Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Gjenstridig magefett.

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-06, 13:48   #1
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Gjenstridig magefett.

Jeg tok en titt på skrotten min i dag før jeg gikk i dusjen. Jeg ble forundret over hvor slank jeg er blitt. Så og si alt fettet er borte fra rygg, armer, legger og lår. Over hofter og rumpe har jeg aldri hatt noe stort fettlager, men også der har jeg blitt akkurat passe. Ingen bollekinn lenger heller, ingen hengehaker.
Det er altså sånn at skrotten min er akkurat passe slank på alle områder bortsett fra magen. Magen er stor og dissende og har minst 10 kilo fett. Og jeg har ikke gjærmage eller tarmproblemer eller noe sånt. Det ser ut til at mitt fettdepot ligger på magen. Jeg vet at mange med pærefasong aldri blir kvitt fettet over rumpe lår og hofter. Kan det være sånn for oss med eplefasong også? Jeg lurer fordi jeg ser for meg følgende senario. At jeg slanker meg og går ned men på alle andre områder enn på magen og da blir jeg jo helt skrapa. Kravebeina er allerede akkurat passe markert. Jeg vil ikke bli tynnere der eller andre steder på kroppen. Bare på magen.
Har et annet senario også.. At jeg slanker meg men ikke går ned et gram. Og sånn har det jo vært den siste tiden. Har vært nede i 82 på det minste, men har stort sett gått opp og ned mellom 83 og 82,5 den siste tiden. Kan det være at jeg aldri vil bli helt slank på egenhånd uansett hvilken metode jeg bruker. Uansett hvor flink jeg er og hvor nøye jeg er?

Kan det være at kirurgiske inngrep vil være den eneste løsningen?

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 14:33   #2
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Gjenstridig magefett.

Tja, vet ikke helt hva jeg skal svare, og ikke har jeg sett magen din, så den kan jeg kanskje ikke uttale meg så mye om , men fra mine egne observasjoner vet jeg dette: Hos meg sitter fettet på så umandige steder som på rumpa og lårene, men ikke over magen, dvs. der også men jeg må ganske mye opp i vekt før jeg nærmer meg en mage som ser sånn passe gravid ut, det er ikke der fettet legger seg først. Fra tidligere ekstremskalnkekurer vet jeg at det site gjenstridige fettet, rumpe og lår altså, forsvinner etterhvert det også, men jeg var veldig langt nede i vekt før det skjedde, nærmest undervektig. Så jeg tror nok at magen din kommer til å gå bort den også, men hvis det er der fettet legger seg først, noe det tydeligvis gjør, så forsvinner det også sist, desverre. Jeg ville bare fortsatt på min slankere livsstil og tatt tiden til hjelp hvis jeg var deg. Dessuten synes jeg at jenter/kvinner med litt mage er ganske sexy...

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 14:52   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Gjenstridig magefett.

Opprinnelig lagt inn av jankph

Dessuten synes jeg at jenter/kvinner med litt mage er ganske sexy...


ååååååå guuuud for en mann !! Kan kunsten med å fortelle en kvinne akkurat det hun vil høre

Men Fjonken, - det med magen. Har til en viss grad samme problem sjøl. Men jeg tør ikke gå ned mer/slanke meg mer. Jeg er allerede for tynn i ansiktet og ekstra hud både der og andre steder er mitt problem. Var på hudklinikk for konsultasjon for kvisearr/grovporet hud rundt nesa og på haka. Snakket med en kirurg. Og kan sa klart at vi kvinner slanker oss for mye. Han mente jeg var altfor tynn i ansiktet og hadde mistet altfor mye underhudsfett (det var ikke det jeg spurte ham om, men skitt au ).

(Han var såpass at han tilbød seg å ta fett fra magen og sprøyte inn i kinnene Noe jeg pent takket nei til !)

Så faren med å fortsette å gå på diett for å bli kvitt bare magen kan gi slunkne kinn og kropp forøvrig. Det går ikke an å punktslanke. Hold øye med hva som skjer - så du kan stoppe det før det blir FOR mye. Og fortsett med treningen !

Et alternativ til kirurgi er den Ultra Shape greia på Ellipseklinikken. Men den er gresselig dyr - og du er ikke garantert resultat. Ellipse Klinikken - UltraShape
Har du masse pæeng så er det kanskje verdt et forsøk ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 15:33   #4
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Gjenstridig magefett.

Fare for avsporing ,beklager det...

Jeg har funnet frem brillene. Trodde nemlig overskriften var "gjensidig magefett".

  Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 15:49   #5
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Gjenstridig magefett.

jag skjønner det er ett problem fjonken! jag hoppas det blir bedre ettervert magen ødelegger så mye,även om man er slank alla andre steder.magen sitter ju i mitten av kroppen og det gør ju att det ødelleger både gensernas passform og buksernas passform

jag har alltid vart bred over rumpan å høftena men magen har alltid vart ganska flat..brukte stl 44 på bukser og eftersom rumpan var bred så såg ikke magen stor ut,det var ingen som hengde over viss jag sier det sånn..Jag kunde ha tajta topper utan att det såg jävligt ut..

2002 gikk jag ner 11 kg med viktväktarna og rumpan blev mye mindre..

Men ett år etter så gikk jag opp igen å då satt sig nesten ALLT på magen..magen var helt plutsligt problemet,og fikk bruke stl 44 i bukser igen,men de va trange i livet,men passet over rumpan..
Kroppen min fikk en hel annen fasong helt plutsligt..Og det blev vanskligt å finne klær som satt pent..

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 16:51   #6
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gjenstridig magefett.

Du tar opp noe vesentlig her. Har ingen gode svar, bare litt solidaritet å tilby. Ikke at det hjelper, men det er greit å vite

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 17:39   #7
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Gjenstridig magefett.

Hmm... Jeg har lest et sted at grunnen til at fettet setter seg på uønskede plasser hos jenter er dårlig blodsirkulasjon. Derfor er det kun trening trening trening og mer trening som kan hjelpe, og ikke kostholdet på akkurat denne biten. Jeg skal ikke si at jeg har noe erfaring med det men...

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 18:16   #8
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Gjenstridig magefett.

Treninga kan og vil jeg aldri slutte med. Men den hjelper ikke særlig mye fordi fettet sperrer for de stramme magemusklene. Jeg vet jeg har sterke magemuskler. I dag tok jeg 55 kilo i sit-upmaskin og jeg ble ikke engang øm i magen av det. Men hva hjelper det med stramme magemuskler når de er helt skjult av dissende fett? Åhh.. er til å bli sprø av! Jeg skal ned ca 10-13 kilo og disse ligger ene og alene på magen.. Blæææh!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 18:21   #9
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Gjenstridig magefett.

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Treninga kan og vil jeg aldri slutte med. Men den hjelper ikke særlig mye fordi fettet sperrer for de stramme magemusklene. Jeg vet jeg har sterke magemuskler. I dag tok jeg 55 kilo i sit-upmaskin og jeg ble ikke engang øm i magen av det. Men hva hjelper det med stramme magemuskler når de er helt skjult av dissende fett? Åhh.. er til å bli sprø av! Jeg skal ned ca 10-13 kilo og disse ligger ene og alene på magen.. Blæææh!

Va med pilates då?? det er ju kjent før å forma kroppen,og trene de musklerna som man vanligtvis ikke trener..

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 21:03   #10
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Gjenstridig magefett.

Fitnessball trening gjør samme nytta. Tro meg det virker utrolig godt på muskelkorsettet i midtregionen. Derfor jeg har blitt så sterk i rygg og mage.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-08-06, 01:25   #11
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gjenstridig magefett.

Ikke at jeg har så peiling., men har hørt at hvis man vil ha en slank mage burde man heller drive med løpetrening enn situps. Midjen vil bli slankere av løpebevegelsene. (bare sånn teoretisk fra meg altså..)

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 04-08-06, 02:33   #12
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Gjenstridig magefett.

Og fra meg blir det i ALLE fall teoretisk - dette er jenta si som aldri har trent!

Har mage, rumpe og lår selv jeg - riktignok er de str 40 da, men litt stort i forhold til resten. Magen må jeg bevisst holde inn om jeg vil se flott ut.

Jeg har mer eller midre avfunnet meg med tanken om at hvis jeg vil bli kvitt dette, må jeg begynne å trene. Så spørs det hvor mye jeg ønsker å bli kvitt det da. . .

Men jeg tror vel at sit-ups og andre mageøvelser er det eneste som kan hjelpe for meg. Huffameg, det er deprimerende. . .

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-06, 07:24   #13
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Gjenstridig magefett.

Riktig som Lotusia sier her. Situps hjelper ikke mot magefettet. Helst jogging/løping eller eventuelt sykling. Dette får sirkulasjonen i gang på en måte som ikke styrkeøvelser kan. Erfaringsmessig (i alle fall etter det jeg har lest) så er det dette som må til for å bli kvitt fett på kjipe plasser. (Mage, hofter, innside lår)

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 04-08-06, 09:31   #14
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Gjenstridig magefett.

