Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Enda et "brød"

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-10, 19:35   #1
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Enda et "brød"

Dette virker lovende, et brød jeg faktisk kan spise. (Beklager bildekvaliteten, men jeg har ikke orka å rote fram det ordentlige kameraet)

Dette laget jeg sånn:

6 egg, 1 boks Cottage Cheese, litt salt, 2 ss havregryn, 2 ss havrekli, 2 ss glutenmel, 1 ts bakepulver, 3 ss linfrø, 2 ss sesamfrø, et par never strøost og til slutt 2 ss Fiberhusk. Hadde røra oppi en bakepapirkledt brødform, og stekte 1 time på 200 grader, men skrudde ned litt etter halve tiden og la over bakepapir, for det var allerede brunt. Og det este over kanten og ble en bungel!





Det kan sikkert skjæres i ganske tynne skiver når det blir helt kaldt, men har ikke regnet hvor mange karber det egentlig ble i alt sammen. (hjelp?) Har nå spist to skiver av dette med Norvegia på, og det var ikke dumt!

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 19:30   #2
Sofia si mamma
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 2
Sofia si mamma er på en erverdig vei

Sv: Enda et "brød"

Dette skal testes Leter enda etter et brød eg faktisk syntes er godt.. Jeg spiser de andre, men det er et eller annet som gir de rar smak :S

Sofia si mamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo (prøver meg på ketolyse) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Bedre uten brød" - oppsummerings/skravletråd Iset Optimal Ernæring 43 03-04-12 13:08
"Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-) mofe Bøker om ernæring og helse 32 16-01-10 23:20
Forskjell på OE og "Bedre uten brød"? Gobolla Optimal Ernæring 1 23-04-09 10:03
"Bedre uten brød" - inntil 6 BE daglig?? Iset Lavkarbo generelt 9 12-12-05 12:39
Jippi nå har jeg kjøpt boka "Bedre uten brød" Iset Lavkarbo generelt 5 28-11-05 22:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no