Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-11, 13:58   #126
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hmm, dette tror jeg jammen jeg vil prøve=) Får vel ta meg en tur på helsekosten og se hva de har og by på
Jeg har "vanlig" cocosa uten smak i hus fordi jeg bruker det i kaffen innimellom og ikke vil ha kokossmak i den, men hvis jeg skal spise det rett av en skje er det kanskje bedre å ha litt kokossmak? Er det forskjell på virkning om det tas "varmt" via kaffe ift "kaldt" rett fra boksen? Håper noen vet

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 14:03   #127
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Hmm, dette tror jeg jammen jeg vil prøve=) Får vel ta meg en tur på helsekosten og se hva de har og by på
Jeg har "vanlig" cocosa uten smak i hus fordi jeg bruker det i kaffen innimellom og ikke vil ha kokossmak i den, men hvis jeg skal spise det rett av en skje er det kanskje bedre å ha litt kokossmak? Er det forskjell på virkning om det tas "varmt" via kaffe ift "kaldt" rett fra boksen? Håper noen vet

Jeg bruker cocosa uten smak (pure). Putter den i teen

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 14:25   #128
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Takk for svar

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 20:57   #129
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Tror ikke det er forskjell på virkningen. Bruker den nå bare i varmt. Brukte Cocosa med smak til å begynne med, men ble alvorlig kvalm av å spise den "bar" etterhvert og nå har jeg den bare i te som ikke har så mye smak i seg...
Vanlig Cocosa bruker jeg i kaffe/te.... Til å steke bruker jeg smør...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 01:22   #130
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ja, tror jeg går for å fortsatt har den i kaffen jeg Jeg var å kjøpte UDO's istad, men jeg kjøpte piller og da blir det vel for lite for det sto bakpå at hvis man ville ta mer enn 2ml(2 piller)x2 daglig var det anbefalt og heller ta det i ren oljeform.. Sååå da var det vel nesten bortkasta penger da Hvis ikke de er veeeldig snille å lar meg bytte imorgen... Trooor jeg har kvitteringen her og har ikke åpnet den... *håper*

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 08:44   #131
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hmmm... første reaksjon på Udo's er at den ikke kan innblandes i en provokasjonstesting på eliminasjonsdietten min. Virkningen var noe eksplosiv/rumlende, så jeg må derfor vente med den slik at jeg kan finne ut om jeg tåler den maten jeg tester eller ikke.

... og jeg som var SÅ klar.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:22   #132
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Da er jeg blitt så inspirert av dette at jeg har skaffet meg begge oljene og har tatt dagens doser... Litt rumling i magen er det eneste jeg har merka ennå...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:36   #133
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Så kjekt å ha deg med i shottegjengen, Gerd!
Jeg er oppe på 2*2 ts Udo's nå. I morra blir det 3*2, evt 2*3, jeg får se

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:36   #134
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg hadde cocosa og har idag kjøpt Udo, så i morgen starter jeg. Jeg begynner med 10 ml av hver morgen og kveld (hvis dere ikke har andre forslag da ).

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:39   #135
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hvis du ikke er vant med å shotte olje, så kan det være lurt å starte på 5ml/1 ts og øke i løpet av noen dager.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:42   #136
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg starta forsiktig, med 1 ts av hver 2 ganger i dag...

Og udosen smakte ikke blomster akkurat

Hater konsistensen av rene oljer.... Å kjenne den oljen i munn, da spyr jeg..
Men jeg blanda 1 del olje og 2 deler vann + noen dråper sitron. Og shotta den godt bak i halsen... En god slurk kaffe etterpå
Cocosaen gjorde jeg det samme med, men brukte varmt vann slik at oljen smelta...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:44   #137
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Må oljene "shottes" eller kan de blandes i mat?

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 21:53   #138
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Du kan godt blande dem i mat, Trixie.
I morra planlegger jeg å putte mine oppi avocado-lime-kokossmoothie.

Cocosa tar jeg gjerne i te eller kaffe. En fløteskvett gjør oljen mindre synlig/følbar for de som plages med det.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:05   #139
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Du kan godt blande dem i mat, Trixie.
I morra planlegger jeg å putte mine oppi avocado-lime-kokossmoothie.

Cocosa tar jeg gjerne i te eller kaffe. En fløteskvett gjør oljen mindre synlig/følbar for de som plages med det.

Bare i tilfelle du ikke er klar over det så skal udosen da tas i til slutt, leste det tilfeldigvis istad Er vel for å ikke ødelegge strukturen på molekylene antar jeg..

