Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-11, 16:17   #751
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Som du sier Titti, så fikk du vendt deg av karboene denne uken, det er flott. Jeg har ikke hatt hodepine faktisk-men var kvalm og slapp de første dagen OG det er KJEDELIG!!!!Fase 2 er 1000 ganger bedre!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:41   #752
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, det er som natt og dag  tror jeg må få bestilt litt nye produkter i morgen. Omtrent bare pasta og brownies igjen her. Legen min vil jo helst ha meg på normalt lavkarbo kosthold, men jeg vet jo hva som funke best på min kropp og uten ed går jeg dessverre ikke ned.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:43   #753
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Samme her titti, dvs jeg gikk ned noe på et standardføropplegg jeg fikk utdelt på klinikken for å gå på før produktene kom-ellers har det fungert dårlig for nedgang ja.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:46   #754
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, og på en måte er ed enklere å følge også, du vet hva du skal spise og ferdig med det. Uff, gullet mitt syk her med feber og vond hals, så da må vi nok bli hjemme fra skole og jobb i morgen. Litt kjedelig, vanskeligere å følge ed da, men det går nok på et vis!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:48   #755
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

god bedring til gullet ditt

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:15   #756
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk ligger med bena i fanget mitt stakkars. Kok varm under dyna, men sier han fryser. Vi ser på barnetv

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:16   #757
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jobben din virker veldig interessant, Streber. Krevende og givende på samme tid.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 19:01   #758
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Den ER det, elsker den, men den tar mye energi også,GODT med fri innimellom

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 19:26   #759
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Det skjønner jeg, men må være så deilig å ha en jobb en brenne for

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 21:24   #760
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Absolutt!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 21:46   #761
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Som du sier Titti, så fikk du vendt deg av karboene denne uken, det er flott. Jeg har ikke hatt hodepine faktisk-men var kvalm og slapp de første dagen OG det er KJEDELIG!!!!Fase 2 er 1000 ganger bedre!

Deilig at du slapp bivirkningene. Og jeg er så enig, fase 2 er 1000 ganger bedre. Jeg har min siste dag i fase 1 idag - men ble invitert på svigermors kyllingrett med grønnsaker og den er så deilig at jeg koste meg med det.

Men jeg har lurt litt på om jeg skal fortsette med fase 1 ut uken. Neste uke skal jeg på hotell i 5 dager. Et kurs som varer fra morgen til kveld og jeg regner med at det ikke er så lett å bare spise 1 vanlig måltid og resten ED produkter når de andre gafler i seg med alt mulig av deilig mat.
Grotingeling- dette har du vært gjennom. Noen tips til en stakkars sjel?

God bedring til gullet, titti

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen

Sist redigert av Popp : 09-01-11 kl 22:05.
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 21:52   #762
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har gått ned 2,2 kg!!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 22:02   #763
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

GRATULERER Popp!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 22:31   #764
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flott, Popp nå må jeg også komme skikkelig i gang her. Tre uker til jeg skal på kjoleprøving med forloveden min.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 22:36   #765
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Så flott, Popp nå må jeg også komme skikkelig i gang her. Tre uker til jeg skal på kjoleprøving med forloveden min.

åååhhhhh---- Så koselig....Jeg husker jeg var veldig fornøyd med min br.kjole. (mimre, mimre)

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 22:43   #766
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Deilig at du slapp bivirkningene. Og jeg er så enig, fase 2 er 1000 ganger bedre. Jeg har min siste dag i fase 1 idag - men ble invitert på svigermors kyllingrett med grønnsaker og den er så deilig at jeg koste meg med det.

Men jeg har lurt litt på om jeg skal fortsette med fase 1 ut uken. Neste uke skal jeg på hotell i 5 dager. Et kurs som varer fra morgen til kveld og jeg regner med at det ikke er så lett å bare spise 1 vanlig måltid og resten ED produkter når de andre gafler i seg med alt mulig av deilig mat.
Grotingeling- dette har du vært gjennom. Noen tips til en stakkars sjel?

God bedring til gullet, titti

Ahhhh hotell-livet på ED ja, det er jo litt utfordrende til tider.
Men jeg har nå kjørt fase 2 ved 3-4 anledninger, og har løst det på følgende måte:

Frokost; ED produkt (gjerne kakao eller frokostblandingen, har med egen kopp i tilfelle hotellet kun har små kopper)

Lunch; Salat med lovlige grønnsaker, kjøtt, fisk, fugl, egg alt etter hva som serveres - ofte er det buffet, og da har jeg også ofte valgt varmmat
Hvis det er organisert lunch med servering ved bordet må du nesten forhøre deg om hva som skal serveres. Jeg har ofte tatt kontakt med den som er ansvarlig for arrangementet uka før ankomst eller ved ankomst, og da har de alltid kommet fram til gode alternativer (allergi er en god unnskyldning, det samme er diabetes.....)

Middag; Det meste går greit i hotellrestaurantene, enten er det buffet eller så har de meny som en bestiller fra. Skal dere ut og spise, så gå for rene kjøtt- eller fiskeretter, eller retter som f.eks. fajitas (bare la være lefsene), taco (uten skjell) eller tapas.

