Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Novemberskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-10, 15:16   #1
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Novemberskravletråden til 30+

Ny måned, nye muligheter!

Åh, jeg oppdaget akkurat hvor svak jeg er. Løfta sykkelen min ned i kjelleren, og jeg er helt gåen i armene jeg er en pingleklut

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 15:24   #2
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Nå har jeg snaaart gått ned 15 kilo!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 15:36   #3
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Jeg savner å gå ned i vekt. Det var mestringsfølelse i å gå nedover. Vet jo at det er bra å klare å holde vekten og sånn også, men det gir ikke samme følelsen altså. Og så har jeg vel erkjent at jeg bør gå ned noen kilo til, men jeg har ikke helt motivasjon for å gjøre noe med det. Jeg spiser jo alt lavkarbo, og er for det meste i ketose, selv om jeg går litt inn og ut. Og jeg trener ca to ganger i uken. Så det er liksom ikke så mye mer jeg kan gjøre uten at det skal bli masse styr med det, og det gidder jeg ikke akkurat nå altså.

Vel, fokusere på noe kjekkere. Det er fint vær ute og nydelige høstfarger. Og om under tre uker så skal jeg en langhelg til London og shoppe klær til den nye og mye mindre kroppen min

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:21   #4
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Jeg lot være å veie meg i helgen. Har derimot bestemt meg for å veie meg neste gang jeg er i sogn

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:32   #5
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Når jeg har gått ned 15 kg, (700 gram igjen) Skal jeg feire med en skikkelig kebab har jeg bestemt meg for! (Uten brød å mais selfølgelig), Gleder meg

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 11:33   #6
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Jeg sliter med motivasjonen for tida. I går blei det litt smågodt ( ca 10 biter) og ei hvetebolle. Jeg veit det er galt, og blir skuffa over meg sjøl. Skal jeg ikke legge på meg igjen, kan jeg aldri seinere i livet kjøpe smågodt uten om helt spesielle anledninger.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 12:49   #7
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Du er ikke alene sistegang. Her var det riktignok fremdeles lavkarbo da, så med en sukkerfri sjokolade og en halv pose sukkerfri jelly beans så gjør det litt mer vondt i magen enn i samvittigheten. Er allikevel veldig misunnelige på alle dem her inne som visst ikke føler noe behov for snoping og søtsaker og småspising lenger etter at de begynte på lavkarbo. Jeg er IKKE en av dem.

Har spist litt bringebær med fløte til dessert etter lunsj i dag, men hører allikevel en atkinsbar som roper på meg nede fra kjøkkenskapet.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 15:05   #8
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Er allikevel veldig misunnelige på alle dem her inne som visst ikke føler noe behov for snoping og søtsaker og småspising lenger etter at de begynte på lavkarbo.

Eg har no kjend meg skikkeleg unormal, eg, som ikkje har lyst på godis i det heile tatt. Verkeleg. Eg syns "alle" pratar om det, om å tenke på det, finne alternativ, kva dei har spist av det, og om å sprekke (litt eller mykje). Eg syns eg har vore heilt sær som ikkje har følt for det i det heile tatt. Klager ikkje eigentleg, det er jo frigjerande. MEN det de kan vise til som eg ikkje kan, er jo vektnedgang!!! Eg har 5 kilo på 5 månader eg, så mykje har det hjelpt meg å ikkje snope

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 15:33   #9
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Jeg har ikke snopa. Men det er alltids andre ting jeg har lyst på, som skikkelig pizza og lasagne. Og kebab.
Men jeg holder meg unna
Helgen på sunnmøre ble litt utskeielser med litt sauser, og noe stroganoffgryterett. Men jeg tenker det kunne vært verre. Så jeg tar meg heller inn igjen denne uka

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 15:33   #10
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Skjønner veldig godt at det er frustrerende Zillah. Du går jo nedover, men skjønner godt at det føles langt igjen når det ikke går fortere enn det. Har dessverre ikke noen gode råd til deg da. Jeg går heller ikke ned i vekt med dette kostholdet, og har jo "jukset" når jeg gikk ned i vekt føler jeg nesten.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:48   #11
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Jeg har noen dager der jeg har lyst på ALT!
Men som regel har jeg ikke lyst på noe annet enn det som er lov..
MEN så er vi jo bare to stk i huset, og mannen er jo også på lavkarbo, så alt som KAN spises som finnes i dette huset er lov.. Så da blir det vanskelig å sprekke....

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 20:08   #12
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Jeg sliter med motivasjonen for tiden. Mye god mat jeg har lov å spise, men så skeier jeg ut, og det gjør meg bare frustrert og sint på meg selv.
Skal til psykolog i morgen... Hadde vært mere fornøyd om jeg hadde klart å holdt dietter og gjort noe som er bra for megselv...
Imorgen er en ny dag... mye muligheter..

