Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Noen som starter/restarter 1. april?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-03-09, 19:36   #1
NÅ!
Medlem
 
NÅ! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 195
NÅ! er på en erverdig vei

Noen som starter/restarter 1. april?

Jeg restarter!!! Vekta tikker oppover og jeg må se å få tatt fatt på de neste 10 kiloene...
Det er så vanvittig mange journaler her inne at jeg ikke vet hvem jeg skal følge, så nå lurer jeg egentlig på om det er noen som vil starte eller restarte sammen med meg 1 april??
Jeg er for svak til å klare meg alene ser det ut til...
Jeg må gå turer og slanke meg alene, så da hadde det vært fint om jeg hadde noen her inne å "snakke" med underveis

__________________
Mine mål for 2014:
Helse Glede Trivsel


Starvekt: en eller annen plass over 90 kg - våger ikke prøve vekta!
NÅ! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre helse med fokus på færre raske karbohydrater! Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 21:03   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Noen som starter/restarter 1. april?

Hm, jeg begynner for fult i morgen.
Hvorfor vente helt til 1. april? Noen spesiell grunn til at du ikke kan starte i morgen?
Mandag er i allefall en god dag å begynne på Jeg har trappet ned i helgen og spist proteinbrød 3 ganger for dagen og middag av grønnsaker og fisk/kjøtt, da synes jeg det er lettere når jeg fra i morgen skal holde meg til 20 karbo og ikke over.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 22:22   #3
happycap
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 9
happycap er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter/restarter 1. april?

Jeg startet torsdag etter planlegging en drøy måned. Den endelige avgjørelsen kom etter en bytur for å se på vårmoten. - Håper å se lekrere ut i den neste vår og kanskje komme inn i kjolene mine fra i fjor denne sommeren.

Lets go

happycap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lchf Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 17:14   #4
NÅ!
Medlem
 
NÅ! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 195
NÅ! er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter/restarter 1. april?

jeg satte 1 april bare for å ha en rund dato Begynte i d små i dag, så jeg har jo egentlig startet. Planlegger måltider etc.
Har dere journal og hva heter den? Hadde vært hyggelig å kunne følge hverandre gjennom journalene?!

__________________
Mine mål for 2014:
Helse Glede Trivsel


Starvekt: en eller annen plass over 90 kg - våger ikke prøve vekta!
NÅ! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre helse med fokus på færre raske karbohydrater! Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 09:53   #5
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Noen som starter/restarter 1. april?

Jeg restartet mandagen i forrige uke jeg. Skriver opp alt jeg spiser i journalen min - syns det er greit å ha kontroll. Også tatt tak i treningen
Lykke til med startene din i morgen!!

Jeg har link til min dagbok i signaturen om du vil følge meg

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 21:36   #6
ixi
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Fredrikstad
Alder: 44
Innlegg: 163
ixi er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter/restarter 1. april?

Jeg starter 6., valgte å legge det til en uke hvor barnet er på hyttetur med pappaen sin. Tenkte det var greit å komme inn i rutinen på egenhånd.

__________________
Fake it till you make it!
Har krympet 11 cm, 43 cm igjen!
Ixi skal bli sunn!
ixi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 09:49   #7
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som starter/restarter 1. april?

Jeg begynner i dag!
Gikk på ketolyse i 7 uker, hoppa opp og ned +/-2 kg, så gav opp.. Skulle kjøre en mer generell lavkarbo, men det fungerer ikke i det hele tatt:s
Så nå prøver jeg igjen.... Får se hvordan det går, jeg er fremdeles ikke flink med grønnsaker:s

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 19:38   #8
Liv
Seniormedlem
 
Liv sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.685
Liv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snill

Sv: Noen som starter/restarter 1. april?

Hei.
Jeg har prøvd meg på egenhånd i 6 uker, men fant ut at jeg må ha noe mer håndfast å gå etter..(gikk bare ned et par kg), så i går kjøpte jeg alt Ketolyse stoffet...
Here we go!!
Min journal heter Liv`s gode vei til helse.

__________________
Liv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemanaktig Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 18:40   #9
happycap
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 9
happycap er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter/restarter 1. april?

Velkommen "etter" til dere som begynte igår - ikke gjør det til en personlig aprilsnarr. Idag har jeg veiet meg og har gått ned en kg på denne første uken. Ble ikke sint, bare skuffet :/ Men samtidig så har all annen diett også vist at det er det som skjer over tid som er viktig. Jeg burde vel være fornøyd med å ha gått ned. Er jo nesten kvalmt mett hele tiden. Nå må jeg lage meg mat om jeg skal få ned alt jeg trenger idag.

happycap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lchf Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 23:09   #10
Cherie
Medlem
 
Cherie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Lørenskog
Alder: 41
Innlegg: 77
Cherie er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter/restarter 1. april?

Hiiyaaah! Startet opp i går jeg, og dette går så det suser! Satser alt på å klare å gå ned alt denne gangen! Ironisk nok heter journalen min "Cherie prøver seg på ketolyse", den ble startet for et år siden, og har med mine mislykkede forsøk på denne dietten. Men denne gangen er det ingen vei tilbake!! Sommern nærmer seg jo også, så dette var i siste liten!
Lykke til, til alle oss!!

__________________
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wCok8FH/

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17493
Bare død fisk følger strømmen...
Cherie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse++ Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 09:47   #11
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Noen som starter/restarter 1. april?

Opprinnelig lagt inn av happycap, her.

Velkommen "etter" til dere som begynte igår - ikke gjør det til en personlig aprilsnarr. Idag har jeg veiet meg og har gått ned en kg på denne første uken. Ble ikke sint, bare skuffet :/ Men samtidig så har all annen diett også vist at det er det som skjer over tid som er viktig. Jeg burde vel være fornøyd med å ha gått ned. Er jo nesten kvalmt mett hele tiden. Nå må jeg lage meg mat om jeg skal få ned alt jeg trenger idag.

Men kjære deg, du skal være veldig fornøyd med ha gått ned en kilo!
Det er visstnok også bedre å gå sakte ned enn fort ned.

Hvorfor er du skuffa over å ha gått ned en kilo?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 13:28   #12
M.S
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3
M.S er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter/restarter 1. april?

Hei.
Er ny her jeg å. Etter at jeg har snoket å lest det dere alle har skrevet her inne så har jeg fått blod på tann ja Starta den 23 mars,
Her inne er det mange gode råd å tipps som jeg har hatt nytte av.
Så jeg håper jeg får tatt av meg litt til sommeren

M.S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Ny her. Starter 1. februar. Noen andre? jannemor Ketolysekuren 19 02-02-09 11:51
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 20:57
Starter Fase 1 i morgen. Noen flere? Cyan South Beach 11 07-09-08 07:12
Noen som har tips til induksjonsplan? Starter 04/06/07 Icerus Induksjonen 5 31-05-07 14:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no