Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-13, 22:04   #76
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

bare mange som sa at det er lite fett bare, gikk på ketolyse før og for meg er det jeg spiser nå langt unna ketolyse, skal veie meg søndagen om litt over en uke, da er det 2 uker siden sist

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:05   #77
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

bare mange som sa at det er lite fett bare, gikk på ketolyse før og for meg er det jeg spiser nå langt unna ketolyse, skal veie meg søndagen om litt over en uke, da er det 2 uker siden sist

Det du spiser er veldig likt ketolyse i fordeling, ja

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:13   #78
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

så alle som har over går på lavkarbo bare da?

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:14   #79
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

så det du sier er at jeg følger ikke lavkarbo men ketolyse? jeg har lest den tråden du linket meg til, men ikke lett å forstå alt

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:18   #80
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Du kan lese om de forskjellige retningene og hva de innebærer i den linken jeg har lagt ut til deg i flere tråder
Der står det godt forklart
Fedon f.eks. baserer seg på GI, ikke karber.
Ketolyse og Atkins f.eks baserer seg på lite karber og ketose.

Ordet Lavkarbo er en paraplybetegnelse på ulike retninger fra omtrent 0-150 karber dagen.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:19   #81
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

så det du sier er at jeg følger ikke lavkarbo men ketolyse? jeg har lest den tråden du linket meg til, men ikke lett å forstå alt

Ketolyse er en variant innen lavkarbo, men lavkarbo er ikke nødvendigvis ketolyse. Lavkarbo er vel offisielt et kosthold hvor man spiser mindre enn 150 g/kh pr. døgn.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:20   #82
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Du skriver lavkarbo og sier du er i ketose.
Ketolyse er en ketose-basert diett. Samme er Atkins, og skaldeman..
Selv om de er ganske like, så er det forskjeller i "reglene".

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:23   #83
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

ja må ikke gå på ketolyse for å komme i ketose da, og rart du mener jeg går på ketolyse fordi jeg spise rmye laks og egg

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:25   #84
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

ja må ikke gå på ketolyse for å komme i ketose da, og rart du mener jeg går på ketolyse fordi jeg spise rmye laks og egg

jeg sier ikke at du følger ketolyse, jeg bare påpekte at fordelingen var ganske lik.
For du sa det var langt unna ketolyse slik du spiste.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:26   #85
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

det er jo mindre prosent i fett enn hva andre på lavkarbo spiser da

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:34   #86
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

det er jo mindre prosent i fett enn hva andre på lavkarbo spiser da

NEI - fordi lavkarbo er så mye forskjellig. Noen spiser mer fett og mindre karbohydrater enn deg og noen spiser mindre fett og mer karbohydrater. Fedon er lavkarbo og ketolyse er lavkarbo og næringssammensettingen i de to er helt forskjellig.


Men, HVA har det med saken å gjøre hva man kaller det du gjør? Hvis du føler deg bra og det gjør kroppen din godt så er det vel det som er viktig. SLAPP AV, LES, VÆR GOD MOT DEG SELV! Det er jo velvære som er målet, ikke sant!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:38   #87
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

"hva andre på lavkarbo spiser" - det er ganske forskjellig hvor mye fett man spiser...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 07:44   #88
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Unnskyld meg, men dere skjønner vel at det ikke nytter å forklare seg? Spørsmålene vil dukke opp igjen og igjen og igjen. Dette samme skjedde sist gang under nicket musikkjenta eller hva det var. I veldig mange tråder og i bloggen var det akkurat de samme spørsmålene og akkurat de samme diskusjonene. Av en eller annen grunn har englejenta behov for å spørre om dette og repetere og repetere på dette uten å absorbere noen av rådene kan det virke som. Det var mange som prøvde og engasjerte seg den gang, og mange som ble ganske frustrerte. Vi gir jo råd og hjelper hverandre og synes det er kjekt å hjelpe. Men det er veldig frustrerende når hjelpen ikke når fram, når rådene blir avvist. Bare sånn at dere som ikke var med på rundene forrige gang vet dette, mange har prøvd å hjelpe. Virkelig!
Englejenta, jeg ønsker deg virkelig lykke til. Du er fin, du er flink men du er litt på avveie med fokuset ditt. Jeg tror ikke du finner hjelpen du søker her inne, ikke denne gangen heller.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 08:44   #89
beths
Medlem
 
beths sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 46
Innlegg: 189
beths er en juvelbeths er en juvelbeths er en juvel

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Etter å ha lest hele denne tråden er det veldig tydelig at det ikke overvekt som er det største problemet her.

beths er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 09:27   #90
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Unnskyld meg, men dere skjønner vel at det ikke nytter å forklare seg? Spørsmålene vil dukke opp igjen og igjen og igjen. Dette samme skjedde sist gang under nicket musikkjenta eller hva det var.