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 21:08   #13
brud2010
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 4
brud2010 er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Heihei! Jeg vil også være med her!:-) Kort historie: har tidligere gått ned 26 kg på ketolyse, men etter en sykdomsperiode så raste jeg opp igjen og la på meg 39 kg skremmende fort.... Så nå skal jeg altså ned 39 kg, og jeg gjør det ved å følge Lindberg/lavkarbo/mat med lav GI kombinert med trening. Dette skal for meg bli en fullstendig livsstilsendring - altså jeg skal alltid leve sånn. Om det så tar 2 år å komme meg ned til idealvekta, så er det helt greit. Men denne gangen skal jeg bli der. Jeg har holdt på i 2 og en halv uke, og begynner å merke de positive effektene av lavkarbo. Har gått ned 4,5 kg. Trener minst 4 ganger i uka, det føles helt fantastisk!! Lager fantastisk mye god mat, og er topp topp motivert og lykkelig over å ha begynt!!! Jeg trener såpass mye nå, at jeg har bestemt meg for at siden dette er en varig livsstilsendring - så er det helt ok å kose seg hvis jeg blir invitert bort en gang i ny og ne. Da skal jeg IKKE ha dårlig samvittighet, for det gjør det bare verre. Det var kort om meg og mine mål:-) Jeg vet ikke helt hva jeg kan forvente meg ang hvor raskt dette går osv, så jeg synes det er vanskelig å sette meg delmål. Tar gjerne i mot tips der:-) Kanskje lurt å sette seg delmål i antall cm....?!

brud2010 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 22:10   #14
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Jeg har langsiktige og kortsiktige mål. Begynte med månedsmål. Nå har jeg meldt meg på en tråd: gå sammen ned i vekt til jul.
Jeg går hos psykolog og får mange godt tips der. Det viktigste for meg er; å sette meg mål jeg kan klare, premiere meg selv og være stolt av det.
Lykke til brud2010

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 23:50   #15
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Brud2010: Velkommen skal du være! Vi klarer disse kiloene sammen

Når det gjelder motivasjon, så bruker jeg å sette meg delmål. Jeg bruker å ha fem kilo i slengen, og så har jeg en haug klær i forskjellige størrelser som jeg prøver litt etter litt og som etter hvert passer og blir for store.

Hovedmotivasjonen min er faktisk ei bukse jeg har hengt på veggen! Da jeg virkelig bestemte meg for å begynne å gå ned i vekt tok jeg favorittbuksa fra de slanke dager og hengte den opp på veggen. Så får den henge der fram til jeg kan bruke den igjen Det er en motivasjon, for jeg ser den jo hver eneste dag, mange mange ganger om dagen.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 15:26   #16
brud2010
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 4
brud2010 er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Takk for velkomsten, og gode råd til delmål! Har nok litt lett for å sette meg for store mål, også blir jeg utålmodig når det ikke går. I dag ble jeg skikkelig fysen på noe godt når jeg var ute..... hjelp... men jeg gikk innom en innvandrerbutikk og kjøpte linser, så nå skal jeg lage meg en deilig linsesuppe i stedet for. Saken er jo den at jeg faktisk er sulten, så hvis jeg får i meg noe sunt så slipper det søtsuget taket.

brud2010 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 20:56   #17
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Denne pizzaen er noe av det beste jeg har smakt! Anbefaler alle å prøve denne!
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27866

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:42   #18
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden til 30+

I går var jeg på kino (Trolljegerne; very good) og kjøpte meg bacon og krydret med popcornkrydderene og spiste med god samvittighet for jeg spurte han karen bak kassa om det var ekte bacon; og jadda, det var det. MEN etter kinoen så sier en kompis til meg at han er helt sikker på at det er laga av mais. Fikk lyst til å saksøke kinoen. Så det i går ble altså min første og ikke en gang vitende sprekk :/ Heldigvis var det ikke så mye og jeg delte med mine kinokamerater. Men likevel! Har "heldigvis" en stygg hoste for tiden så etter å ha stressa hjem igjen i regnet fikk jeg en hostebye og kastet opp noe. Det gjorde selvsagt min tidligere bulimiske samvittighet mye bedre. Jaja, stakk i det minste ikke fingrene i halsen eller noe sånt tull. Men merkelig at noe sånt skal få deg til å føle deg bedre, selv om det er pga du er dårlig osv.

