Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bivirkninger av lavkarbo. Kan ikke bruke gifteringen lengre...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-11, 21:35   #1
rava
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 89
rava er på en erverdig vei

Bivirkninger av lavkarbo. Kan ikke bruke gifteringen lengre...

Mange "bivirkninger" av å spise lavkarbo. En er at ringene blir for store. Gifte ringen min var nå altfor stor og jeg leverte den inn til gullsmeden. Måtte ta den inn fra str 57 til 53 Blir noen ringer å levere inn etterhvert.

rava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, sunt og godt! Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 21:48   #2
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Bivirkninger av lavkarbo. Kan ikke bruke gifteringen lengre...

Jeg må snart levere inn forlovelsesringen min Kjøpte gifteringer for noen uker siden, og den ble noen størrelser mindre ja! Hurra!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 10:57   #3
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Bivirkninger av lavkarbo. Kan ikke bruke gifteringen lengre...

Det er jo veldig kjekt, da
Min bivirkning er at ringane faktisk passar igjen. Men det er litt rart å bruke dei no da, sidan vi er separert. Uansett er det kjekt å sjå at fingrane begynner å få form som fingrar og ikkje små knakkpølser

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 10:59   #4
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Bivirkninger av lavkarbo. Kan ikke bruke gifteringen lengre...

Gleder meg til mine ringer begynner å passe igjen....
Og de klærene som henger på vent....

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 11:18   #5
Thea1980
Medlem
 
Thea1980 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 69
Thea1980 er på en erverdig vei

Sv: Bivirkninger av lavkarbo. Kan ikke bruke gifteringen lengre...

"Klærne som henger på vent". Hehe, jeg hadde noen klær som hengte på vent fra 1998 eller noe, har ikke hatt hjerte til å kaste de, og håpet lenge at jeg kunne bruke de igjen. Og ja, det kunne jeg da mtp størrelse, men de var da LITT umoderne! hoho - egna seg ikke for hverken bortgiving eller Fretex!

__________________




Thea1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 11:22   #6
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Bivirkninger av lavkarbo. Kan ikke bruke gifteringen lengre...

Har begynt å grave fram gamle klede frå klesskapet frå den epoken, eg, Thea
Det er jo uansett berre ein overgangsfase, har meir som skal bort, kan ikkje blakke meg på nytt tøy enda.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 12:43   #7
mandag17
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfold
Innlegg: 10
mandag17 er på en erverdig vei

Sv: Bivirkninger av lavkarbo. Kan ikke bruke gifteringen lengre...

Gratulerer! Har begynt å kjenne de samme tendensene selv. Men, foreløpig sitter de trygt på....

__________________



mandag17 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 12:54   #8
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Bivirkninger av lavkarbo. Kan ikke bruke gifteringen lengre...

Opprinnelig lagt inn av Thea1980, her.

"Klærne som henger på vent". Hehe, jeg hadde noen klær som hengte på vent fra 1998 eller noe, har ikke hatt hjerte til å kaste de, og håpet lenge at jeg kunne bruke de igjen. Og ja, det kunne jeg da mtp størrelse, men de var da LITT umoderne! hoho - egna seg ikke for hverken bortgiving eller Fretex!

Ja det ender vel med at jeg ser ut som den nostalgi-typen som henger igjen i fortiden....

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 13:58   #9
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Bivirkninger av lavkarbo. Kan ikke bruke gifteringen lengre...

Fant ein nydeleg kvit bluse i skapet her forleden som eg har spart på. Den var i alle fall nydeleg den gongen eg brukte han. Han er framleis litt knapp over bringa (puppane er gjenstridige dessverre, men aldri så galt... dei er framifrå våpen dersom eg slenger dei mot fienden med full kraft ), men eg tok han no på berre for å prøve. Og eg tenkte, wow, det er da ikkje lenge sidan, og likevel var det såpass heftige skulderputer! Eg tenker med gru på korleis det ville sett ut om eg hadde funne blusar eller jakker frå 80-talet ROFL !

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Får jeg ikke tak i Endulge sjokoladen lengre? GulleGulle Lavkarbo generelt 2 01-04-10 16:20
Tar ikke av lengre ... vannmannen Spørsmål og svar 0 29-11-09 18:02
Nå er jeg offisielt ikke overvektig lengre rez Ketolysekuren 21 25-02-08 19:34
Hvor mye karb må til for at du ikke lengre er i ketose? lillekine Ketolysekuren 3 17-08-07 23:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no