Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

November-startere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-11-09, 08:42   #126
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av WeWe, her.

Begynte på ketolysekuren på mandag så i dag er tredje dagen, kjøpte ketostix på apoteket i går og prøvde og hadde lyserosa utslag.... i dag var den hakket mørkere.
Det har gått greitt disse dagene men jeg sliter litt med hva jeg skal finne på å spise... har ikke kjøpt boka (bare lånte den på biblioteket) så jeg surrer rundt her inne å leter etter info og tips.

Hei og velkommen!
Du skal måle med stiksen om kvelden, helst to timer etter siste måltid. Det er bare da den er helt til å stole på!
Fargen har lite å si, utslag er utslag. Blir stiksen veldig mørk, kan det bety at du drikker for lite!

Frokost- og lunsjforslag!
Middag!
Oppskrifter!

Masse lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 09:16   #127
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei og velkommen we-we.

Håper du vil trives her sammen med oss.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 11:21   #128
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Hei på dere! Så på frokost-tv i dag, oppmuntrende om lavkarbo! Men jeg må få lov å syte litt, tilgi meg, men jeg har likevel lyst til å gi opp, vekte var opp nesten 1 kilo i morges. Hvorfor? Vann`? Hvorfor? Har ikke skeiet ut med noe, heller ikke spist for mye av noen ting i går. Er skikkelig deppa, men tok fram "boka" nettopp for å få litt mer motivasjon.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 11:46   #129
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Hei igjen. Tja, har nå lest det jeg trenger i boka til Torkil. Vet fremdeles ikke hva jeg har gjort galt, men jeg KAN JO IKKE GI OPP, kan jeg vel? Med mine 162 cm over bakken er vekta nesten katastrofal. Jeg har noen fysiske begrensninger som gjør at jeg ikke kan gå lange turer (går små korte). Har et spørsmål. I oppskriftene hos Torkil står det majones. Lager dere den selv? Eller kjøper dere type Mills tube? Er ca 2 karber i 100 gram, men det er jo sukker i den? Håper dere skjønner at jeg har en dårlig dag og trenger en klapp på ryggen og motivasjon til å gå videre! Please, hjelp meg!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 11:52   #130
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Vekten går opp og ned og så litt mer ned og så litt opp......
Men til syvende og sist går den ned, om enn aldri så sakte!
Kroppen samler vann i perioder, særlig hos kvinner.
Har du spist noe salt, kanskje?
Spiser jeg spekeskinke, står jeg stille eller går litt opp.
Veier meg hver dag, men bryr meg egentlig bare om vekten på torsdager. Det er da jeg skriver den inn i lille boken, sammen med blodsukkeret. (Har dia2). Hver 4. uke måler jeg midjemålet også. Alt skal inne i den lille boken!

Jeg bruker vanlig majones på tube, ja. Spiser det ikke så ofte at det gjør noe, så det bittelille sukkeret bryr jeg meg ikke om!
Finnes majones uten sukker, men husker ikke merket. Kanskje du kan google det?

Stå på! Ikke gi opp! Resultatene kommer sigende til slutt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 12:00   #131
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Hei igjen. Tja, har nå lest det jeg trenger i boka til Torkil. Vet fremdeles ikke hva jeg har gjort galt, men jeg KAN JO IKKE GI OPP, kan jeg vel? Håper dere skjønner at jeg har en dårlig dag og trenger en klapp på ryggen og motivasjon til å gå videre! Please, hjelp meg!


Selvfølgelig skjønner jeg at du har behov for litt støtte.
Min erfaring er at vekten variere litt hver dag. Nå hjelper dette sikkert ikke deg noe, men ville bare si det.

Jeg bruker mills sin pose majones, men har brukt den lite. Derimot kjøpte jeg mye salami o.l. i Sverige og så kun på karb.
Da jeg etter 1 uke hadde gått opp 0,8 kg i steden for å gå ned så måtte jeg se nærmere på det jeg spiste. I all salami jeg hadde kjøpt var det litt sukker eller druesukker. Samme gjaldt rekesalaten fra Norge. Skikkelig nedtur.
Kuttet ut alle disse produktene og kjøpte mørpølse i Norge isteden.
Etter to dagen begynte vekten å droppe ned og jeg gikk atter igjen av meg de 0,8 kg jeg hadde lagt på meg + 0,8 kg til. Ikke den største nedgangen, og med sprekken min i går så har jeg falt ut av ketose, men jeg prøver igjen.

Mitt råd til deg er å se på hva du spiser. Drikker du lettbrus?? Mange sier at det kan ødlegge selvom det er lov. Spiser du atkins sjokolade? Spiser du ketolysebrød?? Det er disse produktene jeg har fått en liten "advarsel" mot.