Opprinnelig lagt inn av themonk

Riktig som Lotusia sier her. Situps hjelper ikke mot magefettet. Helst jogging/løping eller eventuelt sykling. Dette får sirkulasjonen i gang på en måte som ikke styrkeøvelser kan. Erfaringsmessig (i alle fall etter det jeg har lest) så er det dette som må til for å bli kvitt fett på kjipe plasser. (Mage, hofter, innside lår)

Driver med det også jeg. Driver med gløping siden kondisjonen min ikke er så god ennå at jeg kan jogge uavbrutt. Dessuten kjører jeg jo stavgang i blandet Nordic running og stepp flere ganger i uka. Situps og annen styrketrening av mage og rygg er forøvrig nødvendig fordi jeg må ha sterke magemuskler før en evt. bukplastikk. Sliter med eksem mellom valkene og da er bukplastikk den beste permanente løsningen. Så derfor kombinerer jeg kondisjonstrening og styrketrening. Blir ca 50/ 50.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-08-06, 11:14   #15
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Gjenstridig magefett.

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Driver med det også jeg. Driver med gløping siden kondisjonen min ikke er så god ennå at jeg kan jogge uavbrutt. Dessuten kjører jeg jo stavgang i blandet Nordic running og stepp flere ganger i uka. Situps og annen styrketrening av mage og rygg er forøvrig nødvendig fordi jeg må ha sterke magemuskler før en evt. bukplastikk. Sliter med eksem mellom valkene og da er bukplastikk den beste permanente løsningen. Så derfor kombinerer jeg kondisjonstrening og styrketrening. Blir ca 50/ 50.

Min erfaring er at det er de veldig lange øktene med lav intensitet som får ned kroppsvekten. For eksempel da jeg syklet rallarvegen i to dager sammen med familien ble beltet plutselig for stort. Dette har med at kroppen tilpasser seg til situasjonen. Er du på vandring vil kroppen kvitte seg med det som tynger reisen. Men hvem har vel tid til å være på vandring hele tiden.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 09-08-06, 14:16   #16
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Gjenstridig magefett.

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Men hvem har vel tid til å være på vandring hele tiden.

Jeg har vandret hele mitt liv ,fra den dagen jeg ble født.. men ikke med beina altså. Skjønner hva du mener. Skikkelige langvarige lavintentsitets økter er best. Er enig i det da.. men som du sier.. Hvem får tid til sånt i hverdagen. Er nok helst i ferier at vi kan slå til med sånt.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-08-06, 23:06   #17
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Gjenstridig magefett.

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Driver med det også jeg. Driver med gløping siden kondisjonen min ikke er så god ennå at jeg kan jogge uavbrutt. Dessuten kjører jeg jo stavgang i blandet Nordic running og stepp flere ganger i uka. Situps og annen styrketrening av mage og rygg er forøvrig nødvendig fordi jeg må ha sterke magemuskler før en evt. bukplastikk. Sliter med eksem mellom valkene og da er bukplastikk den beste permanente løsningen. Så derfor kombinerer jeg kondisjonstrening og styrketrening. Blir ca 50/ 50.

Du vet at du kan få dekket bukplastikk hvis du sliter med eksem og slikt? Jeg skal opereres (full bukplastikk) den 23 august, o lykke!

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-06, 23:15   #18
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Gjenstridig magefett.

Opprinnelig lagt inn av paprika

Du vet at du kan få dekket bukplastikk hvis du sliter med eksem og slikt? Jeg skal opereres (full bukplastikk) den 23 august, o lykke!

I know, I know.. Har det på gang serru. Og lykke til med bukspretten din.. Gi oss full rapport etter at du kommer ut av narkosen a..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-08-06, 23:27   #19
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Gjenstridig magefett.

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

I know, I know.. Har det på gang serru. Og lykke til med bukspretten din.. Gi oss full rapport etter at du kommer ut av narkosen a..

Så bra, da! Full rapport kommer, jeg lover

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 16:39   #20
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Gjenstridig magefett.

Åh som jeg venter på rapporten din

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 16:57   #21
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Gjenstridig magefett.

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Åh som jeg venter på rapporten din

Er litt på etterskudd den rapporten, er noen år siden det innlegget ble postet

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 18:36   #22
Florence123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 57
Florence123 er på en erverdig vei

Sv: Gjenstridig magefett.

Kjøp deg rockering, det virker hvis man er flink å bruke den hver dag på maven

Florence123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no