Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva drikker dere ute på byn?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-08, 11:56   #26
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Jeg får ALLTID lightbrus når jeg bestiller... men bestiller ikke cosmopolitan med lightbrus - for det går jo faktisk ikke an å lage på brus, ei heller vodka batteri med cola light .. det blir vodka med 7up free.. feks..

Og det er ikke noe godt med mindre man hsr mass knust is, slik at det blir en slushdrink. Hjemme lager jeg meg drink med knust is, funlight icetea, sprite zero og vodka. Det er ganske godt ja

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 12:13   #27
Tess
Medlem
 
Tess sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 46
Innlegg: 121
Tess har en fantastisk aura rundt segTess har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Vodka, farriskog en liten limebåt er ganske godt. Smaker ikke så voldsomt mye, men splenda fra veska kan sikkert funke for de som liker det litt søtt. Har aldri tenkt på det...
Det som er fordelen med farris, er at med mye inntak av vann far man litt mer kontroll og dagen derpå føles ikke grusom. Føler medg ganske så ren innvendig etter en slik drikkemeny..

__________________
Fersk og lykkelig Lindberger.
Tess er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er i ketose. Hurra! Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 13:11   #28
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Drikker rødvin eller vodka med cola light,jeg. I kveld blir det et par bokser lavkarbo-øl. Tross alt lørdag..

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 15:27   #29
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Her blir det rødvin på terrassen med min kjære i kveld

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 19:15   #30
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

mja.. betale 80 kroner for vodka med lightbrus.. satser på rødvin jeg

Vi skal på "sex and the city" premiera, og så på byn etter på hoho.. skal smugdrikke litt på kinoen tenker jeg.. weeee.. er ikke så ofte man får gått ut med unger, så det blir skikkelig stas

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 11:18   #31
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Å smugdrikke på kino er et av livets undervurderte gleder

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 11:31   #32
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Ja.,, nå gikk det litt sport i dette så jeg ringte til vinmonopolets kundeservice som kunne fortelle at det var sukker i Bacardi razz og limon - men de fikk ikke oppgitt hvor mye pga bacardi holder oppskriftene sine hemmelig.. derfor er det ingen som vet.. og gidder ikke kontakte bacardi nå..

Vinmonopolets kundeservice pleier å være ganske forvirret, så jeg hadde heller kontaktet produsenten...

  Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 15:31   #33
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Hva med Rosévin i denne varmen?
Jeg finner ikke noe om det i matvaretabellen.

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 22:48   #34
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Rosévin skal vel ikke ha mer enn rødvin eller tørr hvitvin.
Rosévin er produsert på samme måte som hvitvin, men men man bruker røde druer og tar ut skallene i løpet av prosessen. Så det skulle vel ikke være noe problem å drikke rosévin, så lenge man sjekker restsukkerinnholdet på polets nettsider før man går til innkjøp

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 23:35   #35
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Å smugdrikke på kino er et av livets undervurderte gleder

Enig!!!

For øvrig er min favoritt rom & diet coke, men jeg skal jo snart tilbake til Norge etter mine mnd. i Karibien, så jeg er usikker på om jeg får tak i diet coke i Norge?

Ellers skal jeg jo klare en flaske rødvin da... ;-p

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 00:30   #36
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

diet coke, er ikke det bare cola light da? ellur.. ?

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 14:52   #37
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Opprinnelig lagt inn av annabanana, her.

diet coke, er ikke det bare cola light da? ellur.. ?

Nei, det er ikke det samme!

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 16:26   #38
leyla73
Medlem
 
leyla73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 51
Innlegg: 121
leyla73 er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Hmm.... Ser jaggu ut til at jeg blir nødt å "lære" meg å drikke rødvin... Har jo faktisk tre-fire flasker liggende etter å ha fått i gaver...

Men, har funnet ut at cognac'en går bra å drikke; 1 karbo pr. 100gram

__________________

På'n igjen... Sukkeret er min fiende.
Min journal

leyla73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 21:27   #39
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Rødvin er deilig! Men man må jo finne sin personlige favoritt. Jeg liker dem litt fruktige og lette dersom jeg skal ta mer enn et glass, men ikke for lett, Amigo og sånt skvip skal du få billig av meg. Litt fylde må det være!

Den vinen som foreløbig er min ultimate favoritt er St Luca. Den er både billig, lettdrikkelig men fyldig, og passer til det meste av mat!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 13:59   #40
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Opprinnelig lagt inn av leyla73, her.

Hmm.... Ser jaggu ut til at jeg blir nødt å "lære" meg å drikke rødvin... Har jo faktisk tre-fire flasker liggende etter å ha fått i gaver...