Håper det løsner for deg vennen.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 12:26   #132
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Hei på dere! Så på frokost-tv i dag, oppmuntrende om lavkarbo! Men jeg må få lov å syte litt, tilgi meg, men jeg har likevel lyst til å gi opp, vekte var opp nesten 1 kilo i morges. Hvorfor? Vann`? Hvorfor? Har ikke skeiet ut med noe, heller ikke spist for mye av noen ting i går. Er skikkelig deppa, men tok fram "boka" nettopp for å få litt mer motivasjon.

Æsj, kjenner til det der, at motivasjonen synker til under bunn når vekta stopper opp. Men, det er "bare" å stå på, en eller annen gang løsner det!

Brus og nøtter er mine "party-stoppere". Mer enn 2-3 glass brus i uka stopper ihvertfall min vektnedgang. Sist jeg var på ketolyse slutta vektnedgangen totalt når jeg begynte å spise nøttemuffinsene, ketolysebrød osv. Jeg gikk faktisk opp før vekta stagnerte.

Skriver du mat-dagbok? Da er det lettere å se hva du spiser "feil".

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 15:13   #133
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Det er skikkelig nedtur når en føler seg flink og resultata ikkje viser det samme. Har vært på og ta diverse slankekurer i snart 20 år, og det samme skjer hver gang.
Jeg kommer til ett punkt der jeg slutter pga. meir eller mindre at underbevisstheten min sender signaler om at "dette klarer du ikke alikevel" og så er jeg på full fart til kjøkkenet og lager en stor spagettigryte. Så legger jeg på meg igjen, og litt til, før jeg med større pågangsmot enn noen gang ett halvt år etterpå finner "superkuren" som jeg tror skal være IT.
Noen som kjenner seg igjen? Tror desse dagene der vekta går opp eller står stille, er de mest farlige for om kuren vil lykkes eller ikke. Det kan selfølgelig være en fin pekepinn på om man bør forandre på kosten om det går lang tid uten de resultatene en ønsker, men mest av alt er vekta en ødleggende faktor.
Men jeg klarer ikke å kvitte meg med den ! Bestemmer meg for å ikke vege mer enn en dag i uka, men ender med å gå på vekta hver morgen, noen ganger flere ganger pr.dag!! Bloir en bestettelse , det blir det hver gang !

Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 15:36   #134
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Hei og takk for oppmuntring. Jo, jeg spiste baconchips i går kveld, det står jo 0 karber på pakka! Men det er jo salt, da. Og så har jeg spist salt skinke. Jeg får skylde på det og gå på med friskt mot igjen. Og nei, jeg har ikke skrevet ned det jeg spiser, men jeg holder meg jo til "leksa mi" - har alltid vært "lydig". Likevel skal jeg begynne å lage spisedagbok fra og med i morgen. Det er så godt å høre at andre også har opp og ned-turer, bokstavelig talt! Jeg ser meg blind på alle tickerene med ned 10, ned 12, ned 20 o.s.v. etter kort tid. Og så tror jeg at det samme skal skje med meg, men det gjør det jo ikke! Det er jo ikke helt sant uttrykket "inni er vi like", for det er jo tydelig at om en er svart, hvit eller gul utenpå, så er vi forskjellige inni, med forbrenning osv. Får trøste meg med at vi er forskjellige individer alle sammen, og at det er håp for meg også. Håper humøret stiger med vektnedgangen (hvis den kommer)

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:06   #135
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Jeg kjenner meg igjen i hva du sier stixiepix.

Jeg også går på med godt mot, hver eneste gang. Det blir en evig sirkel. Skulle faktisk ønske at det var billigere for personlige trenere. Skulle virkelig ønske at det ikke kostet 4-5000 kr i tillegg til treningsavgift for å ha noen som kanskje kan støtte oss ekstra.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 19:04   #136
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: November-startere

Hei!
Ja, her kjenner vi oss igjen de fleste av oss,tror jeg
Jeg gikk ned 20 kg på eurodiett fra jan. til mai. Mye selskaper, besøk, representasjonsmiddager, reiser osv. har gjort at det ble vanskelig å følge en såpass begrensa kur, så siden mai har jeg gått opp 2 kg, ned 2 kg, opp 4 kg, ned 3 kg, osv,osv, i det uendelige............til jeg vips var gått opp 7 kg!!! Blir jo litt sliten av å ikke komme av flekken på en måte, jobber meg nå mot minus 20 igjen, slik at jeg OMSIDER kan begynne på de neste 20 jeg skal ned...puh.... Blir jo aldri ferdig
Det hjelper å ha litt dårlig hukommelse, går på med friskt mot på alle nye kurer

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 21:14   #137
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Jeg kjenner meg igjen i hva du sier stixiepix.

