Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

I dag er jeg forferdelig fysen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-10, 13:29   #1
Nahemah
Medlem
 
Nahemah sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Skedsmo
Alder: 42
Innlegg: 55
Nahemah er på en erverdig vei

I dag er jeg forferdelig fysen

Har en skikkelig sånn har lyst på alt dag idag Har ikke hatt noen særlige problemer med det på den uken jeg har holdt på, men idag er det nesten så jeg bare løper til butikken og kjøper meg smågodt altså, jeg blir gaaal.
Men men, det skal sikkert ikke være like lett alle dager og det må man bare komme seg igjennom, thank god for at det finnes sukkerfri sjokkis

__________________


Nahemah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 13:32   #2
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Idag er jeg forferdelig fysen

Sjokolademousse har ikke prøvd akkurat denne, men en som ligner
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=34606

så slipper du smågodt :-)

__________________
Tror jeg har en litt rar måte å se ting på, men sånn går no dagene
Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 13:45   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Idag er jeg forferdelig fysen

Opprinnelig lagt inn av Nahemah, her.

Har en skikkelig sånn har lyst på alt dag idag Har ikke hatt noen særlige problemer med det på den uken jeg har holdt på, men idag er det nesten så jeg bare løper til butikken og kjøper meg smågodt altså, jeg blir gaaal.
Men men, det skal sikkert ikke være like lett alle dager og det må man bare komme seg igjennom, thank god for at det finnes sukkerfri sjokkis


Bare husk at sukkerfritt godt trigger søthungere hos mange

Det kan være lurt å tenke litt "omvendt", spis heller litt ost eller annen mat og drikk vann. Det redda meg mange ganger

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 14:34   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Idag er jeg forferdelig fysen

Hei,
Søtsuget kan være et symptom på at du har fått i deg for lite fett...

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 14:31   #5
Snopsnoken
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 64
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Idag er jeg forferdelig fysen

Og hvis du tidligere var enormt glad i smågodt (som jeg), så sitter det mye smågodtlyst igjen i hodet. Selv om kroppen ikke skriker etter godis akkurat, så kan jeg fort huske hvor "hyggelig" det var med tekoppen og smågodtbollen i sofaen. Men når jeg tenker på at jeg ikke gikk i bikini en eneste gang i sommer fordi jeg følte meg så uvel, så får jeg IKKE lyst på.

__________________




Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 15:27   #6
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Idag er jeg forferdelig fysen

Jeg hadde godispanikk i går selv. På vei hjem fra hestestellet begynte jeg å bli bra sulten, og jeg kan LOVE at det var vanskelig å gå inn på kiwi og kjøpe egg, såpe og gelatin uten å falle for fristelsen i bakehylla eller godishylla..

Jeg vet at jeg er en søtmons, og har derfor laget et aldri så lite "lager" av gele her hjemme nå. Rød, deilig, søøøøt gele. Har også laget en slags vaniljekrem til å ha oppå herligheten og har oppdaget at det slett ikke smaker så gæli som fryktet
Anbefales!

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 18:21   #7
Nahemah
Medlem
 
Nahemah sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Skedsmo
Alder: 42
Innlegg: 55
Nahemah er på en erverdig vei

Sv: Idag er jeg forferdelig fysen

Opprinnelig lagt inn av Snopsnoken, her.

Og hvis du tidligere var enormt glad i smågodt (som jeg), så sitter det mye smågodtlyst igjen i hodet. Selv om kroppen ikke skriker etter godis akkurat, så kan jeg fort huske hvor "hyggelig" det var med tekoppen og smågodtbollen i sofaen. Men når jeg tenker på at jeg ikke gikk i bikini en eneste gang i sommer fordi jeg følte meg så uvel, så får jeg IKKE lyst på.

Det er akkurat det som er, jeg har egentlig ikke lyst på det, men savner det liksom.

__________________


Nahemah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 18:38   #8
Minusnoenkg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 29
Minusnoenkg er på en erverdig vei

Sv: Idag er jeg forferdelig fysen

Søtsug ja!!Helt vilt her om dagen også! Vet grunnen da- PMS

Så nå har jeg akkurat laget meg marengs med Splenda De ser veeeldig gode ut!! Tenkte å spise de med seterrømme/cc og bringebær Nam!

Minusnoenkg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 18:53   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Idag er jeg forferdelig fysen

Fikk en enorm eske med 900 g Bassets lakris av eksen i går (som takk for hjelp med noe i sommer)... Jeg elsker bassets! Og han vet ikke at jeg er på lavkarbo... *sukk*

Heldigvis digger Lille Gubben bassets også så jeg får vel hjelp til å spise den opp!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 10:39   #10
Snopsnoken
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 64
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Idag er jeg forferdelig fysen

Opprinnelig lagt inn av Nahemah, her.

Det er akkurat det som er, jeg har egentlig ikke lyst på det, men savner det liksom.

Mental avhengighet :-/
Pussig det der. Jeg husker når jeg sluttet å røyke for 4 år siden. Da tenkte jeg at det aldri kom til å bli like hyggelig å være på fest, på café etc nå som jeg ikke kunne røyke lenger. Men i etterkant så vet jeg jo at det er akkurat like hyggelig med café og fest uten røyk.

Og ved første overgang til lavkarbo, så var det sofakosen om kvelden jeg fryktet ikke kom til å bli like hyggelig. Jeg spiste bortimot en kilo godteri i uken, og hadde panikk hvis det ikke var snop i huset. Da fant jeg et eller annet påskudd for å dra i butikken, og lurte med meg "litt" godsaker ved siden av. Og fordi jeg syntes mitt enormt høye godteriinntak var litt pinlig, så hendte det tom at jeg gjemte det litt for mannen min! Hvis jeg skulle på seminar med jobben, så sørget jeg alltid for å ha snop i kofferten, for å gå tom ville jeg jo ikke. Hva som egentlig er positivt med dette kan man jo lure på.

Så nå er det en litt annen sofakos - fordi jeg har mere overskudd, så har jeg ikke behov for å slange meg i sofaen fra dagsrevy til sengetid. Jeg har heller investert litt godispenger i et par kjempegode joggesko, og har begynt å gå turer etter datteren min har lagt seg. Og etter turen, så koser jeg meg enormt i sofaen med tekopp og en god bok - og med kjempegod samvittighet (samvittigheten var sjelden veldig god med mitt sykelige inntak av smågodt). Følelsen av å gjøre noe godt for seg selv er så bra!

__________________




Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Så forferdelig svimmel hønselovisa Ketolysekuren 21 24-06-10 09:23
Fysen! pheona Generell diskusjon 3 02-02-10 19:25
Forferdelig nysgjerrig! VK-Tutta kutter karbs Ketolysekuren 12 23-04-08 22:26
Forferdelig kløe i går donjuanwannabe Vedvarende vekttap 5 02-06-04 15:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no