Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fornøyd, men allikevel ikke

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-03-09, 18:26   #1
Irenesol
Juniormedlem
 
Irenesol sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vestby, Akershus
Alder: 55
Innlegg: 40
Irenesol er på en erverdig vei

Fornøyd, men allikevel ikke

Går det an å si det? Har gått snart 2 uker på ketolyse, og har vært i ketose siden dag 2. Trener bra og syns jeg har mer energi i hverdagen. Men vekta har ikke beveget seg særlig, bare ned en halv kilo. Velger allikevel å tro at det forsvinner mer av meg snart, og tar med meg de andre positive virkningene og koser meg glugg ihjel med god mat.

Irenesol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 18:29   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fornøyd, men allikevel ikke...

Det kaller jeg fornuftig tankegang

Det ER så mye mer enn vekttap som spiller inn (min mening)... Vekttapet kommer, la kroppen få tid på seg. Da har den det best

Lykke til videre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 18:50   #3
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Fornøyd, men allikevel ikke...

Spiller også inn hvor mye du skal ned, og kanskje er det noe i kosten din som gjør at det holder igjen på vekta.
Men fortsett sånn som du har gjort, du er kjempeflink

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 11:04   #4
Irenesol
Juniormedlem
 
Irenesol sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vestby, Akershus
Alder: 55
Innlegg: 40
Irenesol er på en erverdig vei

Sv: Fornøyd, men allikevel ikke

Takk for positive svar. Skal ned 15 kg i første omgang, og deretter er det mulig jeg tar 5 til. Tenkte å vente med å sjekke ut om det er noe som holder igjen vekttapet til det har gått en uke eller to, kjenner på kroppen at det er mye somskjer. Går dessuten på kreftmedisiner som i utgangspunktet gjorde at jeg la på meg, og da er det nok vanskeligere å gå ned. Er forresten 183 cm. og veier 97,4 kg. Sliter litt med å legge inn de skjønne tellerne dere har... Dataidiot!

Irenesol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 11:06   #5
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Fornøyd, men allikevel ikke

Sier meg enig med Gerd, og ønsker masse lykke til videre. Dette kommer til å gå kjempebra!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...) ~Buble~ Ketolysekuren 7 07-01-09 22:29
Klarte ikke å ta noen ketolysepause allikevel Dolly Ketolysekuren 5 30-05-07 01:41
Poleszynski er ikke professor II innen ernæring allikevel? Iset Lavkarbo generelt 17 06-09-06 16:17
Glad i musikk? Ikke fornøyd med radioen? HP Generell diskusjon 1 22-10-05 15:40
Splenda, ikke så bra allikevel?? Iset Atkins kosthold 3 24-02-04 17:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no