Mellommåltid/kvelds; ED-bar eller ED-kjeks

Ha alltid en bar og/eller en pakke kjeks i veska, det kan gå lang tid mellom måltidene når en er på kurs.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 23:22   #767
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

åååhhhhh---- Så koselig....Jeg husker jeg var veldig fornøyd med min br.kjole. (mimre, mimre)

Leide eller kjøpte du?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 06:31   #768
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Da jeg giftet meg i 08 leide jeg en perfekt kjole-Men i dag hadde jeg leid hos noen med fast butikk i nærheten eller kjøpt. For DAMA som reiser rundt i Norge å leier ut utstyr, var blid og grei, men det var så mye styr-kjolen var direkte skitten nederst, den var ikke sydd ut til min størrelse slik lovet, hun måtte komme på natten til bryllupet fra Brønnøysund der hun bor, for å sy den ut slik at jeg fikk den på, Kjolen sendte hun med jetpack...men der den var strammest gikk det ikke ann å sy den ut- forteller hun på selve bryllupsdagen(hadde gjort det helt klart hele tiden at den strammet fælt det stedet, noe som ifølge henne ikke var noe problem, den kunne da syes ut)


Perfekt bryllup utenom det, men det var nervepirrende og frustrerende rundt kjolen en stund. Så om noe virker for billig til å være sant kan det faktisk være noe i det


Håper du er 1000 ganger mer heldig mht kjole. En mulighet er jo å kjøpe brukt også-uansett -lykke til

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 08:25   #769
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel
Red face

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Leide eller kjøpte du?

Etter ha prøvd 1000-vis av kjoler (følte hvertfall slik) var det en dag jeg sto å prøvde det i en butikk jeg hadde vært innom flere ganger. Damen kom da bort å spurte om jeg ville prøve en fjorårets modell, og der var den. Den var på salg siden det ikke var årets modell så jeg kjøpte den, den ligger i kjellern fortsatt, med sløret og alt. En gang skal jeg sy den om til en selskapskjole, vet bare ikke når det blir.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 08:55   #770
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Jeg har gått ned 2,2 kg!!

GRATTIS! Så herlig da.... You go'girl!

Streber....herlig med bare en god kilo på vekta, flinkis du også! Det gjør da heller ingen verdens ting når man får kommentarer på at man blir mindre!!!! Gratulere med søtt tantebarn! Han var skjønn. Så flotte døtre du har, og du så veldig bra ut selv også!

Grotingeling; Gratulere meg nedgang! Fantastisk etter bare en uke!

Titti; lykke til med kjolevalg! Jeg leide meg en på en flott brudesalong, det fungerte veldig bra! De sydde den om til meg og det ble perfekt! Tror det er viktig som Streber sier å bruke en seriøs aktør.

Så over til helgen....ja hva skal jeg si...et eller annet rart med hjernen min....etter å ha et slikt formidabelt vekttap så SKEIER jeg totalt ut!!!!!!! Jeg må desverre bruke det ordet for jeg hadde ikke bestemt meg for det på forhånd....sjokolade, potetsuppe med loff...ja går det ann?!???!!?
Men idag er jeg back on track......av og til virker kroppen som den friker helt ut, uten forvarsel!
Mannen min hadde tenkt å begynne 15.jan på eget lavkarbo-opplegg. Jeg spurte så utrolig pent igår om han kunne begynne idag istedenfor. Jeg syntes det er vanskeligere nå å lage middag til de hver dag og se han godte seg med snop om kveldene. Måtte bare være ærlig å si det er vanskelig. Han ble med idag!!!!!!!!!! Så da er innstillingen min mye bedre, for motivasjonen har jeg faktisk! Han er jo livredd for at jeg skal dette tilbake i gamle tralter, så han var ikke vanskelig å be! Det var godt, for nå vil jeg få has på de siste 9 kiloene mine..........banna bein nå skal de av!
Det er rart man gleder seg sånn til å bli en slank utgave av seg selv, men så forsvinner liksom bildene i hodet de dagene man tar helt av. Nå skal jeg avsukres...regner med jeg er mye bedre allerede til helgen ihvertfall!

Syntes dere andre er super flinke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 09:02   #771
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Veide 80,4 kg.....opp 0,5! Så her må det skjerpes!!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 10:19   #772
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Godt å høre du er menneskelig og akkurat som oss andre, Monica.
Nesten så jeg ble litt lettet siden alle har vært så flinke her denne uka.
Neida, men jeg også kjenner igjen den følelsen, en har vært så flink og får gode resultater på vekta og så får man lyst til å feire det på en måte og av gammel vane stapper man i seg mat og godis, for det er jo slik vi ofte er vant til å feire ting...

