Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-08, 14:32   #326
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er mulig, men det gjør jeg ikke, for da smaker brødet gøgge

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 13:12   #327
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Noen som vet svaret på spørsmålet mitt rett over her?

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 13:34   #328
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Hvis jeg vil bytte ut litt linfrø med soyaproteinpulver, hvor mye tror dere det tilsvarer da? Om jeg tar bort 100gr linfrø her, hvor mange gr pulver må jeg ha i da?[/list]

Tror du bare må prøve deg fram til deigen er passe klissete

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 13:38   #329
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Noen som vet svaret på spørsmålet mitt rett over her?

Jeg tror jeg ville satset på omtrent tilsvarende mengde - i volum. Altså: vei opp 100 gram linfrø og se hvor mye det er i desiliter, også tar du den desilitermengden soyaprotein.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 13:41   #330
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Er ikke hundre gr soyaprotein litt mye??
Det gjør jo at deigen "sveller" mye mer enn linfrøene, gjør det ikke. Vet bare at jeg bruker 2 ss i min egen oppskrift (etter alle de andre ingrediensene) og det holder i masse vis

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 13:52   #331
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Er ikke hundre gr soyaprotein litt mye??
Det gjør jo at deigen "sveller" mye mer enn linfrøene, gjør det ikke. Vet bare at jeg bruker 2 ss i min egen oppskrift (etter alle de andre ingrediensene) og det holder i masse vis

Jo, jeg tror det, det var derfor jeg forslo tilsvarende volum, ikke vekt

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 21:27   #332
swimzy
Medlem
 
swimzy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oppland
Alder: 42
Innlegg: 343
swimzy er ny på veien

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

dette skal jeg prøve

__________________
Begynner på nytt igjen!



swimzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 08:35   #333
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av nattfrue, her.

Jeg tror jeg ville satset på omtrent tilsvarende mengde - i volum. Altså: vei opp 100 gram linfrø og se hvor mye det er i desiliter, også tar du den desilitermengden soyaprotein.

Takk - jeg gjorde dette og det var vellykket

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 10:14   #334
ANNA56
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 3
ANNA56 er på en erverdig vei

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Det perfekte ketolysebrødet er det beste brødet jeg har smakt av alle oppskriftene jeg har prøvd på lavkarbo.no

ANNA56 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Lindeberg Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 14:30   #335
Amarylliz
Juniormedlem
 
Amarylliz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 58
Innlegg: 39
Amarylliz er på en erverdig vei

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Helt ærlig?
Jeg prøvde dette i går. Det ser ut som et brød, litt klissete, men totalt uspiselig etter min smak. Har fulgt oppskriften. La i vann frøene til de var møre, pisket eggedosis av eggene etc.

Min mann driver også lavkarbo, og var spent på å smake brød igjen, uspiselig sa han. Enten har jeg gjort noe feil, eller så er det smaken vår.

__________________
AMARYLLIZ
Amarylliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 14:54   #336
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Amarylliz, her.

Helt ærlig?
Jeg prøvde dette i går. Det ser ut som et brød, litt klissete, men totalt uspiselig etter min smak. Har fulgt oppskriften. La i vann frøene til de var møre, pisket eggedosis av eggene etc.

Min mann driver også lavkarbo, og var spent på å smake brød igjen, uspiselig sa han. Enten har jeg gjort noe feil, eller så er det smaken vår.

Det var synd å lese!
Jeg legger ikke linfrøene i vann.
Jeg blander egg og CC - noen ganger bruker jeg stavmikser, andre ganger ikke.
Også heller jeg oppi frøene. Noen ganger litt hakka nøtter dersom jeg har en neve nøtter liggende i skapet.
Oljen til slutt.

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 15:47   #337
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Amarylliz, her.

Jeg prøvde dette i går. Det ser ut som et brød, litt klissete, men totalt uspiselig etter min smak.

