Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-13, 22:34   #18626
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvorfor er jeg så utrolig selvdestruktiv? Sitter våken til langt på natt, dytter innpå karbo, prokrastinerer alt mulig... Og dette er de snille tingene, det er mye mer!
Jeg vil ikke ha "snakk med en profesjonell", bare litt brainstorming fra de høyst ufaglærte på evnet

Fordi det ligger i den menneskelige natur og vi, enten vi liker det eller ikke, bare er mennesker med alle våre feil og mangler?

Jeg vet ærlig talt ikke! Bare vet at du langt i fra er alene om å gjøre sånt!
Du skulle bodd litt nærmere, så kunne vi satt oss i en sofa og snakket om hvor mye teit vi gjør mens vi drakk vin til vi ble fulle og flirete! Kunne trengt det akkurat nå, jeg også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 04-02-13, 23:50   #18627
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Pauseord hvis det er ekte prat er ok, men å skrive vel for å ha en pause? På datan?

Vel... jeg skriver som jeg tenker. Med tankestreker, og altfor mange "..." og om jeg begynner setninger med "vel ... " så er det iallfall ikke ment "belærende".

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 05-02-13, 08:18   #18628
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvorfor er jeg så utrolig selvdestruktiv? Sitter våken til langt på natt, dytter innpå karbo, prokrastinerer alt mulig... Og dette er de snille tingene, det er mye mer!
Jeg vil ikke ha "snakk med en profesjonell", bare litt brainstorming fra de høyst ufaglærte på evnet

Slag fullstendig i blinde, men:
Fordi du ikke synes du fortjener bedre? Fordi ikke tror du kan klare noe annet? Fordi vaner er vonde å vende, spesielt hvis man mangler tro på forandring? Fordi du bevisst eller ubevisst tenker at endring også kan medføre at andre eller du selv kommer til å kreve mer av deg, noe som jo kan være skremmende i seg selv?

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag
Gammel 05-02-13, 10:56   #18629
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det mulig/ok å få til lavkarbo-"lavkalori", dvs for meg ca 1500-1600 kalorier om dagen? eller blir det veldig vanskelig?

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 05-02-13, 11:13   #18630
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

1500-1600 kalorier er ikke noe jeg vil kalle kjempe lavkalori, akkurat.. Et helt OK inntak. Ikke vanskelig å få til heller.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 05-02-13, 11:40   #18631
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fungerer et lavkarbo kosthold etter en slankeoperasjon? Og evt hvor strengt med karber og fett? Vet mange reagerer på fettet etter operasjonen. Hjelper det å bare kutte på inntak av karber ?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 05-02-13, 13:30   #18632
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Fungerer et lavkarbo kosthold etter en slankeoperasjon? Og evt hvor strengt med karber og fett? Vet mange reagerer på fettet etter operasjonen. Hjelper det å bare kutte på inntak av karber ?

Jeg kan spise nesten akkurat hva jeg ønsker 4 måneder etter min GBP! Blir mer uvel av mye karber enn av mye fett. Er veldig glad for det, for da kan jeg bare fortsette å spise moderat lavkarbo også nå!
Dropper poteter, pasta og ris feks, men spiser litt knekkebrød etc. Fungerer bra, det!

Laget en tråd på vektoperasjon.no om man tåler fett eller ikke. Så langt ikke noe å konkludere med, annet enn at det er andre ennmeg som fint kan spise fett også etter en vektreduserende operasjon!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-02-13, 14:27   #18633
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvorfor er jeg så utrolig selvdestruktiv? Sitter våken til langt på natt, dytter innpå karbo, prokrastinerer alt mulig... Og dette er de snille tingene, det er mye mer!
Jeg vil ikke ha "snakk med en profesjonell", bare litt brainstorming fra de høyst ufaglærte på evnet

Kanskje du trenger trøst?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-02-13, 16:52   #18634
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg kan spise nesten akkurat hva jeg ønsker 4 måneder etter min GBP! Blir mer uvel av mye karber enn av mye fett. Er veldig glad for det, for da kan jeg bare fortsette å spise moderat lavkarbo også nå!
Dropper poteter, pasta og ris feks, men spiser litt knekkebrød etc. Fungerer bra, det!

Laget en tråd på vektoperasjon.no om man tåler fett eller ikke. Så langt ikke noe å konkludere med, annet enn at det er andre ennmeg som fint kan spise fett også etter en vektreduserende operasjon!

Blir spennende å se da :-) Jeg har fått mini mage med sleeve. Vet mange reagerer på fett og sukker, så det blir spennende. Har litt lyst å fortsette i lavkarbostil, selv om ernæringsfysiologen er helt anti lavkarbo.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 06-02-13, 17:15   #18635
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kjære o'kloke dere

Er det noen som har vært plaget med munnsår her? Dattern min er veeeldig plaget, stadig vekk. Har prøvd å google for å finne ut evt mat hun skal prøve å holde seg unna, men svarene er for å si det mildt, forvirrende Så da tenkte jeg å spørre dere om dere har egne erfaringer, noe som faktisk funker? Tenker på dette med ph feks, kan det kanskje hjelpe å spise "milde" matvarer? Hun er veldig gla i druer og annanas, og det kan jeg tenke meg er blant de verste ting å spise. Selv blir jeg sår i munnen av kiwi, men får ikke munnsår. Dattern har ofte store åpne sår, gul/grønne

Ei venninde mente jeg skulle sjekke henne for diabetes, fordi på et kurs hun var på hadde de sagt at det var vanlig med munnsår hvis man har diabetes. Noen som vet?