Jeg også går på med godt mot, hver eneste gang. Det blir en evig sirkel. Skulle faktisk ønske at det var billigere for personlige trenere. Skulle virkelig ønske at det ikke kostet 4-5000 kr i tillegg til treningsavgift for å ha noen som kanskje kan støtte oss ekstra.

Der er jeg fullstendig enig med deg, Linda Kristin. Det er ikke alle som kan hoppe og sprette i en klasse med mange andre, de fleste har forskjellig behov, ikke bare når det gjelder mat, men også trening. Var det noe man skulle få på "blå resept", så var de penger til slikt! Det hadde spart mange trygdepenger, tror jeg.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 09:57   #138
Panterpia
Medlem
 
Panterpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Innlegg: 71
Panterpia er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Jeg hadde virkelig en gledelig veiedag idag!

MIdt i uka hadde jeg gått opp 0,5 kg. fra forrige uke, men det er tydelig at det å være syk og ikke ha matlyst har ødelagt så mye allikevel, for vekta idag viste -1,4 kg fra forrige lørdag og det er jeg veldig fornøyd med. Det betyr -4,7 kg. på tre uker.
Jeg tror jeg samlet en del vann ifb. at jeg spiste for lite, så da matlysten var tilbake og jeg klarte å få i meg mer fett, da begynte doturene...

__________________


My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 10:52   #139
Henriette23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oppland
Alder: 39
Innlegg: 23
Henriette23 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei.
Da melder jeg meg også inn her igjen, er 1,5 år siden jeg var aktiv her sist. Men er nå klar for å gå ned enda mere.

Så nå har jeg laget matplan for de neste 4 dagene, for det fungerte veldig bra for meg sist. Så da håper jeg det blir lettere å gå igang, nå som jeg er litt inne i det.
Mitt første mål er minus 20 kg. Så nå er det bare å være streng med seg selv.
Kjempe fint med slikt forum hvor man kan følge hverandre litt


Ser noen her snakket om trening ol... Her jeg bor ble jeg henvist av legen til noe som heter Fysioteket... Vet ikke om alle kommuner har det, men det er kosthold/treningsveiledning. Dem har forskjellige treningstilbud, varierer sikkert litt det også. Men igjennom dem fikk jeg 3 mnd rimelig trening på treningstudio her, hvor det ble laget et eget treningsopplegg som passet meg. Fikk en veileder på treningstudioet som jeg kan snakke med om det er noe jeg lurer på. Hun anbefalte også forskjellige gruppetimer som var greie å være med på i starten. Verdt å undersøke det med fastlegen evt? Veldig fornøyd
Det er rett å slett fysisk aktivitet på resept.

Ha en flott helg alle sammen

Henriette23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 12:06   #140
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Panterpia, her.

Jeg hadde virkelig en gledelig veiedag idag!

MIdt i uka hadde jeg gått opp 0,5 kg. fra forrige uke, men det er tydelig at det å være syk og ikke ha matlyst har ødelagt så mye allikevel, for vekta idag viste -1,4 kg fra forrige lørdag og det er jeg veldig fornøyd med. Det betyr -4,7 kg. på tre uker.

Så utrolig moro da panterpia. Håper du er frisk igjen og står på.

Opprinnelig lagt inn av Henriette23, her.

Hei.
Da melder jeg meg også inn her igjen, er 1,5 år siden jeg var aktiv her sist. Men er nå klar for å gå ned enda mere.

Kjempe fint med slikt forum hvor man kan følge hverandre litt


Ser noen her snakket om trening ol... Her jeg bor ble jeg henvist av legen til noe som heter Fysioteket... Vet ikke om alle kommuner har det, men det er kosthold/treningsveiledning. Dem har forskjellige treningstilbud, varierer sikkert litt det også. Men igjennom dem fikk jeg 3 mnd rimelig trening på treningstudio her, hvor det ble laget et eget treningsopplegg som passet meg. Fikk en veileder på treningstudioet som jeg kan snakke med om det er noe jeg lurer på. Hun anbefalte også forskjellige gruppetimer som var greie å være med på i starten. Verdt å undersøke det med fastlegen evt? Veldig fornøyd
Det er rett å slett fysisk aktivitet på resept.

Ha en flott helg alle sammen

Hei og velkommen Henriette.
Så flott at du joiner oss igjen.

Vi har fysioteket her også. Kanskje legen hendvender meg dit hvis jeg spør. Har igjen 8 mnder av kontrakten på helsestudio her så jeg får vente å se.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 17:04   #141
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Jeg drømte at jeg var syltynn og slank
uten en lyte - ingen skavank!
Jeg drømte jeg kranglet med Kåre Norum
og ba ham forsvinne fra dette forum!
Jeg drømte om blåbær og pannekaker
at fjeset var blottet for dobbelthaker!
Jeg drømte om Atkins og ketolyse
at jeg for alltid var sluttet å "fyse"
på poteter og ris og spesielt brød
som nå kunne seile sin egen sjø!
Fritt frem for salat, proteiner og fett
Det er DET som nå gjør meg skikkelig mett!
(fikk bare lyst ....)