I dag begynte jeg i ny jobb; og den virker så langt kjempespennende! Jeg belønnet meg selv med en solid kebabsalat som var intet annet enn nydelig! De fleste lavkarboere ville vært veldig fornøyd med den, mye mye kjøtt og litt salat og en fet dressing oppå.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 22:13   #19
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Dag 4 i november allerede gitt - hvor blir dagene av ????
HEI, har noen sett hvor det ble av de siste 4 dagene???
Så langt har november vært en liten nedtur.
Har sikkert mye å gjøre med at den siste uka i oktober tok helt nuven fra meg pga mye overtid, men også fordi jeg har gått opp 1kg siden veiedagen på lørdag og fordi denne uka så langt har vært nesten like hektisk som forrige uke
Normalt så bryr jeg meg ikke noe særlig om hva vekta viser i løpet av uka, men nå merker jeg at det faktisk påvirker humøret mitt
Ja vel, det er vann fra siste tante-besøk, ja vel så sitter det fast pga alt stresset forrige og denne uke - men nå er det nok, og jeg må anmode dette vannet om å forlate meg umiddelbart!!!!
Måtte bare få ut litt frustrasjon

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 16:24   #20
Mannen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: En perle på vestlandet
Alder: 41
Innlegg: 13
Mannen er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Får vel skravle litt jeg også tenker jeg.
Er jo relativt fersk i denne lavkarbo-verden, men må nok si meg overrasket og motivert over hvor greit det faktisk går For første gang på flere mnd (og som det normalt sett går vinter og vår mellom) så snekret jeg meg en frokost, varm sågar. Og for første gang på mange år også matpakke. Det kjennes lettvindt ut, og etter 4 dager på lchf og dag 2 i ketose så virker kroppen faktisk ganske så pigg og "lett". Gleder meg til å fortsette på dette.

Ha en fin dag

__________________
På vei mot ny tid og lettere hverdag



Mannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: den som fruen følger :D Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 16:46   #21
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Mannen, her.

Får vel skravle litt jeg også tenker jeg.
Er jo relativt fersk i denne lavkarbo-verden, men må nok si meg overrasket og motivert over hvor greit det faktisk går For første gang på flere mnd (og som det normalt sett går vinter og vår mellom) så snekret jeg meg en frokost, varm sågar. Og for første gang på mange år også matpakke. Det kjennes lettvindt ut, og etter 4 dager på lchf og dag 2 i ketose så virker kroppen faktisk ganske så pigg og "lett". Gleder meg til å fortsette på dette.

Ha en fin dag

En liten hemmelighet er at det blir enda lettere framover :-D

__________________
Tror jeg har en litt rar måte å se ting på, men sånn går no dagene
Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 20:20   #22
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Lavkarbo er tingen I kveld skal vi kose oss med en kebabsalat. Blir sikkert en wraps eller to på kjæresten min, men jeg skal kun ha salat og kjøtt

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 20:44   #23
Spich
Medlem
 
Spich sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
Alder: 48
Innlegg: 93
Spich er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Er ganske fersk på både forumet her og lavkarbo generelt, men må si meg veldig enig med Mannen!
Jeg er på dag 5 med lavkarbo, og merker stor forskjell allerede! Mer energi, sover bedre, mer utvilt om morgenen, ikke oppblåst i magen og full av vann i kroppen! Og det er tydelig at blodsukkeret mitt er mye mer stabilisert, tidligere var jeg skrubbsulten før lunsj på jobben, og hev i meg en stooor salat og ble stappmett, for så å bli sulten igjen etter et par timer. Jeg var kanskje ikke egentlig sulten, men da fløy vel blodsukkeret opp (eller er det ned?) igjen....
Nå er jeg mett lenge etter frokost, til og med når det er tid for lunsj, og jeg ender opp med å bare spise 1/3 del av det jeg spiste før under lunsj.

Nå ikveld lagde jeg lasagne etter en oppskrift jeg fant her inne, og det var jo knallgodt!!

__________________
Trening i februar: 260/1000
Spich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ala Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 19:18   #24
Mannen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: En perle på vestlandet
Alder: 41
Innlegg: 13
Mannen er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden til 30+

er syk med omgangssyke, så da er det ikke lite lett. har måtte ty til kjeks for å binde magen, men er klar for fortsettelse av lavkarbostilen

__________________
På vei mot ny tid og lettere hverdag



Mannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: den som fruen følger :D Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 21:12   #25
Spich
Medlem
 
Spich sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
Alder: 48
Innlegg: 93
Spich er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Jeg har laget pizza i kveld, med pizzabunn oppskrift jeg har funnet her inne, og det var knallgodt, akkurat like god som en "vanlig" pizza! Lurer på om det blir fast lørdagsmat

__________________
Trening i februar: 260/1000
Spich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ala Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no