Forslag mottas med stoor takk

__________________

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 06-02-13, 17:30   #18636
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Herpes munnsår eller vanlige munnsår? Finnes iallefall noe man kan spraye på de som er i munnen for å lindre, og en gel også tror jeg. På herpessår på utsiden får man en spesiell krem. har en bror som er plaget og bruker denne kremen, i en bitteliten tube.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 06-02-13, 17:49   #18637
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Annala, her.

Dattern har ofte store åpne sår, gul/grønne

Sånne store ekle på leppa? Herpes. Ganske sikkert, i alle fall om de kommer igjen og igjen. Hvis hun ringer legen umiddelbart når hun kjenner at et sår er på vei (jeg merket det alltid på prikking i leppa) så får hun kanskje komme dit med en gang såret springer ut for å ta en prøve og sjekke om det er herpes, det var sånn hos meg for mange år siden i alle fall. Jeg fikk ett eller annet jeg skulle smøre på husker jeg, men i bunn og grunn så har vel viruset egentlig brent ut av seg selv, men det tok noen år ja.

Stress trigger vel gjerne herpes-sår? Spør på apoteket om de har noen gode råd.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 06-02-13, 17:53   #18638
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det herpessår er det zovirax som hjelper best, men det bør helst smøres på før det blir utbrudd. Smør på når man kjenner murring på leppa. Hvis det har blitt et åpent sår kan faktisk tannkrem lindre mye.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-02-13, 17:54   #18639
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har vært gjennom koronar angiografi??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-02-13, 18:45   #18640
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Annala, her.

Kjære o'kloke dere

Er det noen som har vært plaget med munnsår her? Dattern min er veeeldig plaget, stadig vekk. Har prøvd å google for å finne ut evt mat hun skal prøve å holde seg unna, men svarene er for å si det mildt, forvirrende Så da tenkte jeg å spørre dere om dere har egne erfaringer, noe som faktisk funker? Tenker på dette med ph feks, kan det kanskje hjelpe å spise "milde" matvarer? Hun er veldig gla i druer og annanas, og det kan jeg tenke meg er blant de verste ting å spise. Selv blir jeg sår i munnen av kiwi, men får ikke munnsår. Dattern har ofte store åpne sår, gul/grønne

Ei venninde mente jeg skulle sjekke henne for diabetes, fordi på et kurs hun var på hadde de sagt at det var vanlig med munnsår hvis man har diabetes. Noen som vet?

Forslag mottas med stoor takk

Dette er nok klassiske herpes- sår og som det er sagt her, hjelper det å bruke Zovirax. Tidligere måtte man få dette på resept, nå trenger man ikke det lenger!
Det er sjelden noen mattyper man reagerer på. Det er heller opplevd stress av alle slag, sol, vind, mensen, forkjølelse og annet som opptrer sammen med nedsatt immunforsvar etc.

Jeg har hatt diabetes i noen år, men har aldri hørt at munnsår har noe med det å gjøre! Er nok helt andre symptomer man må se opp for da!

Jeg var VELDIG plaget av denne typen munnsår da jeg var yngre, lenge før Zoviraxens tid. Jeg brukte Cleracil hudvann til å tørke ut sårene og med årene har de blitt færre, mindre og kommer mye sjeldnere! De brenner rett og slett ut!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 06-02-13, 19:35   #18641
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på HVORFOR kiloene kryper på sakte men sikkert igjen?? hehe... eller, jeg vet hvorfor, men HVORFOR tillater jeg det??? hm... Er ikke så smart jeg tydligvis!

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 06-02-13, 19:38   #18642
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg lurer på HVORFOR kiloene kryper på sakte men sikkert igjen?? hehe... eller, jeg vet hvorfor, men HVORFOR tillater jeg det??? hm... Er ikke så smart jeg tydligvis!

Det finner du ut, hvis du finner ut hvorfor du la dem på deg i utgangspunktet. Og først da kan du begynne å jobbe med å holde dem vekk for alltid, ikke bare når du er i siget.

Så enkelt og så forbanna vanskelig.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 06-02-13, 19:54   #18643
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det finner du ut, hvis du finner ut hvorfor du la dem på deg i utgangspunktet. Og først da kan du begynne å jobbe med å holde dem vekk for alltid, ikke bare når du er i siget.

Så enkelt og så forbanna vanskelig.

ja, så enkelt og så vanskelig ja

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 06-02-13, 19:56   #18644
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som har vært gjennom koronar angiografi??

Dytter på denne....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-02-13, 19:56   #18645
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nytt spørsmål: Noen som vet hvilke butikker som selger billigst brus? (vet det ikke er sunt... cola zero...)

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 06-02-13, 20:21   #18646
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Rema?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 06-02-13, 21:30   #18647
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Nytt spørsmål: Noen som vet hvilke butikker som selger billigst brus? (vet det ikke er sunt... cola zero...)

Meny har kassesalg til 139,- + pant!
Desidert billigst om du må ha orginalvare!

Ellers gjelder det å følge med på tilbud på 4- eller 6- pakninger!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 06-02-13, 21:51   #18648
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Meny har kassesalg til 139,- + pant!
Desidert billigst om du må ha orginalvare!

Ellers gjelder det å følge med på tilbud på 4- eller 6- pakninger!

Kitt? Kan ikke du svare meg på koronar angiografi???
Jeg har mange ganger selv tatt angiobilder, men det er noe annet å være på den andre siden....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 06-02-13, 22:11   #18649
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva annet enn hummus kan jeg bruke tahini til?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 07-02-13, 01:58   #18650
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Blir man like ren av kaldt vann, som med varmt vann?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no