Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kylling og vektstagnasjon

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-03-06, 23:58   #1
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Kylling og vektstagnasjon

Jeg lurer på om det er noen her som har hatt problemer med å stillstand eller oppgang når de har spist kylling?

Jeg lurer på det kan være det som gjør at jeg ikke går ned mer. Hver gang jeg spiser kylling står det stille noen dager eller jeg går opp.

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Gammel 28-03-06, 03:59   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Kylling

Kan jeg ikke forstå, det må heller være tilbehøret du pleier å bruke til kylling. Dessuten er det helt normalt at vekten svinger fra gang til gang. Har du prøvd å veie deg flere ganger etter hverandre, viser vekten det samme hver gang da?

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 28-03-06, 10:10   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kylling

Har heller aldri hørt at kylling gjør at vekt står stille eller går opp. Hva spiser du til kyllingen da ?

Om du spiser saltholdig mat eller inntar en del kunstig søtstoff gjennom cola light/pepsi max eller saft. Om du spiser "sukkerfritt" godteri, - ja da tror jeg heller det er årsaken. Noen reagerer også på meieriprodukter av ymse slag (kremfløte bl.a.)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-03-06, 12:24   #4
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kylling

Har flere ganger bare spist kylling. Men det kan jo være marinade eller noe som er på den. Skal prøve å holde meg unna det og se hva som skjer. Prøver å holde meg unna light produkter og salte produkter.

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Gammel 28-03-06, 22:33   #5
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: Kylling

Nei, en gang iblant moser jeg i meg en halv kylling og litt isbergsalat til lunsj, og jeg har ikke merket noe stillstand... Håper du finner ut hva det er!

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Gammel 29-03-06, 05:08   #6
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Kylling

Opprinnelig lagt inn av polvott

Har flere ganger bare spist kylling. Men det kan jo være marinade eller noe som er på den. Skal prøve å holde meg unna det og se hva som skjer. Prøver å holde meg unna light produkter og salte produkter.

Kanskje det hjelper å helle olje over kyllingen. og ta litt grønnsaker sammen med den.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 00:57   #7
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Kylling

Det kan jo være matintoleranse, da... Egg og også kylling er av de vanligste proteinkildene å være intolerant mot (eller for? i forhold til...? Sorry, bare litt grammatikkforvirra )

Hvilken blodtype har du? Kanskje du har nytte av å ta en kikk på matvarene på underforumet om blodtypedietten. Husker ikke hvilken/hvilke, men det er en eller flere blodtyper som ikke skal ha kylling.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 06-04-06, 21:02   #8
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kylling

har O i blodtype.

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Gammel 06-04-06, 21:08   #9
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Kylling

Da skal du kunne spise det. Jeg har samme blodtype som deg og tåler kylling! Har du kikket på oversikten over matvarer som er anbefalt for din blodtype?? (Kanskje det er noe annet du reagerer på)

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 18:10   #10
Stella
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Innlegg: 106
Stella er på en erverdig vei

Sv: Kylling

Hvis du køber din kylling færdiggrillet er den højst sandsynlig fyldt af sukker...
Der hvor jeg arbejder er der både sukker i det krydder og i den marinade der bliver brugt til kyllingen.
Kan vel være en årsag?

Stella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
And eller kylling med vanilje ala La Rèunion Nille Middag 5 30-04-06 22:46
Jamie's Kylling LilNoor Middag 0 24-02-05 18:16
Kylling Mussallam (kylling med nøtter) Marianne Middag 0 29-12-04 11:20
Kylling og broccoliform Anne Middag 0 10-10-04 20:15
Salat med kylling og egg - Fase 1 Marianne Lunsj 0 10-10-04 10:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no