Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Nå trenger jeg veldig hjelp!=)

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-05, 14:55   #1
Blossom
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 6
Blossom er på en erverdig vei

Nå trenger jeg veldig hjelp!=)

Hei igjen=)

Nå er jeg på den 6.dagen i induksjonsfasen og det går så det suser! Jeg har mistet hele 3,2kg allerede! Vet at masse er vann også men det er en veldig inspirasjon iallefall!
Men så var det en ting jeg lurte på da.... Jeg skal bare ta av meg 7-8 kilo og har jo allerede tatt av 3 av de.. Så jeg lurer på når jeg skal begynne på pre-vedlikeholdsfasen egentlig (jeg mener etter at jeg har gått på vedvarende)?
Er det sånn at uansett hvor mye eller lite man skal ta av så kan man bare øke med 5 karbohydrater hver uke? Jeg er ikke helt inne i det ennå skjønner dere... Jeg har ikke fått kjøpt boka ennå, så har ikke den å lese heller. (men den er første prioritering nå )


Sist redigert av HP : 18-04-05 kl 15:22.
Blossom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-04-05, 15:23   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Pre-vedlikehold begynner du på når du har mindre enn 5 kilo igjen

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 18-04-05, 16:29   #3
Blossom
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 6
Blossom er på en erverdig vei

åkey, men jeg har jo forsåvidt rundt 5 kilo igjen, men skal jeg da gå over i pre-vedlikehold selv om jeg bare har gått på atkins i en uke og ennå er i den første fasen?

Blossom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-04-05, 17:12   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

det er nok lurt å omstille kroppen først, altså induksjon 14 dager, så pre-vedlikehold Vedlikehold er en livsstildiett.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no