jannesnuppa
Seniormedlem
 
jannesnuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 556
jannesnuppa er ny på veien

Sv: Journal

http://forum.lavkarbo.no/member.php?u=27545 Jannesnuppas journal

Min journal


Sist redigert av jannesnuppa : 10-06-11 kl 16:16.
jannesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 17:14   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Journal

Opprinnelig lagt inn av jannesnuppa, her.

http://forum.lavkarbo.no/member.php?u=27545 Jannesnuppas journal

Min journal

Er den noe sånt du prøver på:

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Skal vi se:
du må gå inn på Kontrollpanel og inn på Endre signatur.

Så skriver du feks MIN JOURNAL.

Åpner et nytt vindu med journalen din i, kopierer adressen helt opp i hhtp:// vinduet og tar den med til den første siden.

Der markerer du MIN JOURNAL og klikker for å sette inn hyperlinken!

Husk å lagre signaturendringen.

Sånn, da bør det virke!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no