Det har jeg skjønt etterhvert i denne tråden, det ligger nok mer bak her, antagelig trenger hun ekstremt kontroll over kostholdet sitt ned til minste detalj. Jeg tror ikke dette er sunt og mener hun trenger annen hjelp for å få orden på dette. Å gå ned 10 kg til 10. desember (for ikke å avlyse en Londontur) er ikke løsningen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 10:13   #91
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Tror dette handler mer om behov for bekreftelse, enn kontroll.. Men det nytter ikke å be om bekreftelse også bare stikke fingrene i ørene og si la-la-la. Vi finner ikke på svarene våre utifra løse luften.. Vi svarer utifra erfaring, kunnskap og ønske om at folk skal lykkes. Men det er vel egentlig ikke fra folkene på lavkarbo.no det higes etter bekreftelse ifra her.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 15:17   #92
Jean1986
Medlem
 
Jean1986 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Ålesund
Alder: 38
Innlegg: 264
Jean1986 er ny på veien

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Det du burde gjør er å få hjelp til å få bukt med dine problemer som du har hatt tidligere, snakk med en ernæringsfysiolog eller terapaut, ett eller anna!

Lykke til videre og håper at det løser seg for deg

__________________


Jean1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 17:56   #93
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

for å si det slik, jeg har gått til ernæringsfysiolog men hun har ikke peiling på pcos og fortalte meg at jeg kom til å bli syk av lavkarbo, at det faktisk er folk som har dødd av det, det å begynne rippe opp i det jeg skrev for mange år siden her inne synes jeg er på grensen til trakassering fra en viss person her

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 18:09   #94
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

for å si det slik, jeg har gått til ernæringsfysiolog men hun har ikke peiling på pcos og fortalte meg at jeg kom til å bli syk av lavkarbo, at det faktisk er folk som har dødd av det, det å begynne rippe opp i det jeg skrev for mange år siden her inne synes jeg er på grensen til trakassering fra en viss person her

Den ernæringsfysiologen skulle nesten blitt fratatt lisensen sin (om de har det), det er da vitterlig mange her inne som har spist seg "friske" av pcos på lavkarbo?!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 18:29   #95
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

ja det er derfor jeg har startet på lavkarbo og, for å i det hele tatt få mulighet til å bli gravid, hun som diagnoserte pcos til meg sa jeg ikke burde veie over 60 kg for å bli gravid

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 18:38   #96
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

for å si det slik, jeg har gått til ernæringsfysiolog men hun har ikke peiling på pcos og fortalte meg at jeg kom til å bli syk av lavkarbo, at det faktisk er folk som har dødd av det, det å begynne rippe opp i det jeg skrev for mange år siden her inne synes jeg er på grensen til trakassering fra en viss person her

Oi, trakkasering? Skulle ikke mye til for å bli beskyldt for det nei. Jeg trakasserer ingen her, men jeg kan være ganske direkte. Det er to ganske så forskjellige ting. Jeg vil deg intet vondt, hvorfor skulle jeg ønske det?
I mye av det du skriver her viser du at du har ganske god greie på både lavkarbo og PCOS. Men du tar ikke imot noen av rådene og svarene du får av andre her. Det kan være ganske så frustrerende for de som forsøker å hjelpe deg. Jeg tror ganske så sikkert at din hjelp ligger et helt annet sted enn her inne.
Igjen, jeg ønsker deg lykke til. Men jeg gidder ikke å høre at jeg trakkaserer noen. Der går grensen for dumskapen for min del.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 20:29   #97
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

ja det er derfor jeg har startet på lavkarbo og, for å i det hele tatt få mulighet til å bli gravid, hun som diagnoserte pcos til meg sa jeg ikke burde veie over 60 kg for å bli gravid

Hva er det for noe tullball? Her har nok kosten mere å si enn din vekt nå, for å kunne bli gravid.
Men ja, det er tungt å være gravid og overvektig, men litt mere overvektig er du er da. Jeg har faktisk født 3 barn og vært sykelig overvektig i alle 3 svangerskap. Men jeg har ikke PCOS, så jeg hadde ikke trøbbel med å bli gravid.

Lykke til med kostomlegging for å fikse syklus og PCOS.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 21:29   #98
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

tusen takk, kjenner jeg nesten mister håpet om å bli gravid. men en ting, jeg startet på 77,2 for 4 uker siden og jeg er nede på 75,1 nå, om jeg er nede på 67-68 til londonturen så skal jeg være fornøyd til den tid ihvertfall. bare jeg er under 70

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 22:55   #99
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Så lenge du går nedover bør du være fornøyd! Tid er den eneste faktoren man ikke har full kontroll på her. Men spiser du sunt og rett hele tiden så vil du før eller siden ende opp der kroppen trives best med å være. Lykke til!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 23:41   #100
glitter80
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: vestlandet
Innlegg: 157
glitter80 er ny på veien

Sv: Har et mål om 10 kg til 10. desember, umulig?

Dersom du spiser bra og du fortsetter å ta av i samme fart som du har gjort hittil så vil du ligge under 70 kilo 10 desember. Og det er jo kjempebra

Lykke til

__________________
If you can dream it, you can do it



glitter80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Umulig å redusere antallet fettceller i kroppen? Porla Lavkarbo generelt 6 01-09-11 14:01
Umulig å få tak i spisskål? marjusen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 18-09-10 18:43
Helt umulig med smoothie på ketolyse? QueenConnie Spørsmål om matvarer og oppskrifter 24 16-03-09 11:52
Umulig å bestille noe på ketolyse.no Elastica Ketolysekuren 13 13-08-08 09:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no