Men, har funnet ut at cognac'en går bra å drikke; 1 karbo pr. 100gram

Cognac er da vel ikke lavkarbo? I allefall det vi har kommet frem til her før, det er masse sukker i det, men man drikker jo sjelden mengder da. Men i ketolyseboka står vel cognac nei og whiskey ja

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 14:02   #41
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Rødvin er deilig! Men man må jo finne sin personlige favoritt. Jeg liker dem litt fruktige og lette dersom jeg skal ta mer enn et glass, men ikke for lett, Amigo og sånt skvip skal du få billig av meg. Litt fylde må det være!

Den vinen som foreløbig er min ultimate favoritt er St Luca. Den er både billig, lettdrikkelig men fyldig, og passer til det meste av mat!

Har min definitive favoritt, men den det er den dyreste rødvinen jeg har vært borti... Amore... Den er kun til veldig festlige annledninger, som bryllupsdag feks.

Ellers liker jeg forskjellige, Jacobs creek, casillero del diablo bla, i allefall til å drikke som bordvin uten mat til...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 17:21   #42
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Cognac er da vel ikke lavkarbo? I allefall det vi har kommet frem til her før, det er masse sukker i det, men man drikker jo sjelden mengder da. Men i ketolyseboka står vel cognac nei og whiskey ja

Det virker veldig merkelig... Cognac og whiskey er begge rene, fatlagrede destillater (det er altså ikke restsukker fra satsen/mesken igjen i drikken), og skal ikke være tilsatt sukker. I noen tilfeller kan drikken være tilsatt sukkerkulør (Jack Daniel's blant annet), men det er i så små mengder at man vil spy lenge før man har fått i seg for mye kh ...

  Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 08:09   #43
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Det virker veldig merkelig... Cognac og whiskey er begge rene, fatlagrede destillater (det er altså ikke restsukker fra satsen/mesken igjen i drikken), og skal ikke være tilsatt sukker. I noen tilfeller kan drikken være tilsatt sukkerkulør (Jack Daniel's blant annet), men det er i så små mengder at man vil spy lenge før man har fått i seg for mye kh ...

Skal ikke være bastant og påstå noe som helst, for jeg har lånt bort ketolyseboka mi, men jeg mener bestemt at det er det som står i boka... Mulig jeg er på jordet ta høyde for det

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 15:08   #44
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Jaaaa jaaa... jeg drakk øl, drinker, brus, spiste bakt potet, loff, spaghetti, sjokolade.. (når jeg først hadde sprukket trodde jeg visst det var smart å forte seg å spise alt man ikke kan spise ellers.. melk drakk jeg.. hmm.. pleier ikke å like å spise når jeg drikker, men nattmaten varte og rakk.

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 15:30   #45
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Opprinnelig lagt inn av annabanana, her.

når jeg først hadde sprukket trodde jeg visst det var smart å forte seg å spise alt man ikke kan spise ellers..

  Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 15:36   #46
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Skal man først sprekke, så må man gjøre en orntli jobb,ja.

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 17:40   #47
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Hva drikker dere ute på byn?

ØL

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 18:02   #48
murmeluppa
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 45
Innlegg: 51
murmeluppa er på en erverdig vei

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

hvordan er denne, jeg drikker ikke alkohol, men liker en god rødvin...tidligere har jeg aldri måttet tenke på karber....
men er dette mye?

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/IN...mpTo=OfferList

__________________


murmeluppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 21:36   #49
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Opprinnelig lagt inn av murmeluppa, her.

hvordan er denne, jeg drikker ikke alkohol, men liker en god rødvin...tidligere har jeg aldri måttet tenke på karber....
men er dette mye?

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/IN...mpTo=OfferList

Hvis du drikker ei halv flaske av denne kan du ikke ete mye mer den dagen.....

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 10:02   #50
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hva drikker dere ute på byn?

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Det virker veldig merkelig... Cognac og whiskey er begge rene, fatlagrede destillater (det er altså ikke restsukker fra satsen/mesken igjen i drikken), og skal ikke være tilsatt sukker. I noen tilfeller kan drikken være tilsatt sukkerkulør (Jack Daniel's blant annet), men det er i så små mengder at man vil spy lenge før man har fått i seg for mye kh ...

Konjakk er nesten alltid tilsatt sukker (i varierende mengde). Produsentene gjør dette for å gjøre smaken "rundere".

På den annen side er det jo ikke så mange liter om gangen man klarer å drikke av dette stoffet, så sukkeret som er tilsatt er helt uten betydning.



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08
Hva mener dere om dette? Lisekir Ketolysekuren 14 07-04-08 17:50
Hva spiser dere som snacs? Calvin Lavkarbo generelt 89 30-03-07 16:26
Hva spiser dere på lengre fjellturer/jaktturer? jegeren Lavkarbo generelt 3 23-01-07 16:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no