Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Hvor lenge kan man være på induksjonen?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-07-10, 09:47   #1
Yatta!
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 22
Yatta! er på en erverdig vei

Hvor lenge kan man være på induksjonen?

Atkins omtaler induksjonsfasen som 14-dager. Men jeg kom over en tråd her med en person som skulle utvide induksjonsfasen flere uker. Hvor lenge er forsvarlig å holde på med induksjonsfasen? Jeg har gått ned 5 kilo, men skulle gjerne ha gått ned 15 totalt før jeg gikk over på VVT.

__________________
Yatta! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 10:08   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge kan man være på induksjonen?

I boken står det at så lenge man har det bra og føler seg vel kan induksjonen vare så lenge man ønsker det - men være obs på om man begynner å kjede seg med maten (så det blir mer fristende å jukse) og heller ikke ignorere viktigheten av den neste fasen, med utprøving av hvor mange og hvilke karbohydrater man tåler.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lenge kan jeg være på ketolysekuren? Nattesjel Ketolysekuren 1 23-11-09 18:28
Har hatt vondt i armen lenge - hva kan det være? mofe Fysisk og mental helse 16 06-11-09 15:21
Hvor lenge kan man være i ketose? vera82 Lavkarbo generelt 8 05-10-09 18:22
Hvor mye gikk dere ned under de første ukene på induksjonen? Kalorine Induksjonen 11 29-07-04 11:36
Hvor mye gikk dere ned på induksjonen? Zoë Induksjonen 9 03-05-04 01:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no