Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jippi, jeg virker!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-12, 23:44   #1
vannhull
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 23
vannhull er på en erverdig vei

Jippi, jeg virker!

På torsdag fikk jeg mensen! Aldri har jeg vært så glad på akkurat den dagen den var forventet! Tok ut spiralen for to uker siden - så nå blir det forhåpentlig en ny baby i hus snart hoho- det beste sommerprosjektet jeg gir kosten skylda for punktlig syklus. Før da jeg spiste "vanlig" hadde jeg ikke mensen i det hele tatt, men etter to uker på nytt og bedre kosthold så klokka den inn igjen. Og nå føler jeg jo at jeg har ett forsprang i forhold til babyplanlegging Det ligger i kortene at vi gleder oss - endelig!!!

__________________
Journalen
vannhull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 23:49   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Jippi, jeg virker!!

Opprinnelig lagt inn av vannhull, her.

På torsdag fikk jeg mensen! Aldri har jeg vært så glad på akkurat den dagen den var forventet! Tok ut spiralen for to uker siden - så nå blir det forhåpentlig en ny baby i hus snart hoho- det beste sommerprosjektet jeg gir kosten skylda for punktlig syklus. Før da jeg spiste "vanlig" hadde jeg ikke mensen i det hele tatt, men etter to uker på nytt og bedre kosthold så klokka den inn igjen. Og nå føler jeg jo at jeg har ett forsprang i forhold til babyplanlegging Det ligger i kortene at vi gleder oss - endelig!!!

Super lesing

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 23:52   #3
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Jippi, jeg virker!!

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 08:56   #4
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jippi, jeg virker!

Oj, så fantastisk Masse lykke til med babyprosjektet

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 09:08   #5
yoga
Juniormedlem
 
yoga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
yoga er på en erverdig vei

Sv: Jippi, jeg virker!

Så gøy at kostholdsendringene har så positiv effekt på kroppen. Masse lykke til med prøvingen; du har en spennende periode foran deg.

Vi er også prøvere. Er i pp1 nå. Hvis syklusen har stabilisert seg etter ppilleslutt, så venter jeg mensen denne uka. Men jeg krysser fingrene for at den ikke dukker opp og at jeg får en positiv test.

yoga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten melk, gluten og nøtter - Fedon (moderat lavkarbo/lavglykemisk) Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 13:33   #6
vannhull
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 23
vannhull er på en erverdig vei
Red face

Sv: Jippi, jeg virker!

Ja, dette blir gøy! Jeg har hatt så og si normale sykluser bestandig. Før jeg begynte på p-piller da jeg var 17 så hadde jeg en syklus som man kunne lage kalender etter! Men siden kroppen ikke likte de og jeg byttet merke hver tredje mnd - jeg tror jeg har prøvd det meste på markedet- så ble syklusen rarere og rarere. Litt mens her og litt der og til slutt så foravant den i lengre perioder. Og så ble jeg gravid etter en omgang med omgangssyke. Etter det så ble det spiral som ble redningen - for ett hormontroll man kan bli på p-pillepreparater!! :P men med spiralen så forsvant jo alt som minte om mens og kontrollen på syklusen var lik null. Før jeg la om kostholdet for ett år siden! Men selv om jeg har skrevet ned og holder styr på syklusen nå så var vi allikevel spente etter at spiralen forsvant! Men den kom jo på dagen! Nå er det jo bare å håpe det blir minst ni mnd til jeg ser den neste gang Hehe, nei, vi prøver å ikke forvente for mye- det kan jo fort ta litt tid! Men vi vet jo at vi virker siden vi har klart det en gang før, og det er jo greit å ha i bakhodet for min del!! vi krysser fingrene

__________________
Journalen
vannhull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 13:34   #7
vannhull
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 23
vannhull er på en erverdig vei

Sv: Jippi, jeg virker!

Opprinnelig lagt inn av yoga, her.

Så gøy at kostholdsendringene har så positiv effekt på kroppen. Masse lykke til med prøvingen; du har en spennende periode foran deg.

Vi er også prøvere. Er i pp1 nå. Hvis syklusen har stabilisert seg etter ppilleslutt, så venter jeg mensen denne uka. Men jeg krysser fingrene for at den ikke dukker opp og at jeg får en positiv test.

Lykke til til dere også! Krysser fingrene for uteblitt mens fy søren, er mye mer spennende å være prøver! Forrige gang ble vi liksom litt kastet ut i det.

__________________
Journalen
vannhull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 13:51   #8
yoga
Juniormedlem
 
yoga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
yoga er på en erverdig vei

Sv: Jippi, jeg virker!

Opprinnelig lagt inn av vannhull, her.

Lykke til til dere også! Krysser fingrene for uteblitt mens fy søren, er mye mer spennende å være prøver! Forrige gang ble vi liksom litt kastet ut i det.

Takk takk. Intuisjonen min forteller meg at det ikke ble klaff denne runden, men jeg venter i spenning og i håpet.

Tvitvi til oss begge.

yoga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten melk, gluten og nøtter - Fedon (moderat lavkarbo/lavglykemisk) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Boja Generell diskusjon 5 22-06-11 20:13
Jippi!!! Cassiopeia Livets lyse side 7 06-02-11 14:22
Yes, det virker Tor Olav Ketolysekuren 6 23-05-10 01:00
Jippi! mocca75 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 27-06-08 10:48
Virker det? Kajamoor Eurodiett 8 15-10-06 18:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no