Sånn ble mitt også første gangen. Har blitt nødt til å gjøre noen endringer ja. For det første må ikke linfrøene legges i bløt. De skal, sammen med alt annet av frø der, males helt opp fint. Jeg bruker blenderen til dette. Da får man masse "mel". Jeg har også en liten dæsj soyamel oppi. Ellers har jeg også 1/2 ts natron oppi og 1/2 ts splenda oppi. Nyydelig, og kan ikke minne om det første brødet jeg bakte

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 18:19   #338
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Amarylliz, her.

Helt ærlig?
Jeg prøvde dette i går. Det ser ut som et brød, litt klissete, men totalt uspiselig etter min smak. Har fulgt oppskriften. La i vann frøene til de var møre, pisket eggedosis av eggene etc.

Min mann driver også lavkarbo, og var spent på å smake brød igjen, uspiselig sa han. Enten har jeg gjort noe feil, eller så er det smaken vår.

Jeg bruker denne oppskriften, men i likhet med mange andre maler jeg opp linfrøene også. Bytter ut noe linfrø med solsikkefrø. Har aldri laget eggedosis, bare har alt i mixeren og setter på til det er en klissete deig.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 07:57   #339
ecli
Medlem
 
ecli sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 101
ecli er på en erverdig vei

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Amarylliz, her.

Helt ærlig?
La i vann frøene til de var møre

Enig med siste talere...

Jeg legger heller ikke linfrøene i vann, for jeg opplevde akkurat det samme en gang, som du sikkert har opplevd nå; brødet ble bare klissete og ekkelt i midten, kunne sikkert stekt det et helt døgn uten at det ville blitt bra etter min smak (stekte det totalt 4t(!) tror jeg...)

Men når jeg maler frøene blir brødet perfekt! Yami

Jeg har forresten også redusert til 6 egg; første gangen hadde jeg ikke mere nemlig, og siden det ble bra resultat har jeg bare fortsatt på det Det også vil jo gjøre at brødet ikke blir så klissete (men jeg syns fremdeles det er saftig og godt altså!)

__________________


ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 13:46   #340
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Jeg har også bare seks egg i, men jeg kjøper sånne trettieggpakker på innvandrerbutikk, og de er litt større enn de eggene jeg kjøper i butikken.
Det jeg gjør, enkelt og greit, er at jeg blander egg, cc, olje, salt og en ts bakepulver sammen. Måler opp på matvekta med alt av det tørre (kruskalkli og frø), og bare heller det oppi bollen med det våte, blander lett sammen og freser på med stavmisker til alt er blanda sammen.
Når brødet er ferdig, skjærer jeg av skalkene og lar det ligge et par timer.
Ikke annet enn supervellykket. Men jeg rister nesten alltid brødskivene først når brødet ikke er dagsferskt lenger.

Hypp på å prøve å lage knekkebrød av det også, ved å tørke skiver i ovnen
Noen tips og erfaringer her? Kan man gjøre det når brødet er ferskt, og hvor lenge og på hvilken temperatur?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 21:56   #341
smulen
Nytt Medlem
 
smulen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 56
Innlegg: 2
smulen er på en erverdig vei

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 3 g karbo per 100 g!

Hei!
Jeg har nå bakt brødet, men er ikke sikker på antall karbohydrater.
100 gram sesamfrø inneholder 9,3 gram karbohydrater
100 gram kruskakli inneholder 18,5 gram karbohydrater
200 gram linfrø inneholder 68 gram karbohydrater
7 egg inneholder 2,1 gram karbohydrater
1 boks CC inneholder 1,5 gram karbohydrater

Dette blir 99,4 gram karbohydrater i ett brød. Om man regner at ett brød veier ca 600 gram, så vil det bli 16,56 gram karbohydrater pr 100 gram...

Eller er mitt regnestykke helt på trynet?

Har ikke smakt på brødet enda, mend et luket godt :-)

smulen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 22:15   #342
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 3 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av smulen, her.