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 17:18   #142
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Jeg drømte at jeg var syltynn og slank
uten en lyte - ingen skavank!
Jeg drømte jeg kranglet med Kåre Norum
og ba ham forsvinne fra dette forum!
Jeg drømte om blåbær og pannekaker
at fjeset var blottet for dobbelthaker!
Jeg drømte om Atkins og ketolyse
at jeg for alltid var sluttet å "fyse"
på poteter og ris og spesielt brød
som nå kunne seile sin egen sjø!
Fritt frem for salat, proteiner og fett
Det er DET som nå gjør meg skikkelig mett!
(fikk bare lyst ....)

Kjempebra !!!

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 17:22   #143
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Jeg drømte at jeg var syltynn og slank
uten en lyte - ingen skavank!
Jeg drømte jeg kranglet med Kåre Norum
og ba ham forsvinne fra dette forum!
Jeg drømte om blåbær og pannekaker
at fjeset var blottet for dobbelthaker!
Jeg drømte om Atkins og ketolyse
at jeg for alltid var sluttet å "fyse"
på poteter og ris og spesielt brød
som nå kunne seile sin egen sjø!
Fritt frem for salat, proteiner og fett
Det er DET som nå gjør meg skikkelig mett!
(fikk bare lyst ....)


hehe..jævlig bra..lo godt nå ja

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 17:26   #144
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Driver å prøver ut gele oppskriften jeg nå. Hadde vært greit å kunnet lagen en egen gele til selskaper eller for kos.
Skal bli spennendes å prøve

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 20:11   #145
Arwen32
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 10
Arwen32 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Driver å prøver ut gele oppskriften jeg nå. Hadde vært greit å kunnet lagen en egen gele til selskaper eller for kos.
Skal bli spennendes å prøve

Høres godt ut
Jeg holder på å lage fløtepannekaker Spent på hva de kommer til å smake

Arwen32 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:33   #146
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Geleen var en höydare!!

Smakte digg.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 00:09   #147
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Geleen var en höydare!!

Smakte digg.

Oppskrift, takk!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 00:21   #148
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Jeg brukte oppskriften som jeg fant i en tråd her.

Gelè:

1 dl fun light bringebær
5 dl vann
7 plater gelatin

Kokte opp vann og fun light.
Løste opp gelatinplatene en etter en og fylte det i former. Har slike muffinsformer i silikon.
Satte den i kjøleskapet og ventet...... og ventet..... og ventet...hehe
Det ble utrolig god smak på geleen, men jeg syntes den ble litt sterk.

Serverte med pisket krem.

Nice.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 18:14   #149
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Fokusere positivt
Etter å ha fomlet og sutret litt på sidene her, har jeg nå 5. uke enda ikke gått ned så mye. Men jeg har gått ned. Får utslag på stixen, og lurer på om dere vil være med på å fokusere på HELSEGEVINSTER av gevinsten!
* Jeg tror denne levemåten stimulerer noen lykkehormoner i hjernen, for jeg har absolutt fått bedre humør!
* Av en eller annen merkelig grunn føler jeg med MYE lettere, selv om vekta og speilet sier noe annet
* Jeg føler meg vel etter måltidene. Aldri oppblåst mer.
" Huden er penere - poser under øynene borte, venner bemerker at jeg ser yngre ut!
Andre som merker gledelige resultater, selv om de har gått lite eller mye ned i vekt? I så fall, hvilke helsegevinster? Jeg tror det er viktig å dele dette også .....

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 19:06   #150
Henriette23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oppland
Alder: 39
Innlegg: 23
Henriette23 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Snart er min 2 dag på ketolyse kuren over.
Men jeg klarer rett å slett ikke å få i meg nok karbo. Hitil i dag har je spist 12 g krabo, og etter middagen nå så er je så mett at tanken på å putte mere i munnen i kveld bare er å glemme.

Bruker mesteparten av karbene på grønnsaker, elsker salat. Men å lage en god posjon salat senere idag, høres bare for mye ut. Jeg pleier ikke å spise så mye som je gjør nå..
Hopper over både frokost og kvelds, så til vanlig spiser je salat til lunsj og en liten posjon middag. Så sier seg selv at je sikkert må venne meg til å gå spreng mett rungt en stund

Noen tips?

Henriette23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Start November 08 Nynne♥ Eurodiett 55 28-01-09 23:15
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no