Og idag er jeg og igang=) Ca 3 ts cocosa litt innimellom i kaffekoppen og 2ss udos retti munnen (ser mange starter med mindre, men siden det sto 2ss på flaska tok jeg det jeg)

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:23   #140
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Kan hende du får deg litt magetrøbbel, Rikkemor! Galleblæra vil kanskje ikke takle en sånn dose rent fett, bare sånn at du er advart. Jeg merket kvalme, sure oppstøt og dårlig mage på 1-2 ts de første dagene ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:27   #141
mayeliz
Medlem
 
mayeliz sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Kr.sand S
Innlegg: 85
mayeliz er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Pytt sann; 2 ss Udo`s går helt greit i løpet av dagen - det er verre med 2ss. cocosa utover dagen Den oljene er sær

__________________
Ferdig slanket i 2006. Lavkarbo - siden våren 2011.



mayeliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat med fett, <50 karber pr dag Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:34   #142
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kan hende du får deg litt magetrøbbel, Rikkemor! Galleblæra vil kanskje ikke takle en sånn dose rent fett, bare sånn at du er advart. Jeg merket kvalme, sure oppstøt og dårlig mage på 1-2 ts de første dagene ...

Jeg kjørte også rett på med 2-4 ss Udos og merker ingenting annet enn at håret mitt er blitt blankere og finere og det er jo bonus det :-)

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:43   #143
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hehe, kanskje bare jeg som er følsom, da. Og så hadde jeg også i vare det Bitorres skrev om galle. Men nå er jeg oppe i 2 ss av hver daglig, og det går helt greit nå! Ikke gått ned noe mer foreløbig, men jeg er så tålmodig atte.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:49   #144
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg hadde cocosa og har idag kjøpt Udo, så i morgen starter jeg. Jeg begynner med 10 ml av hver morgen og kveld (hvis dere ikke har andre forslag da ).

Råder deg til og ta udos i forb. med mat

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:52   #145
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Bruker målebeger fra apoteket, så jeg vet at jeg får i meg anbefalte 30ml pr dag

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 22:56   #146
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kan hende du får deg litt magetrøbbel, Rikkemor! Galleblæra vil kanskje ikke takle en sånn dose rent fett, bare sånn at du er advart. Jeg merket kvalme, sure oppstøt og dårlig mage på 1-2 ts de første dagene ...

Ooooh, håper det går greit med meg også som jeg ser det har gjort med hvertfall 2 til her

Apropos... Jeg var jo på helsekosten idag og fikk en finfin brosjyre Egentlig 2 da, begge fine, men den ene var veldig fint forklart og med masse informasjon som jeg ble glad for å lese og forstå (kunne ikke noen bare sagt før i forbindelse med mettet, enumettet og flerumettede fettsyrer at det gikk på bindingene mellom karbonene liksom, da hadde jeg faktisk forstått det..)..
Fant så ut at disse brosjyrene ligger på nettet og tenkte at de kan være fine å lese, spesiellt for alle i denne tråden tenker jeg
Linken er her.. Og de 2 brosjyrene jeg har lest foreløpig er disse 2, anbefales :

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 23:01   #147
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Forresten, en helt annen ting.. Det står jo veldig klart presisert at oljen skal holdes mørkt og kjølig med kork.. Jeg jobber vekk og til tirsdag reiser jeg... Reise-tiden er ca 8 timer før jeg er ved et nytt kjøleskap... Kan dette være et problem ift å ta med Udo'sen? Burde jeg fryse den i forkant sånn at den forhåpentligvis ikke klarer å komme over grensa som står på flaska på 7grader?

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 01:13   #148
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Vel, da kan jeg rapportere om mindre magemål etter kun få dager!
har ikke målt men ser jo at det er mindre som tyter over buksa..
Og jeg har ikke levd kun lavkarbo i denne tiden

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 07:17   #149
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Note to self: Aldri ta stor dose med Udos og cocsa for sent på kvelden!!!!

Jeg har bare ligget og vridd meg og glodd i taket i natt. Følte meg litt sånn som en energizer bunny der jeg lå og det selv om jeg hadde vært på en time spinning (for første gang i mitt syndefulle liv) og en time bodypump, rett etter hverandre tidligere på dagen. Jeg følte meg nesten høy, tror det må være oljene, for jeg spiste ikke noe spesielt og trening pleier å ha motsatt virkning.

Jeg kom på at jeg har glemt å måle livlinja, får gjøre det i kveld har jo bare holdt på siden tirsdag og nå har tanta kommet på besøk så nå merker jeg nok ingenting på vekta med det første. kanskje ikke livet heller for jeg blir så oppblåst.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 10:13   #150
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

DETTE er en interessant tråd !

Takk, Photobscura !

Nok en gang !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no