Hei!
Jeg har nå bakt brødet, men er ikke sikker på antall karbohydrater.
100 gram sesamfrø inneholder 9,3 gram karbohydrater
100 gram kruskakli inneholder 18,5 gram karbohydrater
200 gram linfrø inneholder 68 gram karbohydrater
7 egg inneholder 2,1 gram karbohydrater
1 boks CC inneholder 1,5 gram karbohydrater

Dette blir 99,4 gram karbohydrater i ett brød. Om man regner at ett brød veier ca 600 gram, så vil det bli 16,56 gram karbohydrater pr 100 gram...

Eller er mitt regnestykke helt på trynet?

Har ikke smakt på brødet enda, mend et luket godt :-)

Man skal visst ikke regne med karbohydratene i linfrø, fordi de går ufordøyd gjennom kroppen - sies det her.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 22:47   #343
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Linfrø er 0 karbohydrater

Cottage cheese har 1,5 gram karbohydrat pr 100g vare. 1 boks er 300gram. Dvs 4,5 karbohydrater

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 09:05   #344
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Linfrø er 0 karbohydrater

Også hvis man maler dem opp? Syns jeg har lest noe rart her inne ang det så... *forvirra*

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 10:28   #345
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Også hvis man maler dem opp? Syns jeg har lest noe rart her inne ang det så... *forvirra*

Slik jeg har skjønt det så er det 0 karber enten de er hele eller malt opp...
Men jeg kan jo ha misforstått.... Det må sjekkes ut....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 16:54   #346
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Jeg vet ikke om det er noen hjelp for dere, men jeg husker at han Dr.Oz på Oprah (jeje, Oprah som kilde, jeg vet...) sa at linfrø måtte knuses for at de skulle være mulig for kroppen å fordøye (for å få i seg de gode omega 3-oljene).

Så hvis det er lettere for kroppen å suge opp næringen når de er knust, betyr det kanskje at kroppen suger opp mer av karbene også...er det logisk?

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 21:05   #347
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Det er like mye karber i om de er malt opp eller ikke. Men om de er uknuste går de oftest ufordøyd gjennom kroppen. Det har lite å si siden der er lite karber uansett.

Forskjellige leverandører opererer med forskjellig karboinnhold på linfrø. Og at de inneholder karber er sikkert. De meste av karbene består imidlertid av fiber, så netto karber er 1,6 pr 100 gram (ref Fitday). Det er jo uansett ikke mye.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 20:00   #348
Pentax
Juniormedlem
 
Pentax sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Alder: 53
Innlegg: 17
Pentax er på en erverdig vei

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Jeg har brød i ovnen nå, og er SPENT! Mannen glemte å kjøpe kruskakli, så jeg malte noen nøtter og hadde i litt soyaprotein (kjenner jeg er laaaaangt unna lavkarbotankegangen, men jeg var så himla innstilt på å lage brød, så da...), og en teskje bakepulver, og brødet har hevet kjempefint! Dette blir spennende å se sluttresultatet på !

Pentax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 10:24   #349
igmitt
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Svalbard
Innlegg: 28
igmitt er på en erverdig vei

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Jeg er så utrolig glad for å ha funnet denne oppskriften. Har virkelig savnet å spise brød til frokost og/eller på jobb. lettvint ja Men jeg brukte ikke linfrø jeg da. Tok solsikkekjerner og valnøtter i stedet. Og så hadde jeg bare en halv bok med CC så jeg tok litt rømme i Så brukte jeg sånn bakemiks fra ketolyse isteden for havrekli eller hva det var Meget godt iallefall, og det beste av alt: Det smakte ikke egg

__________________


igmitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 13:16   #350
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

dette skal prøves idag, sammen med sjokoladekaken og gryterett. Blir skikkelig kjøkkendag her gitt!

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
brød, lollypopbrød


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no