Men godt å høre at du er back on track og har fått mannen din med deg.
Der sliter jeg litt, altså jeg er i gang jeg, men forloveden min er vel ikke helt der. Han er veldig enig at lavkarbo er bra og klarer seg fint uten karbotilbehør til middag og slikt, men på jobb spiser han jo brød og han spiser kaker og godis osv. Han sluttet å røyke her i sommer før vi flyttet sammen og det synes jeg er kjempeflott, men da har han nok begynt å spise mer også, jeg ville ikke si for mye i høst, men nå synes jeg snart han må skjerpe inn litt. Her driver jeg og slanker meg og gjør meg fin til bryllupet og så skal han bare ese ut. I tillegg har han begynt å jobbe på kontor og er ikke lenger ute og sjauer....så noe må gjøres. Men hvordan overtale han, han må jo ville det sjøl, hjelper jo ikke bare å skjerpe seg på hjemmebanen...

Det blir spennende å prøve kjoler, jeg er åpen for det meste. Håper den lokale brudesalongen i byen har drømmekjolen, hadde vært veldig praktisk, de er kåret til den beste i fylket flere år på rad, så jeg har et håp. Men jeg er villig til å reise langt for å finne KJOLEN altså.

Her er det syk gutten på sofaen i dag, ligger redd ut med røde feberkinn og vond hals, lurer på om vi skal ta en tur til legen i dag...

Ha en fin dag alle sammen og lykke til på ED andre uke etter jul.
Her startet jeg dagen med en sjokoladepudding laget om til shake...dårlig utvalg ja, får bestille litt varer!!!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 11:55   #773
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Stakkars gutten! Det er vel bare hvile og ro som hjelper og drikke masse da! Vi har akkurat vært der selv. Har ennå hoste, men kjenner at nå er det virkelig på vei vekk! Håper å få trent igjen i slutten av denne uken.
Kanskje det er derfor jeg fikk det store sprekket også. Jeg har ikke trent på tre uker nå og sitter mye inne. Da kjeder jeg meg...kjede=spise godt og "kose" meg. Ja de gamle vanene sitter nok grodd fast. Men vi får overvinne de kjappere fra gang til gang.....

...nobody is perfect! Helt enig med deg Titti, godt å se at vi alle har de samme utfordringene. Men nå har jeg virkelig lyst å avsukre meg, og være godtefri til 1.april! Så blir det 2 1/2 mnd. uten godteri! Det skal jeg klare. Klarte jo tre måneder før jul nå...så da må jeg klare det igjen!

Håper du finner drømme-kjolen. Det er viktig for oss jenter! Det er en stor dag! Så heldig du er at den brudebutikken er blitt kåret til beste i fylket....
God bedring til lille-gutt!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 12:07   #774
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Anngående det å få med mannen også, var jeg nødt til en forandring nå. Helt frem til nyttår har jeg vært så gira at ingen ting har gjort meg noe. Men nå er det mer en kamp å være konsekvent til tider . Nå har jeg mer behov for støtte.
Tror det er viktig at de skjønner at dette er ikke gjort i en fei. Støtte kan de gi på å være med. Men det er viktig at de selv vil og har sin egen motivasjon. Hva kan motivere mannen din tror du? Min gremmes over "god"-tillegget på magen og han er med i nordsjørittet og det er godt å slippe å dra på minst mulig!
Ja, ja hvem har sagt det er en lek å få vekk dårlige, inngrodde vaner....?????? Jeg skal uansett ikke gi meg, samme hvor mange drop-out det blir på veien mot målet....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 13:06   #775
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Så over til helgen....ja hva skal jeg si...et eller annet rart med hjernen min....etter å ha et slikt formidabelt vekttap så SKEIER jeg totalt ut!!!!!!! Jeg må desverre bruke det ordet for jeg hadde ikke bestemt meg for det på forhånd....sjokolade, potetsuppe med loff...ja går det ann?!???!!?
Men idag er jeg back on track......av og til virker kroppen som den friker helt ut, uten forvarsel!

Been there - done that.
Merkelige greier dette, og det er som du sier som om kroppen tar helt av på egen hånd.....
Men du har jo tatt grep og kommet tilbake på sporet, så jeg ville ikke bekymret meg noe særlig.
Spist er spist

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Mannen min hadde tenkt å begynne 15.jan på eget lavkarbo-opplegg. Jeg spurte så utrolig pent igår om han kunne begynne idag istedenfor. Jeg syntes det er vanskeligere nå å lage middag til de hver dag og se han godte seg med snop om kveldene. Måtte bare være ærlig å si det er vanskelig. Han ble med idag!!!!!!!!!!

Snille kjekke mannen din - ham kan du beholde, kiloene må du "gi" fra deg

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Så da er innstillingen min mye bedre, for motivasjonen har jeg faktisk! Han er jo livredd for at jeg skal dette tilbake i gamle tralter, så han var ikke vanskelig å be! Det var godt, for nå vil jeg få has på de siste 9 kiloene mine..........banna bein nå skal de av!
Det er rart man gleder seg sånn til å bli en slank utgave av seg selv, men så forsvinner liksom bildene i hodet de dagene man tar helt av. Nå skal jeg avsukres...regner med jeg er mye bedre allerede til helgen ihvertfall!

Syntes dere andre er super flinke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du er jo superflink, så noen små avvik i planen er ikke noe å frykte - dette går så bra så

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no