Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Bihuler og candida?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-12-10, 21:29   #1
Khb
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 50
Khb er på en erverdig vei

Bihuler og candida?

Dette er eit litt slik lurer på innlegg.

Eg har nemleg slitt med vondt i bihulene(hovudverk, verk i ansiktet, og trøytleik),
i ca 3 år nå. Det heile starta då eg var gravid. Eg fekk ein bihulebetennelse på slutten av graviditeten, vart nesten god, etter antibiotikakur, men blussa opp igjen nokre månader etterpå. Eg fekk ny antibiotikakur, og vart så og seie bra.
Men det var liksom noko igjen, og spesielt når eg var ute, det var kaldt eller vindfullt vart eg vond i bihulene og trøyt.

Før sommaren kom eg meg endeleg til lege, for å sjekke dette ut.
Det vart teke røntgen, eg har vore hos spesialist, og bihulene ser helt fine ut.
Dvs. dei øvre bihulene må ein ta CT for å sjekke skikkeleg, så det har eg ikkje gjort endå. Eg har fått ein allergispray som hjelper meg, og gjer at eg har mindre vondt/ er mindre trøytt.

Eg sat og las litt her inne, og søkte på candida. Eg har slitt med underlivssopp i mange år. Då vart eg obs på at denne soppen også kan spre seg vidare i kroppen, og bihulene var nemnt som ein stad den kunne "slå seg til".

Så byrja eg å legge saman. Underlivvsopp i mange år + sopp i brysta då eg amma førstemann, etter to antibiotikakurar mot brystbetennelse. (kunne ikkje finne trøske hos babyen) + to antibiotikakurar mot bihulebertennelse - og etterpå har eg altså slitt med bihulene.

Eg var hos legen i dag, og nemnte kva eg tenkte på. Ho var jo ikkje spesielt overbevist om at det kunne være candida, men tilbaud meg likevel å få ein soppkur, for å teste det ut. Skal tenke på det.
I same slengen nemnte eg bekymring for inssulinresistens. Og det var ho heilt med på. Eg er ikkje veldig overvektig, men har alltid hatt lett for å legge på meg på magen. Så på mandag skal eg inn å ta diverse blodprøvar.
Eg har tenkt at insulinresistens kanskje kan gjere at det er mykje sukker i blodet, og gi gode vilkår for candida?

Dette vart eit langt innlegg. Men lurer på om det er andre med erfaring frå candida her, som eventuelt har nokre tankar rundt dette.

Khb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 17:04   #2
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Bihuler og candida?

Jeg er ikke helseutdannet, og har ingen peiling på candida - men har en venninde som gikk på strikt candida-diett og ble helt kvitt plagene hun hadde. Det viktigste (om jeg husker riktig) var vel å unngå alle matvarer med gjær, eller som kan gjære - og sukker/stivelse (som er mat for gjær). Mener hun spiste rugsprø med kaviar veeeeldig lenge, men er ikke sikker. Sikkert andre her som vet mer om det enn meg - det er også bra candida-ressurser på nett

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Candida-diett (CRC) MHM Andre dietter 66 05-02-14 23:00
Har jeg Candida? Kpia Spørsmål og svar 13 26-02-09 16:49
Candida-diett, anyone? quinoa Andre dietter 31 19-02-09 21:39
Candida? Tiril77 Fysisk og mental helse 6 24-01-05 13:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no