Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor mye betyr en utskeielse?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-06, 21:12   #1
Feline
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 38
Feline er på en erverdig vei
Red face

Hvor mye betyr en utskeielse?

Skal ut og kose meg med mannen min i morgen, og vi har endelig barnefri. Har holdt kuren helt fram til nå. Den resturanten vi skal på i morgen så kan jeg få servert linse(ett eller annet, purè av et slag).
Er det krise om jeg skeier ut en dag på snart 2 mnd? Vil det gå ut over vekten?
Vi har fått gavekort på den resturanten og jeg ønsker å kose meg litt

Hjelp!!! Ønsker ikke å ødlegge kuren. Spiste innholdet i en tortilla sist, og stixen var fortsatt rosa etter det, selv om det smakte "forbudt".
Hva sier dere folkens?

www.kokkamok.no er resturanten. Maten er himmelsk god, klarer jeg og motstå?

Feline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 21:17   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mye betyr en utskeilse?

hvorfor motstå? Tilrettelegg davel? Linser, grønnsaker etc til hovedrett. Dropp brødet og be om oliven eller mandler. Ost til dessert. Eller møørk sjokolademousse? kos deg...

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 21:18   #3
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye betyr en utskeilse?

Det var da mat jeg ville spist der ihvertfall... Bare latt potetene ligge

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 21:53   #4
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Hvor mye betyr en utskeilse?

Jeg synes da virkelig du skal kose deg. Har du klaret å være flink i to måneder, klarer du sikkert også å vende tilbake til ditt kosthold etter denne kvelden. Start med noe som senker GI (proteinholdig) og/eller et stort glass vann med masse sitron i.
Ha en riktig koselig kveld.

PS: Jeg tror det mest skadelige her kan være skyldfølelsen!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 22:06   #5
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Hvor mye betyr en utskeilse?

Opprinnelig lagt inn av Eva


PS: Jeg tror det mest skadelige her kan være skyldfølelsen!

Ja det kan jeg skrive under på.

Jeg kommer selv il å skeiie ut i helgen, 40 årsdag til en venninne - og med alkohol etc regner jeg med vekttoppgang på onsdagens veiing - ettersom kroppen binder vann etc men etter litt over 1 uke regner jeg med at nedgangen fortsetter.

Av og til må man bar unne seg noe, dette er mange dager å slanke seg på - og i det store og hele betyr en dags utskeiielse ingen ting. Det gjelder bare å hente seg inn og fortsette å være flink som tidligere.

Kos deg

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 22:17   #6
Feline
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 38
Feline er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hvor mye betyr en utskeilse?

Opprinnelig lagt inn av Eva

PS: Jeg tror det mest skadelige her kan være skyldfølelsen!

Tusen takk Skal kose meg jeg da. Være nøktern men ikke få panikk om de 15 krb overskrides(som de garantert kommer til). *puster ut*
Var så redd for at jeg kom til å ødlegge de to mnd, med en kveld.

Takk jenter for svarene. Det var det jeg trengte å høre, bare ikke var klar over det.

Evig takknemlig

Feline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 22:49   #7
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye betyr en utskeilse?

Feline....

Sitat:

PS: Jeg tror det mest skadelige her kan være skyldfølelsen!

helt enig !! Du er dommeren over dette selv. Ikke tillat deg selv skyldfølelsen....

Koooooos deg, og lytt til rådene.

  Svar med sitat
Gammel 24-03-06, 00:35   #8
Miroslav
Medlem
 
Miroslav sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Los Angeles
Alder: 52
Innlegg: 98
Miroslav er ny på veien

Sv: Hvor mye betyr en utskeilse?

Tror ikke dette er noe aa vaere redd for, bare gunstig aa kunne kose seg med familien uten at kostholdet maa vaer en stor sak. Det er jo uansett bare ett maaltid saa den helt store krisen blir det neppe. Jeg hadde en full dag hvor jeg spiste absolutt alt jeg ville (pasta, kake, oel, hva som helst) uten at jeg merket dette sidespranget hverken paa vekta eller helsen (var litt uggen dagen etter, men hentet meg raskt inn ved hjelp av bacon og ost). Eneste var at jeg fikk litt soetsug i dagene etterpaa. Jeg er saa heldig at slikt ikke plager meg noe saerlig, men det er jo noe man kanskje kan vaere obs paa

Jeg har ikke tro paa at man skal bli for fanatisk, uansett hva det dreier seg om, og man kan jo ikke legge om til en livsstil hvor man ikke kan dra paa resturang med sin utvalgte og ha det trivelig Jeg sier: kjoer paa, og spis poteten hvis du vil...

Miroslav er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-03-06, 08:36   #9
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye betyr en utskeilse?

Opprinnelig lagt inn av Feline

Skal ut og kose meg med mannen min i morgen, og vi har endelig barnefri. (snip)
Er det krise om jeg skeier ut en dag på snart 2 mnd? Vil det gå ut over vekten?

Ät vad du vill och var tillbaka på banan nästa dag. Vi måste leva också!

Många kan ta en "frikväll" i veckan och lyckas utmärkt med sin viktminskning ändå. Andra, däribland jag själv, måste vara striktare. Men ingen enstaka festkväll i världen kan förstöra en i övrigt bra viktminskning.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-03-06, 20:00   #10
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye betyr en utskeielse?

Hei
Jeg håper du hadde en fin utskeilse. En gang i blandt er ikke noe problem. Jeg pleier å anbefale at man begrenser sin utskeielse til f.eks en kveld, ikke at man bruker utskeielsen som unnskyldning til å skeie ut hele dager før og helgen etter. Mange opplever at de fortsetter i ketose dagen etter, etter en moderat utskeielse. Noen opplever at det er positivt, plutselig løsner det litt på vekten som har stått stille en stund.
Vi må leve og nyte livet.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-03-06, 23:45   #11
Feline
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 38
Feline er på en erverdig vei
Smile

En fin utskeielse

Kan si at jeg koste meg.
Forretten og middag ble faktisk lavkarbo de. Hovedretten hadd en buljongsaus, som da heller ikke var den største karb.bomben.
Deilig dessert, sjokoladefondant med melonsorbèt.
Ellers ble det Irish Coffee uten sukker. Tåler ikke mye sukker lenger merker jeg. Smaksløkene freaker helt ut av sukker, blir for mye liksom.

I kveld sjekket jeg tix og den var faktisk rosa den

Tusen takk for alle innleggene deres, for de fikk meg til å slappe av å kose meg den kvelden.

Feline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva betyr disse ordene? mofe Generell diskusjon 42 17-10-05 00:12
Beklager men vekta betyr noe. Bamseline Lavkarbo generelt 16 15-03-05 20:51
Gikk ned i vekt etter STOR utskeielse melene Lavkarbo generelt 14 03-09-04 11:05
Takknemlig! Fedonisten Livets lyse side 5 30-04-04 22:02
Hjelp! - hva betyr disse... HP Atkins kosthold 16 25-02-04 14:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no